מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פצעים בפהיסמין19/03/2011
שלום איה
רציתי לשאול האם הסיבה לפצעים וצריבה בלשון (גם "אפטה" בפנים השפה) נובע מחוסר בויטמין או ממשהו אחר ..? אני לוקחת הורמונים (לאחר הפסקת הווסת) וסיבלטה..
מודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים בפה - תגובה
איה הוד19/03/2011
הי אורנה,
הסיבות לאפטות לא ברורות אך נראה שיש קשר לכמה גורמים שביניהם מחסור בויטמינים ומינרלים, אלרגיה למזונות, הפרעות הורמונליות, אי שמירה על הגיינה בפה, מערכת חיסון חלשה ומחלות במערכת העיכול כמו אולקוס או דלקת בקיבה.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות לחיזוק המערכת החיסוניתאביבה עזוז19/03/2011
בני, ( 30 ) חלה במחלת הוג'קינס בדרגה 4 ומקבל טיפולים כימותרפיים. טיפולים אלו פוגעים במערכת החיסונית וחושפים אותו לזיהומים. מאחר ואיננו מסתירים את דבר מחלתו, אנו נתונים לבליץ של עצות ואיננו יודעם כיצד לנתב בסבך. שני חומרים עלו במספר שיחות, אלוורה רפואית ופרופוליס. אודה אם תייעצו לי בנידון.
אביבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תרופות לחיזוק המערכת החיסונית - תגובה
איה הוד19/03/2011
שלום אביבה,
מאחר ומדובר בנושא רציני אני מאמינה שלא יהיה זה מקצועי להביע דיעה או לתת המלצות פה בפורום.
במצב כזה אני נוהגת לבקש להגיע לקליניקה לצורך אבחון, תשאול מעמיק והתאמת הדברים הנכונים עבורו.
שני הדברים שציינת הם אכן נהדרים, אך אין לי שום יכולת לקבוע האם הם נהדרים ספציפית עבורו ולמצבו.
ממליצה לעשות את זה מסודר בעזרת נטורופת/ית כי יש כמה וכמה דברים שהייתי שוקלת הרבה הרבה לפני האלוורה והפרופוליס...למשל, פטריות כוח יפניות, כורכומין פורטה ועוד. ושוב - רק בהתאמה אישית למצבו.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וולודניהיסמין19/03/2011
איה שלום
בת 42, אובחנתי כסובלת מוולודניה מזה מספר חודשים (התחלתי לקחת סימבלטה וכן הורמונים היות והווסת הסתיימה ויש יובש...) אשמח לדעת אם יש לנטרופתיה מה להציע בעניין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
וולודניה - תגובה
איה הוד19/03/2011הי יקרה,
ראשית אני שמחה שיש אבחנה.
נשים רבות סובלות מהבעיה הזו ולא מבינות מה יש להן.
הטיפול הנטורופתי אכן מהווה נדבך חשוב מאוד כחלק מהטיפול השלם ויכול להביא להקלה גדולה.הוא כולל תזונה דלת אוקסלטים, לרוב אני בוחרת בדיאטת אלימינציה כדי לסנן החוצה מזונות בעייתיים הגורמים לתגובה אלרגית/אי סבילות.
יש להתייחס בטיפול גם לבעיות רקע אם קיימות, בין אם זה בעיכול, במערכת העצבים, מערכת חיסון או שלד/שרירים/מפרקים.
חשוב ביותר להתייחס במצב זה לגורמים רגשיים/נפשיים על ידי טיפול בדימיון מודרך, טכניקת EFT, הרפייה - בעיקר של אזור רצפת האגן. אני מאמינה שיש קשר למצב רגשי/נפשי פעמים רבות ולכן אין להזניח אותו בטיפול. טכניקת EFT בעיני היא הטובה ביותר במצבים אלו.
נטורופתיה ממליצה על פעילות גופנית (זה קריטי!), על שינוי תזונתי וגם על שימוש בצמחים שמותאמים אישית. יש נשים שיקבלו צמחים לאיזון הורמונלי - כמו שאת כבר מבינה (בעקבות הטיפול שאת מקבלת), וולודיניה- וסטיבוליטיס יכולה להתקשר לחוסר איזון הורמונלי, או כל פורמולה של צמחים שתמצא כמתאימה.
