מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלהליהי30/03/2011
אני אשמח לדעת איזה תרופות סבתא יש לעייפות שנשמכת בחודשים האחרונים? טרם עשיתי בדיקות דם ואלך מתישהו שבוע הבא, בינתיים קשה לי לתפקד ואשמח להבין מה אפשר לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
שירי חבקין31/03/2011ליהי שלום רב
עדיף לדעת מה אומרות הבדיקות.
תכתבי לנו פה ואולי נוכל לסייע
כעזרה ראשונה אפשר לקחת פרחי באך
אוליב- olive
אלם-elm
וולנט-walnut
לבקש בבית מרקחת הומאופטי
שיכינו לך בקבוק עם שלושתן ולקחת
4 טיפות כל כמה שעות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן נר הלילה-כמוסותמיכל30/03/2011
רציתי לשמוע יותר על הכמוסות הנ"ל הבנתי שהן יעילות ליובש ולבעיות גיל המעבר .אני בת 50 והבעיה העיקרית שלי יובש העור, האם ניתן לקחת כמוסות אלו ללא אישור רופא ובאיזה מינון להשתמש יש 500 מ"ל ו1300 עם מה כדאי להתחיל והאם יש תופעות לואי תודה מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמן נר הלילה-כמוסות - תגובה
איה הוד02/04/2011שלום מיכל,
הכמוסות הללו נהדרות ומאוד מאוד מומלצות בגיל המעבר.
יש עליהן מידע בשפע ברחבי האינטרנט.
עשי שימוש על פי ההנחיות שרשומות על האריזה.
היוועצי מול רוקח או נטורופת בבית הטבע/מרקחת שיוכל לברר איזה מינו הכי מתאים למצבך.
בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן זית- תרופות סבתארונית30/03/2011
היי לכולם.
למי שמעוניין\ת להתרשם מנפלאות שמן זית כתרופות סבתא...
עוד לא יצא לי לבדוק את נכונות הדברים לגבי שיפור הזיכרון הורדת כולסטרול אבל זה בהחלט מקל על כאבי אוזניים ומקל בזמן שיעול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמן זית- תרופות סבתא - תגובה
איה הוד02/04/2011תודה לך!
בהחלט!
לשמן זית תכונות מדהימות ורבות - תאמיני או לא, אבל מאז שאני מחתילה את הבן שלי עם שמן זית במקום משחות לטוסיק למיניהן (ניסיתי את כולן!!!) לא היה לו טוסיק אדום, או פטרייה או צריבה (הוא סבל מזה בצורה איומה לפני עידן שמן הזית)
לגבי אוזניים - מומלץ להוסיף לו מעט שום - תרופת פלא של ממש!
:-)
חן חן לך
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוביוטיקהמשה28/03/2011
שלום,
אני סובל מגזים והומלץ לי לנסות תכשיר פרוביוטיקה.
רציתי לקבל המלצה לתכשיר מומלץ שאינו מכיל לקטוז.
בתודה,
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פרוביוטיקה - תגובה
איה הוד02/04/2011שלום לך,
אכן נכון!
פרוביוטיקה במצב כמו שלך זה MUST
אני מאוד מקפידה לעבוד עם פרוביוטיקה שלא מכילה סוכר, אך גם עם כזאת שלא מכילה FOS.
אינני רוצה לעשות פרסום לכן אשמח לתת פרטים במייל אישי.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצות שומןמירי28/03/2011
ראשית אני מוכרחה לציין שאני מאוד נהנת מהפורום !!!!
, אודה לך אם תעני לי על השאלה:
1.איזה חומצות שומן עוזרות יותר לשיער בריא ולא יבש, אומגה 3, או אומגה 6 :גלא?
2. האם יש לך מוצר ספיציפי מחומצות שומן שאת יכולה לייעץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חומצות שומן - תגובה
איה הוד02/04/2011
שלום לך,
זה תלוי במצבך הבריאותי , ברקע שלך , בתזונה שלך ובגילך.
