מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יבלות בין האצבעות ועוד שאלה...מיקה14/04/2011
שלום רב וחג שמח :)
נהייתה לי יבלת מכאיבה בין האצבעות (אני הולכת ועושה ספורט די הרבה) מה ניתן לעשות?
האם יש לכן המלצה על קרם הגנה יחסית טבעי ולא מבושם לעור שומני ?האם יש יתרון/חיסרון שהיום קרם ההגנה הוא ביחד עם קרם הלחות?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבלות בין האצבעות ועוד שאלה... - תגובה
שירי חבקין15/04/2011מיקה שלום רב
מומלץ מאוד למרוח חמאת שיאה גולמית טבעית
על היבלת ועל העור סביבה.
אני לא מכירה עדיין קרם הגנה טבעי . לאחרונה
שמעתי כי חברת מורז מעפולה הוציאה אחד כזה
לשימוש לילדים. תוכלי לחפשו בחנויות הטבע.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן בור'גריקי14/04/2011
שלום לך שירי יקירה
בפורום כתבתי לך על שמן הבור'ג אשמח אם תאמרי לי מה הכמות שעליי לערבב עם שמן השומשום? כמה זמן למרוח אותו והאם רק על הכתמים? האם הוא מבהיר כתמים ותוך כמה זמן רואים תוצאות ? אודה על תשובתך נ.ב. מדובר על כתמי פםיגמנטציה על הפנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן בור'ג - תגובה
שירי חבקין15/04/2011ריקי שלום רב
כמות לערבב עם שמן שומשום או כל שמן אחר כגון חוחובה
או שקדים נתונה לגמרי לבחירתך.
אין פה נוסחה קבועה כיוון שהסיבה לעירבוב הינה
בעיקר ריחו של השמן.
אפשר לשים רבע מכל סוג כלומר
25 מל שומשום,25 מל שקדים,25 חוחובה
ו-25 שמן בוראג' ולהוסיף לתערובת 20 טיפות גרניום
ו-25 טיפות לבנדר להפחתת הריח ושידרוג פעולתו של השמן.
בכדי להיפטר מכתמי פיגמנטציה מומלץ מאוד להכין מסיכת
חימר פעמיים שלוש בשבוע, מערבבים עם מים ביחס 1:1
תקראי עוד בפורום כתבתי הרבה על החימר ופעולתו כמפחית
ומשפר כתמי פיגמנטציה. לאחר שטיפת המסיכה יש למרוח
את השמן אותו הכנת מראש.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילת פנים בזמן ניקוימיקה13/04/2011
היי, אני בתהליך ניקוי ארוך ומשמעותי. אני שמה לב שהפנים נראים קצת נפולים. מה אפשר לעשות כדי למצק, לחזק את טונוס הפנים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילת פנים בזמן ניקוי - תגובה
שירי חבקין15/04/2011מיקה שלום רב
ראשית חובה לשתות הרבה מים כמו כן
תוכלי להכין שמן מזין לעור הפנים לשימוש בשעות
אחה"צ והלילה. לא בשמש ישירה:
30 מל חוחובה
30 מל רוזהיפ
40 מל שקדים
ל-100 מל הנ"ל להוסיף שמנים אתרים לחיזוק
העור למתן גמישות.
20 טיפות לבנדר
10 טיפות גרניום
5 טיפות ורד אבסולוט
5 טיפות פטשולי
5 טיפות שמן אתרי וניל- לא התמצית
למרוח כל יום אפילו פעמיים ביום .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפליט פלאורלי עקב גרורות סרטן שדרות12/04/2011
שלום,
לאימי נוצר תפליט פלאורלי עקב גרורות של סרטן שד,
יש לה גרורות בסטרנום וכעת גם בין קרומי הריאה.
שאבו פעם אחת ותוך 3 שבועות התמלא שוב.