מאחר והמצב מאוד מורכב אין לדעת את אחוזי הצלחת הטיפול, אך בהחלט חובה לנסות הכל (זו דעתי)
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוולודניה
יסמין19/03/2011הי איה
קודם כל תודה רבה...אין עלייך
התחלתי ללכת לפזיותרפיה של האגן (עושה 5-7 דקות משהו באזור...לא מרשים)
מה זה ה-EFT שאת ממליצה עליו? אני לא מכירה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש צורב בפניםמיקה18/03/2011
שירי ואיה היקרות
השתמשתי בסבון פילינג של חברה ידועה לפנים
לפני מס ימים ומאז פניי שורפות וצורבות והחל יובש נוראי מחוספס ועבה בעיקרבסנטר ובלחיים
מה ניתן לעשות?
תודה וחג שמח :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יובש צורב בפנים - תגובה
איה הוד19/03/2011
שלום יקירה,
כנראה שזוהי תגובה אלרגית לאחר מהחומרים שהיו בסבון.
ראשית, אם זה לא נרגע מעצמו לאחר המנעות משימוש במוצר, אני ממליצה להגיע לנטורופת כדי לקבל צמחי מרפא שיעצרו את התגובה הדלקתית וירגיעו את הצריבה.
שנית, למרוח משחת רסקיו או טראומיל אמורה להרגיע את הפנים!!!!
נסי וחזרי לספר מה שלומך
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס מוגלתי בישבןאסתר17/03/2011
צמח לי אבצס מוגלתי בישבן והרופא נתו לי משחה בשל איכטמול, שגרמה לפיצוץ האבצס ולכמויות בלתי נדלות הממשיכות לצאת כבר יותר מ-4 ימים. במקביל אני לוקחת 3 פעמים ביום אנטיביוטיקה צפוויט פורטה ועדיין האבצס קיים. מה עוד ניתן לעשותף תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבצס מוגלתי בישבן - תגובה
איה הוד19/03/2011שלום אסתר,
אני בעד לקחת פנימית לבליעה מיצוי צמחים לחיזוק מערכת חיסון.
זה ממש חשוב שהטיפול יהיה סיסטמי ולא רק מקומי.
שנית, בגלל האנטיביוטיקה קריטי שתקחי פרוביוטיקה !
ודבר אחרון - ממליצה למרוח משחה מיוחדת בשם אלו-פרופוליס שמכילה אלוורה להרגעה וחיטוי ופרופוליס שיש לו תכונות "אנטיביוטיות".
אם תצטרכי עזרה במציאת המשחה כתבי לי לפרטי.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Parasites dir micrאבי17/03/2011
האם יש משהו נגד אמבות - תרופוה הקונבנציונלית אינה עוזרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
Parasites dir micr - תגובה
איה הוד19/03/2011שלום אבי,
טיפול במזהמים של מערכת העיכול איננו פשוט אך לא בלתי אפשרי.
זה כרוך בשינוי תזונתי יחד עם צמחי מרפא נגד פרזיטים, וחומרים טבעיים שמחטאים את מערכת העיכול.
תוכל לקרוא מאמר שלם שכתבתי בנושא באינטנרט.
שם המאמר הוא: תולעי וטיפילי מעיים - מכת מדינה!"
רשום שם גם על אמבות.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בצלעותשרית17/03/2011
שלום רב !!!!
שמי שרית בת 28 כבר שבועיים שיש לי כאבים חזקים בצלעות התחתונות בצד ימין בעיקר בזמן שכיבה.
לפניי שבוע ניגשתי לרופאת המשפחה שאמרה שבגלל שאני משתעלת ויש לי ליחה מדובר בשרירים שבין הצלעות ונתנה לי סינופד ומוקוליט להקלה על הליחה.
בגלל שהכאבים רק התגברו חזרתי לרואה לפני יומיים והיא הפנתה אותי לצילום חזה ששם הכל היה תקין.
רציתי בבקשה לשאול האם יש תרופת סבתא שיכולה להקל לי על הכאב??
כבר הגעתי למצב שאני לא מצליחה להשתעל ,להתעטש ולישון כמו שצריך מרוב כאבים.
אני אנטי משכחי כאבים ותרופות לכן פניתי לפורום הזה.
אודה לכם מאוד על תשובתכם. יום נעים .שרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבים חזקים בצלעות - תגובה
איה הוד19/03/2011
הי שרית,
ליבי איתך!