ברוב המקרים מה שחסר משמעותית בגוף היא חומצת השומן אומגה 3 ולכן מאוד מומלץ ליטול אותה. אך יכולה להיו שדווקא שמן נר הלילה (המכיל המון אומגה 6 - GLA) מתאים יותר.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבן בכליהנעמי28/03/2011
איזה טיפול יש לאבן בכליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבן בכליה - תגובה
איה הוד02/04/2011
שלום נעמי,
הטיפול הנטורופתי מבחינת ההשקפה שלי הוא יותר מניעתי.
כלומר, טיפול תזונתי עם צמחי המרפא המתאימים, יכול לסייע רבות למנוע הופעה חוזרת של אבני כלייה.
בזמן שכבר קיימת אבן, הניסיון שלי לגבי טיפול יעיל טבעי איננו גדול (מה גם שישנה משמעות לגודל האבן ולהרכב שלה)
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה קטנה ממוקסה מעשנתמיקה27/03/2011
שלום רב ושבוע טוב
בשיעור התנסות נכוותי ממוקסה עם עשן בגב
אני 6 ימים אחרי השיעור והכוויה עוד שם. האם למרוח משהו או לחכות שתעבור מעצמה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויה קטנה ממוקסה מעשנת - תגובה
שירי חבקין27/03/2011מימי שלום רב
את יכולה למרוח אלוורה רפואית, לא קוסמטית.
או חמאת שיאה גולמית הנקייה.
שני אלה מסייעים מאוד במקרים של כוויה
שטחית, מזרזים את ההחלמה ומקלים על הכאב
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן סתומה כתוצאה משימוש ב"אוטידיןענת26/03/2011
אתמול היו לי כאבי אוזניים, ביקרתי אצל רופא א.א.ג. הוא קבע שיש לי דלקת באוזן, נתן לי אנטיביוטיקה: "מוקסיויט פורטה" וגם טיפות "אוטידין", בעקבות השימוש בטיפות "אוטידין" האוזן שלי נסתמה, ואני שומעת כל הזמן את הדופק שלי באותה אוזן. זה משגע ומפריע לי מאוד. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן סתומה כתוצאה משימוש ב"אוטידין - תגובה
שירי חבקין27/03/2011ענת שלום רב
במקרה כזה ייתכן וצריך לשאוב את הנוזלים
מהאוזן.
מומלץ לגשת לרופא המטפל ולבדוק מה
מצב הנוזלים באוזן.
לכאבים אפשר לשים פיסת צמר גפן ספוגה
בשמן אתרי לבנדר. עוזר להקל על הכאב.
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת חום בפניםדניאל23/03/2011
בעדה הפרסית זה נקרא חום הגוף וקור שזה חום פנימיה ולא חיצוני שכאשר אדם אוכל סוגי מאכלים או פירות מסויימים זה בא וזה גורם לאדמומיות בפנים ופיצונים ואז שותים מיץ לימון וזה מאזןוזה מעביר את זה.רציתי לדעת איזה תרופות סבתא עוד יש לזה חוץ מלימון כדי להוריד את גלי החום לפנים מדיי פעם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת חום בפנים - תגובה
שירי חבקין27/03/2011דניאל שלום רב
ניתן לשתות צמחי מרפא מקררים כגון
קמומיל,מנטה,לואיזה.
כמו כן למרוח על הפנים ג'ל רסקיו
או ג'ל קלנדולה.
להקפיד על אכילה נכונה כפי שרשמת.
לעיתים לא מדובר בחום פנימי אלה בתגובה
אלרגית למאכלים שונים לדוגמא:
עגבניות,חצילים,מלח,מלפפון חמוץ ועוד.
גם לימון יכול לגרום לתגובה אלרגית לכן
עדיף דווקא לא להשתמש בו במקרים אלה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול וליחה ונזלת שנמשכה 3 שניםדורה23/03/2011
שלום..
אני מקווה שתעזרי לי יש לי נזלת כבר שנתיים וחצי או שלוש ועשיתי ניתוח ומקבלת תרופות וזה אף פעם לא עזר לי כל זמן אני מנוזלת
ונ.ב עשיתי בדיקת אלרגיה ואני לא אלרגית לכלום
וגם כבר חודש וחצי עם שיעול וליחה
מה אני יכולה לעשות? יש משהו שיכול לעזור לי כי אני ממש סובלת מזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול וליחה ונזלת שנמשכה 3 שנים - תגובה
שירי חבקין27/03/2011דורה היקרה
מכיוון שמדובר במצב כה אקוטי אני ממליצה מאוד
לגשת למטפל בשיטה הסינית.