קשה לה מאוד לנשום והיא צמודה לחמצן,
אני מחפשת משהו שעשוי להקל עליה כרגע עד שישפיעו התרופות ההורמונליות החדשות שקיבלה, כרגע פזלודקס (מחכים להתחיל)
כמו בן, לאחר הניקור הראשון קושי גדול בהתמודדות עם הנשימה, שיעולים עד קוצר נשימה.
סבל גדול
יש משהו שיכול להקל עליה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תפליט פלאורלי עקב גרורות סרטן שד - תגובה
איה הוד12/04/2011
שלום רות,
קטונתי מלעזור במצב כה מורכב דרך הפורום.
3 דברים הייתי ממליצה לשקול לקחת באופן מידי:
1. כדור בשם "כורכומין פורטה" (החשוב מכולם)
2. כמוסת פטריות כוח יפניות
3. מיץ עשב חיטה על בסיס יומיומי!!!
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
רות15/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומציות בקיבהעינבל11/04/2011
שלום,
בעלי אובחן עם חומציות בקיבה שגורמת לו לצרידות במיתרי הקול..האם יש משהו טבעי להורדת החומציות במקום כדורים??
תודה רבה
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חומציות בקיבה - תגובה
איה הוד12/04/2011
הי ענבל,
ראשית חשוב לעבור לתזונה בסיסת ולא חומצית!
כמה שיותר ירקות עליים ירוקים, מיץ ירוק שסוחטים בבית במסחטה ביתית מעלים ירוקים יהיה נהדר, להמנע מחלבון מהחי ומוצרי חלב.
שנית, ישנם צמחי מרפא שמורידים את רמת החומציות בקיבה.
ממליצה לגשת ליעוץ נטורופתי.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגלייםמלכי08/04/2011
אני סובלת מדורבן בשתי הרגליים. האם יש מה לעשות מלבד התערבות כירורגית? הכאבים איומים וקשה לי לעמוד על הרגליים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי רגליים - תגובה
איה הוד12/04/2011
שלום מלכי,
גשי לבית מרקחת הומיאופתי ובקשי לרכוש אמפולות הומוטוקסיקולוגיות של :
1. traumeel
2. tendon suis injeel
עכשיו המשימה הקשה: נסי למצוא רופא שיהיה מוכן להזריק לך את החומרים הטבעיים הללו ישירות למקום הדורבן.
אם המצב לא היה קשה כפי שאת מתארת, אפשר היה לקחת את זה דרך הפה.
בכל מקרה, בנוסף לזריקות הללו אני ממליצה ליטול טיפות טראומיל באופן קבוע דרך הפה לבליעה, וגם למרוח משחת טראומיל 3-4 פעמים ביום במקום.
אם את בקופת חולים כללית, אני מאמינה שמנהל המחלקה של כללית רפואה משלימה בסניף ארלוזרוב בתל אביב ד"ר מוטי לוי יוכל לסייע לך רבות.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי רגליים
מלכי16/04/2011איה תודה לגתובתך, השבוע ביצעתי צילום רנטגן וראי פלא אין ממצא פטולוגי. לא נמצא סימן לדורבן שהיה לפני כשש שנים. היתכן כדבר הזה? האם המלצתם תקיפה גם למצב שאין דורבן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כאבי רגליים - תגובה
איה הוד17/04/2011שלום מלכי,
הדבר שהכי חשוב לדעת הוא שאין נזק בטיפול שהצעתי.
אך השאלה החשובה היא האם יש צורך בטיפול זה אם אין מדובר בדורבן.
כדי לטפל כמו שצריך מומלץ לדעת במה בדיוק מטפלים.
אחרי אבחנה קל יותר לטפל.
זה עדיין לא שולל לנסות את הטיפול שהצעתי - במקרה הכי גרוע הוא לא יעזור, במקרה הטוב הוא יעזור לך מאוד!
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוליסטיקפמירי08/04/2011
רציתי לשאול על מוצר בשם הוליסטיקפ של חברת טבעוני לבריאות השיער, האם הוא טוב ?