אני יכולה לתת לך הרבה עצות איך לסייע לליחה ולשיעול, אבל איך נדע בוודאות אם הכאבים אכן נובעים כתוצאה מהליחה והשיעול?
אז אם זה באמת כך, דבר ראשון והכי חשוב זה ללמוד לאכול מזונות שיחזקו את מערכת החיסון שלך ויסייעו לפנות ליחה החוצה: למשל שום.
אך מעבר לכך, לא פחות קירטי זה להמנע ממזונות שגורמים לגוף לייצר ליחה שוב ושוב ושוב.
בנוסף, ממליצה לקחת צמחים לחיזוק מערכת חיסון +למערכת נשימה ושיעול כדי להקל עלייך.
ואחון חביב - טכניקת EFT !!!
מאוד יעזור.
הרבה בריאות ובהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לטיפול בהתקפי אפילפסיהאתי16/03/2011
לביתי בת ה 18 התקף פירכוסים רביעי במספר בשנתיים האחרונות ,האחרונים מלפני חמישה שבועות ואתמול, לצערנו עלינו להתחיל בטיפול תרופתי- האם יש משהו שיכול לעזור מעבר לדחיפת כימיכלים?
המיואשת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטיפול בהתקפי אפילפסיה - תגובה
שירי חבקין16/03/2011אתי שלום רב
זה כמובן נושא רציני ולא הייתי ממליצה לעשות ניסיונות
מה שכן, את יכולה להתייעץ עם דר' ראובן ברק שהינו
רופא מוערך וגם מטפל שנים בשיטה הסינית אולי יהיו
לו עצות ואלטרנטיבות שכדאי לכם לבדוק.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכליותסיגלית כהן15/03/2011
שלום רב, עברתי ריסוק אבנים בכליה ימנית כבר 4 פעמים סוף סוף רסקתי אבן אחרונה. מה אוכל לעשות /לשתות כדי למנוע יצירת אבנים חדשות. תודה רבה על תשומת הלב ועל העזרה.סיגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבנים בכליות - תגובה
איה הוד19/03/2011הי סיגי,
טיפול מניעתי באבנים בכליות כולל מעבר לתזונה צמחונית ושתייה מרובה. אנ ממליצה לך לעבור תהליך של ניקוי רעלים הכולל גם מיצי ירקות.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בגיד של כף הרגללאה15/03/2011
קראתי שצריך למרוח חרדל על הרגל ולשבת חצי שעה בשמש,רציתי לדעת האם צריך לעשות את הטיפול מספר פעמים? או מספיק פעם אחת ?
אודה לתשובתכם המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בגיד של כף הרגל - תגובה
שירי חבקין15/03/2011לאה שלום רב
אינני מכירה שיטה זאת
תוכלי כעזרה ראשונה להכין קומפרסים של חימר ירוק
קונים בחנות טבע ומערבבים עם מים ביחס שווה
בערך כף מאבקת החימר וכף מים, למרוח על המקום הרצוי
ולעטוף בבד חיתול או בתחבושת אלסטית
להשאיר כמה שיותר, אפשר גם לישון עם זה
בבוקר לשטוף במים פושרים ולמרוח משחת ארניקה
או טראומיל.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפנים ונפיחות ואודם מתחת לעיןמיקה15/03/2011
שלום רב, מזה יומיים אני סובלת מיובש בפנים ותחושת צריבה וגירוד (באזור הסנטר עד לפה, ולחיים), ומתחת לעין שמאל נוצרה נפיחות ואודם, מזכיר קצת שעורה.
יש לכן עצה בשבילי? תודה מימי
אני בריאה בדרך כלל, בלי תרופות, נטייה לכיוון אנמיה וכאבי אוזניים
אני נהנת מאוד ללמוד מכן וליישם.
פורום מפרה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בפנים ונפיחות ואודם מתחת לעין - תגובה
שירי חבקין15/03/2011מימי שלום רב
לפי מה שאת מתארת זה נשמע כמו תגובה אלרגית
מומלץ למרוח משחת רסקיו של פרחי באך. להשיג בחנויות טבע
כמו כן לבדוק האם את אלרגית למשהו
ולהימנע מחשיפה לחומר האלרגני. אולי סבון כביסה חדש
סבון פנים, מאכלים חדשים או סתם אבק או אוויר האביב
שבפתח
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שאין שמש אני סובלתודה רבה!14/03/2011
אם אין חשיפה ישירה של הגוף לקרני השמש הסימפטומים הם:
הרגשה של ראש כבד, גוף מתקשה, שרירים כואבים, עייפות , סחרחורות, עצירות עוויתות וכאבים.
