מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שיעול יבש וטורדני לתינוק בן 10 חודששרית01/06/2011
רציתי לשאול לגביי תרופת סבתא לשיעול יבש וטורדני לתינוק בן 10 חודש.
מאחר והוא עדיין לא בן שנה אסור לתת לו דבש, לכן רציתי לשאול מה כן אפשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרית יקירה
גילה04/06/2011לפני בוא החורף עוד בקיץ כאשר חם. אני לוקחת את הצמח רודה שוטפת היטב ומיבשת במגבת מכניסה לבקבוק שמן זית מניחה בשמש כשבועיים ואז שתמשת בו ואיך. לאחר האמבטיה מורחת בחזה של הילד קצת שמן מכסה במגבת למחרת הוא חדש. אך בינתיים אפשר את השמן זית רגיל לחמם ולמרוח. מקווה שעזרתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שיעול יבש וטורדני לתינוק בן 10 חודש - תגובה
איה הוד04/06/2011שלום שרית,
את וודאי מבינה שכדי לתת תשובה רצינית שבאמת תעזור עלי להבין מה מקור השיעול.
לדוגמא:
אם המקור הוא אלרגי, יש לברר למה הוא אלרגי ולטפל במקור לבעיה.
אצלי למשל, הקטנצ'יק היה מפתח תגובה אלרגית עורית וכאשר הסרנו את בקבוקי הסימילאק והחלפנו בדברים אחרים היתה הטבה משמעותית.
אם בכל זאת תרצי לנסות משהו סימפטומטי, אני ממליצה על סירופ לשיעול הומיאופתי או צמחי (יש המון בבתי המרקחת) - רק צריך לוודא שזה מותאם לתינוקות.
יש למשל את R9 של ד"ר רקווק שמתאים גם לשיעול יבש וגם רטוב.
שווה לנסות לראות איך הוא מגיב להדלקת אדים קרים בלילה.
אם הוא בקבל בקבוקים אז במקום לערבב במים את האבקה , ערבבי בחליטה של קמומיל - זה נהדר!
אך אני שוב חוזרת - יש לטפל בשורש הבעיה ובשביל זה צריך לעבור אבחון אצל מטפל.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסיכהאלינה31/05/2011
מנהלות הפורום שלום.
אני מעוניינת לדעת איך מכינים מחימר מסיכה לעור שומני.
תודה, אלינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מסיכה - תגובה
איה הוד04/06/2011הי אלינה, אשאיר את זה לטיפולה של שירי שזה תחום מומחיותה :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שישולים חרונייםלילי31/05/2011
היי
אני סובלת כבר יותר מחצי שנה משושולים.
הייתי אצל רופאי גסטרו.עשו לי בדיקה ונתנו לי אנטיביטיקה וסטופאיט וכו.
השילשולים לא הופסקו. וקשה לתפקד איתם יומיום.
הודה לכם עם תמצאו לי תרופה טיבעית או טיפול שיעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שישולים חרוניים - תגובה
איה הוד04/06/2011שלום לילי,
במקרה הזה אין לי תשובה מאחר ואין דבר חשוב יותר מאשר לדעת מה גורם לשלשולים.
ההנחיות והממלצות משתנות בהתאם לגורם.
למשל, אם מדובר בטפילים מעיים הכיוון הטיפולי יהיה אחד
אם מדובר במצב נפשי שגורם לשלשולים הטיפול יהיה שונה בתכלית
אם הגורם הוא IBD - גם אז ההנחיות שונות לגמרי.
לכן אין לי תשובה. עלי לדעת מה גורם לשלשולים.
בכל מקרה, ולא משנה מה הגורם, אני ממליצה לקחת במידית כמוסות פרוביוטיקה (ללא FOS) .
שימי לב להמנע לחלוטין ממוצרים חלב, חיטה, קמחים לבנים וסוכרים. יש להתאים את התזונה לאחר מעבר על בדיקות הדם שלך ותשאול נרחב.