ושאלה נוספת כתוב ברכיבים שיש בין היתר שמן בוראז ושמן אגוזי המלך האם ניתן להבין שיש גם אומגה 3 ושמן אומגה 6 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הוליסטיקפ - תגובה
איה הוד12/04/2011
שלום,
אכן מוצר טוב.
ממליצה לדבר ישירות עם ההדרכה של החברה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכייםקורין07/04/2011
מזה זמן רב אני סובלת בכאבי ברכיים פניתי לאורטופד והוא המליץ על זריקות SYNVISC
כמובן שהסכמתי אך לצערי זה לא עזר לי. כרגע אני מטופלת בהידרותרפיה (מזה 3 חודשים) וגם לא רואה שום שיפור.
נאמר לי על אפשרות ניתוח אבל מבחינה רפואית הרופא הכללי לא מאשר.
שאלתי היא : האם ישנה איזה תרופה מיוחדת לתופעה על מנת להקל על הסבל?
כמו כן שכחתי לציין שאני מורחת אספריקרם בלילה לפני השינה על מנת שלא לסבול
כאבים
תודה לצוות על ההתיחסות!
ק ו ר י ן ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים - תגובה
שירי חבקין07/04/2011קורין שלום רב
לא בטוח שזה יהיה חזק מספיק אבל לדעתי שווה
לנסות את החימר הירוק. ידוע שמאוד עוזר במקרים
של כאבי ברכיים וכאבים בכלל.
יש להכין תמיסה בוצית סמיכה מחימר ירוק ומים
בערך יחס של אחד על אחד.
למרוח על הברכיים ולעטוף בבד בכדי למנוע ליכלוך
ולישון עם זה בלילה.
בבוקר לשטוף במים פושרים ולמרוח משחת טראומיל
או משחה עם ארניקה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רימון....סגולותיו המופלאות.תמי06/04/2011
מיץ מקליפת הרימון נותן אפקט מתיחה וטשטוש הקמטים בפנים. תנסו ותראו שיפור רציני,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיץ מקליפת רימון
רות13/04/2011אשמח אם תסבירי לי איך אפשר לסחוט את קליפת הרימון. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער, צמיחה דלילה יותרנעמה06/04/2011
האם יש תרופת סבתא להעלמת שיער או לצמיחה דלילה יותר?
מהם החומרים הדרושים במידה ויש טיפול כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסרת שיער, צמיחה דלילה יותר - תגובה
איה הוד17/04/2011שלום נעמה,
לא ידוע לי על כך.
שווה לנסות לשאול בפורום שיער :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבד גבוהיםחני06/04/2011
בת 54 בגלל ערכים גבוהים של תפוקדי כבד, הרופא אמר לי להפסיק סימבקור לחודש ואחר כך לעשות בדיקות דם,כי יכול להיות שמהסימבקור הערכים גבוהים,לאחר חודש עשיתי בדיקות ולא השתנה כלום הערכים עדיין גבוהים, עשיתי ST בטן הכל תקין,עשיתי US בטן גם הכל תקין, האם יש לך דרך איך להוריד את הערכים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תפקודי כבד גבוהים - תגובה
איה הוד17/04/2011שלום חני,
ערכים גבוהים של תפקודי כבד יכולים להגרם מכל תרופה שתקחי (הכבד הוא מחסן הרעלים וחלק מתפקידיו הוא לסנן ולנטרל שיירי תרופות או חומרים אחרים שלא אמורים להישאר בגוף).
במצבים כמו שלך אני עושה ניקוי כבד בעזרת תזונה מיוחדת+שילוב צמחים מיוחד בשם סופר דיטוקס העובד חזק על שיפור תפקודי כבד ושיקום תאי כבד.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבד
ג'ני25/05/2011איה שלום,
לאמא שלי ( בת 52 ) יש צהבת C והטיפול שהיא עברה לא עזר
האם יש טיפול שאותו ניתן לנסות במקרה זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבד
ג'ני26/05/2011איה תודה רבה,
האם את מקבלת גם בימים שישי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כבד - תגובה
איה הוד26/05/2011
שלום יקירה,
תמיד, תמיד אבל תמיד כדאי לנסות את הטיפול הטבעי בתזונה וצמחים לשיקום כבד.