חשיפה לשמש פותרת את כל התופעות כאילו לא היו:
הגוף משתחרר , הכאב נעלם, השרירים הופכים לרכים וישנה הקלה והרגשה טובה.
לאחר יומיים מהחשיפה כל התופעות הרעות הללו חוזרות.
למה זה? במה מדובר ?
אם יש יום קייצי עם הרבה אור אבל אין חשיפה של הגוף ממש לקרניים , זה לא יעלים את התופעות. זה נראה שיש איזהשהו חומר שנכנס לעבודה בחשיפה לשמש,שמשפיע בחיוב כזה. ובעל יכולת ריפוי.
מה הוא ?
הויטמין D לא חסר. והאור לא עוזר
רק אם יש חשיפה של ממש.
ויטמין D כל יום נלקח בטיפות 2000 יחידות, וזה בוודאות לא עושה את מה שהחשיפה לשמש עושה.
התופעות יהיו עד החשיפה הבאה.
מה שמפריע בעיקר זה העיוותים והלחץ בשרירים שאי אפשר לשחרר אותם ללא חשיפה לשמש.
כלום לא יעזור אם אין חשיפה ישירה לשמש גם לא האור הכי חזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה מה שמצאתי ברשת בנושא :
תודה רבה!17/03/2011"קיימות קרני שמש מאוד חשובות המסייעות לוויסות טמפרטורה ושמירה על אלסטיות הרקמות, אחת החשובות היא FIR אינפרה אדום רחוק."
בדרך כלל אנשים שיש להם קשר רופף עם השמש סובלים מראיה לקויה. יש להם בעיות במחזור הדם, לב חלש, לחץ דם גבוה, עצמות חלשות. הם סובלים מאפילפסיה, כאבי ראש וקרחת. אנשים אלה בעלי ויטליות חלשה ורגזניים.
יש מאמר שבו 11 סעיפים על היתרונות של השמש
סעיף 4
Enhances Blood circulation: Sunshine enhances blood circulation by dilating blood vessels in the skin. This brings more nutrients and oxygen to cells when capillaries are open resulting in a better health. It also makes the heart healthier by lowering the resting pulse rate and decreasing blood pressure.
וסעיף 9
Detoxification of the body: Sunshine exposure enhances waste elimination by improving liver function. Also, as a result of increased blood circulation from the sun, waste is eliminated more efficiently through the blood.
יש משהו עם החום או הקרינה של השמש שגורם לתנועה וזרימה טובה ובעקבות זה להקלה ושחרור בגוף.
"חשיפה לשמש משפר את זרימת הדם ע"י התרחבות כלי הדם בעור"
פעילות גופנית לא עוזרת, תזונה ודיקור גם לא. רק השמש מסדרת לי את העניינים בגוף ומשחררת את הכאבים והשרירים בעיקר.
אם יש לך מידע שיוכל לעזור ואולי אף להוות תחליף לשמש אשמח לשמוע כי לא תמיד יש שמש.. וכידוע יש כאלה שאומרים שהיא מסוכנת.
אני לא האדם היחיד בעולם שמתלונן על כך אבל כנראה שאני מאלה שמחסור בשמש מורגש אצלם קצת יותר כפי שציינתי.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זה מה שמצאתי ברשת בנושא : - תגובה
איה הוד19/03/2011שלום,
מאחר ועניתי לך בפורום אחר לאותה שאלה, נותר לי רק להוסיף שלצערי אין לי תשובה מספקת עבורך.
אתה צודק - לא תמיד יש שמש.
ואני לא מכירה משהו אחר שלא ניסית כבר שיוכל להקל עליך.
צר לי כל כך.
אם אשמע על משהו אחזור לעדכן אותך
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצוות קפואים...נתן המתלבט13/03/2011
ערב טוב,
האם ישנה המלצה לגבי חימום כפות ידיים ורגליים וקצה האף ?
תודה,
שוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצוות קפואים... - תגובה
שירי חבקין15/03/2011שוש שלום רב
אפשר לעסות את הידיים עם שמן מחמם
למשל שילוב של שמן שקדים עם קמפור והל
לחמם קצת על מחבת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית עורamit12/03/2011
שלום רב,
כשאני מרכיבה משקפיים העור שלי נוטה להאדים, לפרוח ולהתקלף, בעיקר בימים חמים.