שתי המון תה קמומיל כדי להרגיע את הבטן ותוודאי שאת מקבלת הזנה של ויטמינים ומינרלים ולא מגיע לחסרים בעקבות השלשולים הללו.
כדאי במקרה הזה להגיד לנטורופת/ית.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיניסיטוס ליחה ירוקהora1130/05/2011
אודה לך אם תוכלי לתת לי תשובה . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיניסיטוס ליחה ירוקה - תגובה
שירי חבקין31/05/2011אורה שלום רב
מומלץ לשתות חליטות של קמומיל קורנית ומרווה
אפשרי להכין קנקן גדול ולשתות את כולו במשך היום.
כף מכל צמח על 4 כוסות מים רותחים.
ניתן להמתיק מעט , ניתן גם להוסיף לימון.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שירי האם מרווה שגדלה
ora1131/05/2011בגינה זה טוב והאם קמומיל בשקית תה זה גם בסדר או שצריך לקנות בבית מרקחת פרחי קמומיל ואותה שאלה לגבי קורנית. אודה לתשובה אורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקהיאנה30/05/2011
אני רוצה לדעת איך אפשר להקל על המחלה ומה אפשר לעשות נגד כאבי גרון בזמן המחלה ומה מותר לאכול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה - תגובה
שירי חבקין31/05/2011יאנה שלום רב
לגבי המלצות לתזונה נחכה לתשובתה של איה שזהו תחום
מומחיותה.
כטיפול מסייע של צמחי המרפא
מומלץ לשתות באופן קבוע חליטות של סמבוק שחור וקמומיל
להשיג בבתי הטבע. באם קשה לך להתמיד בשתייה
תוכלי למצוא גם סירופים או מיצויים של הצמחים ולהכין
כל פעם כוס עם כף מרוכזת.
לכאבי גרון אפשר לגרגר כפית פרופוליס במעט מים פושרים
עם מלח או לגרגר עם כף של חומץ תפוחים. לא לשתות!
חשוב - פרחי באך לטיפול בצד הנפשי של המחלה
שכן הרבה פעמים התסמינים כוללים גם מצבי רוח,דיכאון קל
וכמובן עייפות נפשית ופיזית. אפשר להזמין בקבוק ובו
תמצית באך כמפורט. להשיג בבית מרקחת שעוסק בצמחי מרפא:
לארץ'
אוליב
אלם
אוק
וולנט
גורס
ואימפשיינס
אופן השימוש 4 טיפות מתחת הלשון 4 פעמים ביום או יותר
לפי הצורך. מומלץ לא פחות מ-4 פעמים ביום.
התרכובת הנ"ל אינה אישית אלה כוללת את רוב התמציות שנוגעות
לתסמינים כלליים של מחלת הנשיקה ולכן יכולה לעזור להתמודד
עם אלה ולהקל עליך.
ואחרון חביב- מיצוי פרי הנוני- להשיג בבתי טבע.
מינון רצוי כפית עד כף בבוקר על קיבה ריקה
מסייע מאוד לעייפות כרונית ותורם לשיפור מצב רוח
באופן ניכר!
בהצלחה רבה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מחלת הנשיקה - תגובה
איה הוד04/06/2011שלום יאנה,
בשלב ראשון מומלץ להמנע ממזונות מהחי: מוצרי חלב, ביצים, בשר, עופות.
מומלץ להקפיד מאוד להמנע גם מסוכרים וקמחים לבנים - למעשה הייתי נמנעת מחיטה לגמרי בחודש הקרוב.
רצוי לדבוק באורז, ירקות (דגש על עלים ירוקים, בצל, שום, נבטים, שורש כתומים), פירות בעלי אינדקס גליקמי נמוך, מרקים....
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלת ויראליתורד29/05/2011
בכף הרגל איבחנו לי יבלת ויראלית כואבת ועושה חיים קשים, קשה ללכת ..
התור לפודיאטר רק בעוד שבוע וחצי .האם עדיף לפנות לרופא עור ?