ממליצה לאמך להגיע לנטורופתית לצורך אבחון יחד עם בדיקות דם ולקבל את ההנחיות עבורה תוך כדי מעקב על הכבד.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש דרך לשפר את הריאה ע"י אוכל ?אופיר :)04/04/2011
ראייתי רק הולכת ומידרדרת עם השנים..רציתי לדעת האם יש דברים שכדאי לאכול שיראו שיפור ניכר (כי גזר ניסתי לתקופה ממש ארוכהשנה וחצי כל יום וזה פשוט לא עוזר בכלל ) ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לשפר את הראייה
איה הוד05/04/2011
שלום אופיר,
אכן ירקות כתומים בשל תכולת ויטמין A גבוהה מאוד מסייעים לראייה.
כמובן שיש לבחון אם קיים גורם כלשהו בחייך הגורם להתדרדרות של הראייה ואז חשוב לנטרל אותו או לחילופין למתן אותו.
בנוסף, הייתי ממליצה לשלול מחלת רקע שעשויה לפגוע בראייה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיפור הראייה
רות13/04/2011מבחינתי האתר לא מתמקד רק במה שמכניסים לגוף ולכן כדי לשפר ראייה צריך לעשות פעילות גופנית על בסיס יומי, לעשות הרבה תנוחות הפוכות ולהיות בשמש בשעות הבוקר המוקדמות כאשר אפשר לעשות אמבט לעניים העצומות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן קוקוסתמי04/04/2011
האם מישהו/הי ניסה שמן קוקוס הן לבישול והן כקרם. שמעתי שהשמן עושה נפלאות. אשמח לשמוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמן קוקוס - תגובה
איה הוד05/04/2011הי תמי,
לא נסיתי ולמעשה עדיין לא גיבשתי דיעה מקצועית לגבי תכונותיו של שמן זה אם כי קראתי עליו רבות.
מבחינתי (הן בבישול והן לעור) לא היה ולא יהיה כמו שמן הזית :-)
בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן קוקוס
רות13/04/2011מפליא ששאלה זו נשארה ללא תשובה רצינית. שמן קוקוס נפלא לעור ולגוף בכלל. מאז שהנני מורחת אותו על הפנים נעלמו לי הקימטוטים ועורי נראה חלק ורענן יותר, בשימוש פנימי רצוי 4 כפיות ליום עושה נפלאות ברמות שונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשןרני צדקה02/04/2011
שלום רב
יש לי דלקת מתחת לשן ולדברי רופא השיניים שאכן ניתן לסמוך עליו יש צורך בעקירה
השאלה שלי אם יש פתרון בדרכים אחרות.
תודה.
רני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלקת בשן - תגובה
איה הוד02/04/2011שלום רני,
בכל מצב דלקתי יש מה לעשוץ, השאלה היא האם המצב הפיך או שרק עקירה תפתור אותו - ועל שאלה זו אי אפשר לענות לצערי.
כאשר קיימת דלקת בגוף, הדבר הראשון שצריך לעשות זה לשנות את התזונה ולעבור לתזונה אנטי-דלקתית. כזאת שלא תזין ותעודד את המצב הדלקתי.
בנוסף, יש צמחי מרפא אנטי-דלקתיים נהדרים (כאלה שמותאמים אישית לכל אדם) וגם טיפות של טראומיל (טיפות נהדרות עם השפעה אנטי דלקתית שקונים בבית מרקחת)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה התרופות סבתא לסחרחורות ?רן30/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מה התרופות סבתא לסחרחורות ? - תגובה
שירי חבקין31/03/2011רפי שלום רב
באם מדובר בוירוס שתוקף את נוזל שיווי המשקל
באוזן כדאי לשתות מיצוי של סמבוק שחור.
להשיג בבתי המרקחת.
באם מדובר בסחרחורת ובחילה אפשר לשתות
חליטות של ג'ינג'ר ולימון.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



