מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- טסטוירון ורמות PSA גבוהותאמיל10/01/2012
שלום כאשר יש רמת טסטרון נמוכה-8 בסקלה 8-28,עם עייפות וירידה בחשק המיני ,ויש צורך בזריקות טסטוירון,מאידך רמת PSA גבוהה -מעל 10, ביופסיה לפני שניים תקינה, פרי PSA תקין, השאלה היא מה כדאי, מה התועלת בזריקה מול האפשרות שההורמון בזריקה יגרום/יזרז סרטן בערמונית?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טסטוירון ורמות PSA גבוהות - תגובה
ד''ר אורי גור11/01/2012אם נעשו הבדיקות לשלול סרטן הערמונית (לעתים יש צורך לחזור על ביופסיה)
אז ניתן לתת הורמון טסטוסטרון ואין חשש שזה יזרז הופעת סרטן
התייעץ עם האורולוג המטפל בך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בזריקהיצחק09/01/2012
שלום, אני בן 57, התחלתי להשתמש בזריקות להגיע לזיקפה טובה. עדיין מתנסה במינון שלא להגיע לזיקפה ממושכת של מס' שעות, מה הסיכונים של הזריקות? באיזה תדירות מומלץ להשתמש ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בזריקה - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/01/2012אם אתה מזריק טכנית נכון והרופא נחן לך מינון מתאים ואתה מחכה בין זריקה לזריקה לפחות 72 שעות אז אין סיבוכים ואין כל סיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקה לפין לקבלת זקפה
ד''ר נחום זילבר15/01/2012החשוב ביותר אם הזרקת ואין תגובה אל תזריק פעם נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באשך ימין הודגם עיבוי וממצא רשתי!חיים09/01/2012
שלום ד"ר,
בעקבות כאבים באשך ימין שאת הכאב הזה אני מכיר כ 30 שנה,
אבל כעת תדירות הכאב גדלה והממצאים של US אשכים:
גודל שני האשכים תקין וזרימת דם שמורה.
יש ציסטה קטנה בראש האפיפידימיס הימני שגודלו תקין.
באזור הזנב של יתרת האשך הימני הודגם עיבוי וממצא רשתי ללא זרימת דם.
הידרוצלה מימין.
פניתי לאורולוג ואמר שרק דרך ניתוח אפשר לדעת במה מדובר.
1. האם ידוע מהממצאים במה מדובר?
2. האם אין דרך חוץ מניתוח לגלות במה מדובר?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באשך ימין הודגם עיבוי וממצא רשתי! - תגובה
ד''ר אורי גור11/01/2012ממצא רשתי? לא מוכר המונח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! אז מה עושים? חוזרים על US ?
חיים11/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגביי פצע באשכיםירון08/01/2012
שלום אני בן 28,
יש לי משהו שאני לא יודע אם זה פצע או משהו שאת המונח שלו אני אנני מכיר
אולי תדעו אחרי שאני אנסה להסביר מה זה.
באיזור האשכים בצד שמאל יש לי באשכים מין כמו פצע כזה שהוא לא פצע כאילו זה לא כואב לא כלום פשוט מין גולה קטנה באזור האשכים כאילו חתיכת בשר כזו לא יודע מה זה וזה תמיד באותו מצב כאילו בהתחלה זה היה קטן וזה קצת גדל ועצר .
כמו פצע חום למשל שיש בגוף שלא ממש נראה חיצונית אלא פנימית יותר וקצת נראה מבחוץ רק שכאן הוא בכלל לא כואב כמו פצע,וזה לא עובר זה ככה כבר אולי שנה.
מה זה בדיוק? יש לכזה דבר שם ?.... זה מהווה סיכון כלשהו כי עד כה הכל בסדר איתי מבחינה מינית טיפ טופ פשוט בא לי לדעת מה זה בדיוק.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגביי פצע באשכים - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/01/2012פנה לרופא עור שיבדוק ויאבחן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשרועי08/01/2012
שלום , אני בן 28 , בריא (תודה לאל) ספורטיבי, מעשן לעיתים רחוקות, כמעט ולא צורך אלכוהול.
יש לי חברה חדשה , כשאר באתי לריים עימה יחסי מין לא הייתה לי זיקפה חזקה בכדי להחדיר אותו , למרות שיש לי גירוי מיני אליה והיא נותנת לי תחושה טובה , הבעיה היא שזה נמשך כמה ימים . לאחר שאנו מוותרים על הסקס היא מנסה להביא לי ביד ולבצע מין אוראלי , וגם כן אין זיקפה מלאה ואם יש השפיכה רחוקה מתמיד . כשאני מנסה להביא ביד במקומה השפיכה צולחת לאחר מאמצים רבים וגם היא לא מענגת וכיפית. לעומת זאת כשאני בבית ואני חרמן אני מצליח להעמיד אותו ולגמור די מהר .