לעשות דיאטה ממזונות "לבנים" כלומר
קמח לבן,סוכר,מלח, מוצרי חלב בקר
להכין חליטה מצמחי מרפא הנ"ל:
קמומיל,מרווה,קורנית ולימונית
אפשרי כפית מכל סוג על כוס מים רותחים
מתקבל קנקן של ארבע כוסות ואותו לשתות
כל היום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתן כריפויתל אביבי23/03/2011
שלום,
התגלתי לאחרונה כנשא hiv (לא סוף העולם תודה לאל)..
שמעתי כי שתן גם מחזק מערכת חיסונית מה שנחוץ לי כעת!
האם תרופת סבתא כזאת יכולה להעזור לנשאים?
אשמח לתשובה הולמת....
רב תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן כריפוי - תגובה
שירי חבקין23/03/2011לתל אביבי שלום רב
אכן לא סוף העולם. כיום ניתן לשפר את איכות
החיים ולהאריכם באמצעות הקוקטייל המפורסם.
אני יודעת שחוקרים את צמח הסמבוק השחור
לגבי טיפול במחלה בשל תכונתו לחסל וירוסים
באופן היעיל ביותר.
לא יכול להזיק זה בטוח. תשתה שתיים שלוש
כוסות ביום או את המיצוי.
לגבי חיזוק המערכת החיסונית מאוד מומלץ לצרוך
ויטמין C.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלונת
תל אביבי23/03/2011תודה!
כל בית טבע מוכר?
איך זה מגיע?חליטה?מה בכלל אופן השימוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלונת - תגובה
שירי חבקין27/03/2011שוב שלום רב
אפשר להשיג בבתי הטבע
וגם בפארמים במחלקת הטבע או
בית המרקחת
מגיע בצורת חליטה ,סירופ או מיצוי
הוראות השימוש על הקופסא כל חברה
נוהגת אחרת לפי ריכוז הצמח.
תבחר מה הכי נוח לך לשימוש
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיסאנונימי22/03/2011
איזה תרופות סבתא יש לסינוסיטיס? מה מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס - תגובה
שירי חבקין23/03/2011שלום רב
ישנו מיצוי צמחי מרוכז בשם סווידיש ביטר
ניתן להשיג בחנויות הטבע
שתיה של כפית בבוקר ובערב מסייעת מאוד
לבעיית סינוסיטיס.
כמו כן יש לקחת ויטמין C ולשתות חליטות
של הצמחים הנ"ל:
קמומיל, רוזמרין,מרווה,קורנית וקלנדולה- כפית
מכל צמח על קנקן גדול של מים רותחים (שש כוסות )
מחכים רבע שעה ,מסננים ושותים במשך היום
הצמחים האלה מכייחים ומסייעים לגוף להתמודד
עם הדלקתיות. לא מומלץ בהיריון.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסינוסיטיס ואלרגיה פסיכוסומטית בהנקה
משה12/11/2012שלום,
האם ישנה תרופה מומלצת לטיפול בסינוסיטיס הנובע מאלרגיה של סטרס (פסיכוסומטית)?
חשוב לציין שהאישה מניקה.
תודה,
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסינוסיטיס ואלרגיה פסיכוסומטית בהנקה - תגובה
שירי חבקין30/11/2012משה שלום רב
בשל העובדה שהאם מניקה הייתי ממליצה לקחת
תרופה הומאופטית בהמלצת רופא מטפל
כמו כן ניתן לשתות חליטה של קמומיל
פעמיים שלוש ביום. מחזק מאוד את הגוף
ומסייע להתגבר על הדלקת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיי נשימהאנונימית22/03/2011
אני סובלת לאחרונה מקשיי נשימה שמגיעים מלחצים (בעיקר עבודה ועומס בלימודים).
אני מחכה שהתקופה הלחוצה תעבור אבל חוץ מזה מה אני יכולה לעשות?