האם יש תרופת סבתא לעניין או לפחות הרגעה עד התור לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יבלת ויראלית - תגובה
איה הוד04/06/2011הי ורד,
תרופת הסבתא הכי מפורסמת ליבלות כאלה היא שימוש בחלב מתאנה שזה עתה נקטפה.
אולי לשירי יהיו עוד רעיונות .
בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיבלת ויראלית - תגובה - תגובה
שירי חבקין09/06/2011עד כמה שאני מכירה את מנגנון היבלות הללו
קשה מאוד להכניען.
חלב התאנה יעיל אולם יש להקפיד למרוח אותו
מספר פעמים ביום ולאורך תקופה ארוכה.
אפשר להשלים את הטיפול בשתיה של סירופ
או מיצוי של צמח הסמבוק השחור שנלחם ביעילות
בוירוסים למיניהם.
לקחת לפי הוראות השימוש שעל הבקבוק.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה בגרון בגלל הרפלוקסקתי26/05/2011
שלום, יש לי כבר זמו רב ליחה בגרון. אחרי בדיקת רופא אאג נאמר לי שהבעיה נגרמת מעלית מיצי קיבה לגרון. מהו טיפול מקובל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה בגרון בגלל הרפלוקס - תגובה
שירי חבקין26/05/2011קתי שלום רב
בתור עזרה ראשונה לכיוח הליחה אפשר לשתות
חליטות של קמומיל וקורנית או לקחת סירופ טבעי
נגד שיעול שמכיל את הצמחים האלה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליחה בגרון,
שלמה,29/05/2011שלום, אחת מתופעות עודף ליחה היא - שתייה ואכילת מאכלי חלב, לקבלת מידע מעודכן, הקלידי בגוגל עודף ליחה ומאכלי חלב,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה נכונה
tacat30/05/2011תודה. אפשר להקל / לפתור את הבאיה בעזרת דיאטה נכונה? לדוגמה, להמנע מאוכל מתוגן, משוקולד ומוצרים שמעלים חומציות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה נכונה - שאלה לאיה
שירי חבקין31/05/2011קתי שלום רב
רצוי להפנות שאלה זו לאיה.
כפי הידוע לי מומלץ להימנע ממאכלים שמייצרים ליחה וכמובן
מאכלים מעובדים וללא ערך תזונתי.
להוריד את ה"לבנים" כגון קמח לבן,סוכר לבן
מלח ומוצרי חלב בקר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיאטה נכונה - תגובה
איה הוד04/06/2011הי קתי,
הכיוון שלך מאוד נכון.
ההמלצות של שירי מאוד חשובות.
כדי להתאים משהו קצת יותר אישי עבורך יש להתייעץ עם נטורופת שיקבל עלייך מידע נרחב יותר וישלב צמחים מרפא בטיפול.
ממליצה להמנע גם מקפאין/קפה (מאוד חומצי)
ופרט חשוב נוסף: בריפלוקס צריכים ללמוד לאכול כמויות קטנות מאוד ולפזר את הארוחות לאורך כל היום.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת ייתר בכפות הרגלייםמיכל25/05/2011
הנני סובלת מהזעת ייתר בכפות רגלי ואני מחפשת דרכי טיפול על ידי צמחי מרפא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הזעת ייתר בכפות הרגליים - תגובה
איה הוד26/05/2011
שלום מיכל,
לצערי מכל מה שידוע לי אין טיפול יעיל למצב זה בנטורופתיה. כן ניתן להשפיע לטובה על ריח הזיעה אבל לא על כמותה.
כן ממליצה לבחון דיקור סיני וצמחים סיניים.
לעבור אבחון שיוכל לראות אם גופך לא מייצר עודף חום ולטפל באיברים שצריכים איזון.