מה יש לי ? מה עליי לעשות ? אני מתוסכל ואני יודע שגם היא .
נ.ב. אני נוטל אפקסור 150 מ"ג (שידוע שפוגע בזיקפה ומעכב שפיכה).
סליחה על האורך תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקשיב גבר
חסוי08/01/2012גם אצלי זה היה ככה בהתחלה כניראה אתה לחוץ קצת
תנסה להרגע ולהישתחרר והכול היה בסדר אין לך ביכלל ממה לידאוג גבר
אתה בסדר גמור זה עוד יעמוד כמו שצריך
אים אתה רוצה שאני ימשיך להרגיע או לייעץ לך בכייף:
[email protected]
סבבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקשיב גבר - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/01/2012יתכן וצדק הגבר המשיב אבל אם זה ממשיך אני ממליץ לפנות למומחה המטפל בענין זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה מטרידהת08/01/2012
כבר כמה שנים אני סובלת מצריבה מטרידה באזור פי השופכה או בפתח הנרתיק אבל באזור הסמוך יותר לפי הטבעת.זה קורה אחרי שאני ובעלי מקיימים יחסים ובעיקר אם הוא מאונן לי עם האצבע.אני מכירה כבר את כל השיטות של לתת שתן לאחר קיום יחסים, לקחת חמוציות, עשיתי טיפול מונע באנטיביוטיקה למשך חצי שנה, עשיתי בדיקות מקיפות הכוללות אולטרסאונד ושום דבר לא מתגלה ושום דבר מכל אלה שהזכרתי לא עוזר לי.
מה עושים כדי להיפטר מזה סוף כל סוף? זה ממרר את חיי ויותר מזה, אני מפחדת להכנס להריון כי הרבה פעמים מתפתחת לי דלקת בשלפוחית השתן ואני לא רוצה לקחת אנטיביוטיקה כל הזמן בזמן ההריון כי זה מסוכן.כשעושים לי תרבית שתן מוצאים לי כל הזמן אי-קולי.מה עושים??? אני מיואשת לגמרי.זה נראה לי כאילו החיידק הזה "גר" אצלי דרך קבע וכל דבר גורם לו להתרבות.קשה לי לדבר על זה עם רופא הנשים שלי.עשיתי גם טיפולים אלטרנטיביים לקנדידה למשל, דיקור סיני וכו' וזה לא עובר!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה מטרידה - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/01/2012אולי זה לא מנחם אותך אבל ישנם הרבה נשים צעירות הסובלות סבל דומה.אני ממליץ לאור הנתונים שכתבת.לקחת אנטיביוטיקה מונעת שהחידק רגיש לה והמותירת ללקיחה בהריון בטרימסטר הראשון לשתות הרבה ולהכנס להריון . לדעתי הכל יסתדר אחרי הלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוננות עם זקפה חלשהרון05/01/2012
שלום דוקטור,אני בן 25 בריא וללא בעיות מיוחדות. לפעמים קורה שבמהלך האוננות הזקפה נחלשת אך בגלל שאני מגורה אני ממשיך לאונן ואף לגמור עם זקפה חלשה ואפילו חלשה מאוד.שאלתי היא האם סוג כזה של אוננות יכול לגרום נזק כלשהו לורידים או לכלי הד בפין? אציין שרוב הזמן הזקפה בסדר גמור ,אך לפעמים כשהיא נחלשת ואני ממשיך לאונן כך אני חרד שמא נגרם נזק כלשהו לאיבר המין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוננות עם זקפה חלשה - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/01/2012זה לא יכול לגרום נזק לורידים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריד רחברון05/01/2012
שלום ד"ר,אני בן 29 בריא וללא בעיות מיוחדות. לפני כ11 שנה הבחנתי בוריד שעל איבר המין שהוא ממש גדול ולא מתכווץ גם כשהאיבר במצב רפוי ,הוספתי גם תמונה כדי שתוכל לראות .שאלתי היא האם זה נורמלי? יש אפשרות שזה יכול לפגוע בזרימת הדם )יש לי מדי פעם חרדת ביצוע(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לי זה נראה תקין
griu06/01/2012אבל הייתי מציע לך להוסיף עוד כמה תמונות מזוויות שונות וכאשר אתה לא נוגע בפין או כאשר הפין בזיקפה.
כך או כך, לא נראה לי שהוריד יהווה בעיה, יש עוד הרבה גברים עם וריד בולט.