אני מנסה לנשום עמוק והנשימה פשוט נעצרת באמצע ,כאילו אין יותר אוויר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיי נשימה - תגובה
שירי חבקין23/03/2011שלום רב
כמטפלת בפרחי באך מעל עשרים שנה
אינני נוהגת להמליץ על פרחי באך באופן כללי
אולם כעזרה ראשונה ייתכן והעצה הזו
תסייע לך לעבור את התקופה הלחוצה ולאחר
מכן כדאי לגשת לאיבחון יותר מעמיק.
תקני בבית מרקחת שמכין פרחי באך
תמצית שמכילה:
אלם elm, לארץ larch, אימפשיינס impatiense
רוקרוז rockrose ו-ואלנט walnut
לקחת כל יום 4 טיפות 4 פעמים ביום
חשוב להתמיד, לא צריך להקפיד לפני או אחרי אוכל
וגם לא על מרווח שעות או משהו כזה.
חשוב לא לפספס.לקחת לקחת לקחת.
(בדרך כלל בתי מרקחת הומאופטים מרכיבים
את התערובת במקום אם לא תמצאי כזה צרי איתי
קשר באופן פרטי).
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים מגרדים על העור- לאחר שחייה?ישי זלץ21/03/2011
לפני כ-6 חודשיםהופיעו לי כתמים פרחוניים ורודים על כל הגוף. גירסה ראשונה של רופאי העור שמדובר "בפטריה שושנה" שלא ברור מהיכן נוצרת ולוקח 3 חודשים עד שעוברת מאליה. מידגם עור שמסרתי בבי"ח העלה "אסטמה של העור". הפצעונים נחלשו אך לא נעלמו ואני חושב שהם חוזרים ומגרדים לאחר שחיה ארוכה בבריכה.(אני עושה 150 בריכות 3 פעמים בשבוע). האם יש טיפול נוח(אולי תרופה הומאופטית), או תרסיס על העור שמאפשר לנטרל נזקי בריכה?, (כנראה הכלור?), איך אפשר לבדוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים מגרדים על העור- לאחר שחייה? - תגובה
שירי חבקין21/03/2011ישי שלום רב
לפי הרפואה הסינית עור ונשימה הינם איבר מקושר
ולכן יש לטפל באופן עמוק בכדי למנוע התפרצות של
אסטמה אמיתית בדרכי הנשימה.
כמו כן מתייחסים לאסטמה של העור כסוג של אלרגיה
לכן אין ממש משהו שאפשר למרוח בכדי למנוע את
התגובה של העור שלך לכלור. רצוי מאוד להתייעץ עם
מרפא סיני וכמו כן להימנע מחשיפה לכלור בתקופה הקרובה.
אפשר גם לבדוק אלרגיות אחרות כגון לסוגי סבון וחומרי
ניקוי אם אתה משתמש בחדשים בזמן האחרון. וגם לבדוק
אלרגיות לסוגי מזון.
הטיפול אמור להיות כזה שיגרום למערכת החיסונית לדעת
להתמודד עם האלרגן ולהתחזק מולו.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימרספיר20/03/2011
שלום, אני בת 20 ואני לא ממש יודעת איזה סוג עור פנים ש לי כי מצד אחד הוא ממש יבש ומחוספס ומצד שני גודלים לי פצעונים.. ניסיתי להשתמש במסיכת חימר ירוק כי אומרים שהיא סופחת שומנים הבעיה היא שאני לא יודעת אם זה טוב לי לעור כי הוא במילא יבש מאוד מאוד ומתקלף אז אחרי שהשתמשתי הרגשתי יובש מטורףף בפנים... אז השאלה שלי אם זה מועיל לי לפצעונים? או שזה סתם מגרה את העור יותר כי הוא יבש? ואם לא כדאי להשתמש בזה כי הוא יבש אז מה עושים עם הפצעונים בלי לייבש אותו יותר?! וממה הם באים אם העור שלי הוא לא שומני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימר - תגובה
שירי חבקין21/03/2011ספיר שלום רב
לפי תיאורך יש לך עור פנים מעורב.
החימר מתאים לשימוש במקרה שלך על הפצעונים באופן
נקודתי. כלומר אל תמרחי על כל הפנים אלה רק על הפצעים.
לאחר השימוש תשטפי במים פושרים ותמרחי משחת רסקיו.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