הרופאה הסינית יכולה לתרום לכך.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחכה לתשובהרחלי23/05/2011
שירי שלום! בהמשך לשאלתי בנושא העצירות, השרתי זרעי פשתן לילה שלם, כפי שהמלצת. מה לעשות עם הזרעים? האם ל"שתות" אותם יחד עם המים או רק את המים? בחנות הטבע אמרו לי שהם הופכים לג'ל, למרות זאת, הם נשארו שלמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה - תגובה
שירי חבקין23/05/2011רחלי שלום רב
בהמלצתי מלפני כמה ימים כתבתי בפירוש שיש לשתות את המיים
לא את הזרעים!
אפשר בלי קשר לטחון זרעי פשתן ולפזרם על סלט
או גבינות
בהצלחה
שירי
עד כמה שידוע לי אין הזרעים הופכים לג'ל כאשר
הם טבעיים ומגיעים כפי שהם בטבע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מחכה לתשובה - תגובה
איה הוד23/05/2011
רחלי שלום,
זרעי הפתשן משחררים את המוצילגים (החומר הרירי שעוטף אותן) אל המים. אך אין הם הופכים בעצמם לג'ל.
את יכולה לסנן ולשתות רק את המים ואת יכולה לשתות הכל עם הזרעים (הם מתפנים שלמים בצואה כפי שנכנסו ולא מזיקים).
אם אין רקע של סרטן הורמונלי משפחתי (רחם, שחלות, שד...) אז גם אין בעיה לטחון אותם ולאכול אותם טחונים.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לאיה
שרה25/05/2011שלום איה, ראיתי את תשובתך לגבי הגרגרי פשתן והזכרת שם שניתן לאכול אותם במידה ואין רקע משפחתי של סרטן הרחם, השחלה והשד. אצלי יש רקע של המחלה , לאמי היה סרטן זה. ואני עברתי בדיקה גנטית והתשובה שלילית. מכיוון שאני מוסיפה את הגרגרי פשתן במעדנים. האם עלי להפסיק לאכול אותם? מחכה לתשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה לאיה - תגובה
איה הוד26/05/2011
שלום שרה,
שימי לב היטב להבדל הקטן והמשמעותי: לא אמרתי שניתן לאכול אותם, אמרתי שניתן לשתות ולבלוע אותם.
ובמילים אחרות: את כן יכולה לבלוע/לשתות את הזרעים השלמים אבל לא ממליצה לך ללעוס אותם או לאכול אותם טחונים.
שלמים - כן
טחונים/לעוסים - לא
הסיבה היא שכאשר הם טחונים הגוף אומנם מקבל מהם את האומגה 3 המבורכת אך גם את הפיטואסטרוגנים שמקרה שלך לא מומלצים.
מקווה שזה עזר להבהיר את הנקודה.
אל תהססי לשאול כל דבר אם יש משהו לא ברור
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיה היקרה
שרה27/05/2011תודה על המענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם מר מאוד בפהחיה19/05/2011
מישהו יודע איך נפטרים מטעם מר בפה?
לא נראה לי שזה בגלל בעיה פנימית, כנראה קרה עקב אכילת מאכלים מרוססים.
מאוד מציק., מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טעם מר מאוד בפה - תגובה
איה הוד22/05/2011שלום חיה,
הדרך להפטר מזה היא רק לגלות מה המקור לו.
המקור יכול להיות גם בכבד (ואז כדאי לעבור ניקוי כבד עם צמחים ותזונה לניקוי), או אפילו פטרייה על הלשון שלא רואים בעין.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדנה18/05/2011
יש לי כהות מתחת לעיניים ורציתי איזה תרופת סבתא תעזור לי מיידית.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום - תגובה
איה הוד22/05/2011שלום דנה,
צריך לבחון מה מצב הברזל שלך, מה מצב הכבד וכדומה.