שוב פעם, ממליץ להוסיף תמונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה עוד תמונה
רון07/01/2012הנה עוד תמונה קצת יותר ברורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה עוד תמונה - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/01/2012ישנם יצורים המתלהבים מצילומים כך שאין צורך בתמונות אחרות. זה תקין ולא צריך שום טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דליפה ורידיתרמי05/01/2012
שלום ד"ר,רציתי לדעת אם יש סיבות שגורמות לדליפה ורידית או שזה יכול לקרות גם בלי סיבה מיוחדת? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליפה ורידית - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/01/2012זה מופיע בסכרת ובעישון רב אולם גם בצורה אקראית ללא מחלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בדרכיי השתןדנה04/01/2012
שלום,
אבי בן 64, חלה לפני מספר ימים בדלקת בשלפוחית השתן, מיום שבת עלה לו החום. לאחר בדיקות מקיפות גילו שיש לו דלקת בשלפוחית השתן ופרוסטאטה מוגדלת. מיד קיבל טיפול אנטיביוטי אפלודקס, החום המשיך להופיע מידי יום, אתמול חזר אבי לקופת החולים לבדיקות מקיפות (דם ושתן) בנוסף בדקה אותו אורולוגית אשר אבחנה פרוסטאטה מוגדלת ובעקבות החום שלא יורד הפנתה אותו לבית חולים עם המלצה לאשפוז. בבית חולים שוב עבר בדיקות מקיפות גם על ידי אורולוג ובהמלצתו שוחרר הביתה עם אנטיביוטיקה נוספת מוקסיפן, כאשר אבחנתו הייתה דלקת בדרכיי השתן ופרוסטאטה בגודל סביר. כלומר שמאתמול בערב אבי לוקח שני סוגים של אנטיביוטיקה. היום הרגיש טוב יותר וחזר לו התיאבון, אך משעות הערב עלה לו שוב החום ל-38 וכבר שלוש שעות לאחר נטילת אקמול לא יורד לא החום. אשמח להמלצה דחופה, האם כדאי לחזור לבית החולים? עכשיו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בדרכיי השתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012ממליץ בירור רציני ומלא. האם אין לו שארית שתן גדולה? פנו למיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה לבנה קטנה באמצע הפיןדני03/01/2012
היי,
כבר תקופה יחסית ארוכה שיש לי הרבה נקודות פורדיס בצד הפין ובחלקו האחורי (שלא רואים מלמעלה) והבנתי שזה נחשב לדבר תקין ושאין כל כך מה לעשות עם זה (תקן אותי אם אני טועה)...
אבל לאחרונה לפני מספר שבועות/חודשים הופיעה לי לפתע נקודה לבנה בחלק הקדמי של הפין (באמצע/בגזע). הנקודה הזו מזכירה נקודות פורדיס אבל היא מעט יותר גדולה מהן. כלומר, היא יחסית קטנה (ובצבע לבן) אבל יותר גדולה מנקודת פורדיס רגילה ונמצאת בחלקו הקדמי של הפין (בניגוד לנקודות האחרות שנמצאות בחלק האחורי).
בינתיים אני לא מרגיש את זה אבל זה מפריע לי (אסתטית) ואני גם מקווה שזה לא מעיד על בעיה. במה רוב הסיכויים שמדובר? האם זה צריך להדאיג אותי או שזה יחסית נפוץ גם אצל בנים אחרים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במידה ואני צריך ללכת לבדיקה..
דני03/01/2012מי הכתובת אורולוג או רופא עור?זה משנה בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמידה ואני צריך ללכת לבדיקה.. - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012רופא עור הוא הכתובת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליקוציטים גבוהים בשתןמשה03/01/2012
שלום! בבדיקות שתן האחרונות שלי שלי הראו שיש ליקוציטים גבוהים ברמה של 500 ואירוטרוציטים בין 10 ל- 25. הרופא לא מתייחס לזה כל כך. אני התעקשתי שיתן לי בדיקת תרבית ואכן נמצא חיידק, לקחתי במשך שבוע אנטיביוטיקה ואחריה עשיתי שוב את הבדיקה אך שוב היו הליקוציטים גבוהים(500) אבל לא היה החיידק. מה הסיבה לתוצאה הגבוהה הזו ? כמו כן בבדיקת איסוף שתן ל-24 שעות שעשיתי היתה התוצאה של הקלציום בשתן 302.4. אני בת 67 ,סכרתית (HbA1C- 6.8) מטופלת בגלוקוזמין 1 ליום ובליפיטור ואיזיטרול. תודה מראש על תשובה והתייחסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליקוציטים גבוהים בשתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012יש כנראה זיהום כרוני בשתן. אולי אינך מתרוקנת היטב? רצוי אנטיביוטיקה מונעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליקוציטים גבוהים בשתן