הבעיה לרוב היא פנימית ולכן הטיפול צריך להיות בהתאם.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שלוםאמא18/05/2011
אני בת 49 לא מעשנת משתעלת כ שלושה חודשים ועדיין יש לי ליחה שחונקת את דרכיי הנשימה
כאב גרון
מה הטיפול הרפואי להתגבר על הליחה שגורמת לקשיים בנשימה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה שלום - תגובה
שירי חבקין18/05/2011שלום רב
מומלץ לשתות חליטות של קורנית, מכייח ומחזק
את מערכת הנשימה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה שלום - תגובה
איה הוד22/05/2011שלום אמא,
מצטרפת למה ששירי כתבה ומוסיפה להמנע ממזונות המייצרים ליחה בגוף כגון סוכרים, חיטה ומוצרי חלב.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בכפות הרגליים ומחשבות.......מיקה18/05/2011
בנות יקרות שלום
2 שאלות בבקשה : איזו חליטה/צמח יכול לעזור ולהשקיט תודעה עמוסה, מבולבלת וחופרת?
שאלה נוספת : יש לי דלקת בכפות רגליים, איזה קומפרס יכול לעזור?
תודה רבה וליל ירח מלא מקסים לכן :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בכפות הרגליים ומחשבות....... - תגובה
שירי חבקין18/05/2011מיקה שלום רב
לגבי השקטת מחשבות טורדניות בראש מומלץ לקחת
פרחי באך- וייט צ'סנט או צ'רי פלאם
או את שניהם
לייעוץ מפורט יותר פני אלי במייל הפרטי.
כמו כן אפשר לשתות חליטות של טיליה ומליסה
אלה צמחים מרגיעים באופן כללי כמו כן הטיליה
מחזקת את מערכת העצבים.
לגבי הדלקת האם מדובר בדלקת בעור
או דלקת פנימית?
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הדלקת..
מיקה18/05/2011ראשית תודה על הנגישות, הלבביות וההכוונה
הדלקת פנימית. אולי דורבן?היא באזור הקרוב לאצבעות , מורגש שם כמו גולה פנימית גדולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הדלקת.. - תגובה
שירי חבקין18/05/2011מיקה היקרה שלום רב
לגבי דורבן לצערי אין לי תשובות, מזה שנים רבות
שפונים אלי בנושא זה ואין ברפואה הטבעית תרופת קסם.
אולי איה תוכל לסייע בנושא הפחתת דלקתיות פנימית.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגלית17/05/2011
בימים הפוריים שלי. ובייחוד כיומיים לפני הביוץ אני סובלת מהפרשות מרובות לעיתים בעלות מרקם גבינתי בצבע מוזר. מלבד החדרת יוגורט ושטיפות נאמר לי שיש אפשרות לעשות אמבט שיש בו מים חמים שבושלו בהם עלי רוזמרין. כיצד בדיוק לעשות זאת? האם יש אופציה טבעית אחרת? האם לקיחת כדורי פמינה יעילה ומתי לקחת? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
איה הוד17/05/2011שלום גלית,
ראשית, שימי לב האם להפרשות יש ריח לא נעים או האם קיים גרד/שריפה בנרתיק.
אם הכל בסדר ואחרי הביוץ זה עובר אני לא רואה סיבה לטפל פרט לנטילת פרוביוטיקה.
אך אם ההפרשות מרגישות לך לא תקינות כמו הפרשות נורמליות של ביוץ, אפשר להחדיר נרות וגינאליים פרוביוטיים פעמיים ביום ולעשות שטיה עם GSE (מעולה!)
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים אחרי הפצעי בגרותרונן17/05/2011
שלום היו לי פצעים והם עברו ונשאר לי סימנים אדומים על האור...
זה כבר הרבה זמן ואני לא יודע מה לעשות...
חשבתי שזה יעבור עם הזמן וזה לא...
מה צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים אחרי הפצעי בגרות - תגובה
שירי חבקין17/05/2011רונן שלום רב
אפשר למרוח משחת קלנדולה טיפולית, לא
קוסמטית , להשיג בבית טבע. ברוב המקרים המשחה
תשפר את מראה העור במהרה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