משה05/01/2012תודה לד"ר נחום זילבר על תשובתך. הופניתי בשל הבעיה הנ"ל לגיניקולוג שקבע שזה בשל הפרשות שהמקור שלהם הם הסוכר בדם. ורשם לי 6 נרות לטפול אחד ביום. הרוקח אמר שהטפול הוא רק 3 נרות. מעברי אני יודעת שזה הטפול בפיטריות בנרתיק , אין לי פיטריה. האם יתכן שהליקציטים הגבוהים מקורם גניקולוגי? או סכרתי? והאם אחרי 3 טיפולים להפסיק או להמשיך את כל ה-6.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליקוציטים גבוהים בשתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/01/2012בד"כ סכרתי. סיימי 6 יחד עם שתיה מרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה באיבר המין לאחר יחסיםרונן02/01/2012
שלום רב ותודה מראש על העזרה, אני יודע שהמקרה שלי הולך להשמע הזוי אבל לצערי זה משקורה אצלי. אז ככה: יש לי איזו בעיה בגוף שלי שהוא רגיש מדי ולא מחלים מדברים אחרי שהוא חווה טראומות,במהלך השנים למדתי את זה על הגוף שלי, אף פעם לא היו לי בעיות אורולוגיות עד שבגיל 24 הוכנס לי קטטר אל תוך איבור המין אחרי שעברתי ניתוח לתיקון בקע מפשעתי של הצלחתי להשתין ( אני בן 30 היום) מאז אותו מקרה של החדרת הקטטר נוצרה לי בעיה בפין, אני יודע שזה נשמע הזוי אבל הגוף שלי לא מצליח להחלים מדברים ומאז אותו אירוע נהיו לי בעיות אורולוגיות, הבעיה מתבטאת בזה כשאני מחדיר את הפין אל כוס ללא קונדום לאחר מכן תהיה לי צריבה מאוד לא נעימה באיבר המין באזור של הכיפה למשך לפחות 4-5 ימים, אין לי שום מחלת מין, עברתי את כל הבדיקות, עשו לי ציסטוסקופיה ולא מצאו כלום וגם עשיתי את הבדיקה של לתת זרע בכוס ושיבדקו את זה ולא מצאו כלום, זה מאוד מתסכל כי יש לי חברה קבוע ואני לא מסוגל להנות מסקס, יש לך מושג למה האיבר מין שלי מגיב בצורה כזו אחרי שאני מחדיר אותו לאיבר מין נשי?
יעזור אם אלך לאורולוג כדי להתעייץ איתו מה אפשר לעזור? יש כדור שאולי יכול לעזור לי להנות יותר ממין? יכול להיות שהפין שלי רגיש לבקטריות זיהומים או לא יודע מה שמתרחש באיבר מין נשי?
אשמח לכל עצה אפשרית......תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי זה ככה
חסוי02/01/2012שלום גבר אני בן 16 וגם אחרי שאני קיימתי יחסי מין עים חברה שלי התחילו אצלי כאבים בראש הפין בכיפה כמו שיפשוף כזה זורף ועד עכשו זה לא עבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריבה באיבר המין לאחר יחסים - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012פנה לאורולוג שיבדוק את השופכה ומערכת שתן ומין תחתונה ויחליט איך לעזור לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יכול להיות שמדובר בשבר פין?אדם01/01/2012
אני בן 22, שכבתי עם בת זוגתי כשאני שוכב והיא יושבת מעליי ואז בחדירה לא מוצלחת הפין התקפל והרגשתי סוג של קלאק. באותו רגע זה כאב מאוד לכמה שניות ועבר. אחרי זה הייתה זיקפה ושפיכה ללא בעיה ובכל השבוע גם היו עוד זקפות אבל יש מעין פס טיפה בולט (ללא סימן, פשוט כאילו יש שם וריד)
האם יכול להיות מדובר בשבר או שכשיש שבר הזיקפה והשפיכה נפגעת לחלוטין וזה בעצם שולל את השבר במקרה שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יכול להיות שמדובר בשבר פין? - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012יתכן והיתה פגיעה ולא שבר והמצב יחלוף. אם בעתיד יהיו בעיות תטפל בזה באותו זמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפהחסוי30/12/2011
ראיתי שזה בסדר שבזיקפה יש לפין שלי צורה מעוקלת מעט
אפילו מצאתי תמונה באינטרנט של גבר שגם אצלו זה ככה וזה ניראה תקין ונורמאלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
חסוי02/01/2012היי אני בן 20 וראיתי את התמונה הזואתי ויש לי שאלה
גם אצלי הזיקפה ניראת ככה זה בסדר באמת העיקול הזה כלפי מעלה להרבה גברים הזיקפה ניראת ככה הצורה הזואתי נורמאלית?"
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)