עשיתי בדיקת אלרגיה (בדיקת מטלית), ואין לי שום אלרגיה. ניסיתי מספר סוגי משקפיים (פלסטיק ומתכת) וזה לא עוזר. כנראה שהעור שלי רגיש לזיעה שמצטברת בגלל המשקפיים...
את רוב הבעיה הצלחתי לפתור בעזרת חומץ תפוחים - מרחתי חומץ מדולל על אזור הפנים ורוב הקילופים נעלמו.
הבעיה היא שעל האף עדין נשארו מין בליטות עגולות קטנות בצבע העור, זה נראה כמו נקבוביות גדולות יותר, וזה נעלם רק כשאני מסירה את המשקפיים לכמה ימים.
האם יש לכן המלצות למשהו טבעי שכדאי לנסות? שמעתי על תאנים אבל אני לא בטוחה...
הייתי אצל רופאי עור ואלרגולוגים ובינתיים הדבר היחיד שעוזר לפריחה הזו זו רפואה טבעית...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיית עור - תגובה
איה הוד13/03/2011הי יקרה,
הייתי דווקא מנסה טיפול בשיטת אייפק כדי להעלים את האלרגיה :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום איה
amit13/03/2011שלום איה,
תודה רבה על התשובה המהירה.
האם מומלץ לנסות אייפק למרות שלפי בדיקת האלרגיה (patch test) לא נמצאו אלרגיות?
אין משהו שכדאי לי לנסות לפני כן למרוח על האזור (כפי שחומץ התפוחים עזר)? האם חלב תאנים יכול לעזור? לפני שאני ניגשת לטיפול כולו (גם מבחינה כספית) היית רוצה לבדוק אם יש דרך ישירה יותר לטפל בפריחה...
יחד עם זה, לפי מה שקראתי, האייפק יכול לעזור לי גם בדברים אחרים (חרדות וכו'). האם ניתן לבצע טיפול אייפק גם במפגש אחד או שניים, או שזה ארוך טווח יותר? והאם יש מטפל טוב שתוכלי להמליץ לי עליו באזור המרכז?
שוב תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נראה כמו נקבוביות עור שנסתמו...
amit13/03/2011זה נראה כמו נקבוביות עור שנסתמו בגלל ההזעה ולכן גדלו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שלום איה - תגובה
איה הוד19/03/2011הי יקירה,
לצערי בדיקת האלרגיות שעשית לא יכולה להראות את כל סוגי האלריגות שאייפר מסוגל להראות ולגלות. בדיקת האלרגיה שעברת היא מוגבלת ביותר.
אין לדעת מראש כמה טיפולים תזדקקי - רק אחרי אבחון ומפגש ראשוני אולי ניתן יהיה לחזות זאת.
אני לא רוצה לעשות כאן פרסומת למטפל, ולכן אשמח להמליץ לך על מישהו במייל הפרטי שלי: [email protected]
הרבה הריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיית עור - תגובה
שירי חבקין15/03/2011עמית שלום רב
אני ממליצה על מריחה של חמאת שיאה טיפולית
ללא כל תוספת ריח או משמרים.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ותיקון
אלי16/03/2011תודה רבה. רציתי לתקן שעכשיו הייתי אצל רופאת עור והמקרה אובחן כסבוראה. האם עדיין כדנאי לנסות שיאה או אולי משהו אחר? (בינתיים אני מורחת קלנדולה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ותיקון - תגובה
שירי חבקין16/03/2011אלי שלום רב
לדעתי שווה לנסות את חמאת השיאה
אבל עליך למצוא את הכי גולמית שיש.
זהו חומר טיפולי לכל דבר ומסייע מאוד גם
במקרים של סבוריאה פסוריאזיס דרמטיטיס וכדו'.
בכל מקרה הקלנדולה אינה מזיקה ואם היא
מרגיעה את הגירוי אפשר להמשיך ולהשתמש בה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזיםמזל12/03/2011
מדוע יש גזים ומה אפשר לעשות נגדם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גזים - תגובה
איה הוד13/03/2011
שלום מזל,
גזים זה דבר טבעי וקיים אצל כולם.
הבעיה מתחילה כאשר הם גורמים לכאב ויש להם ריח מאוד קשה וחריף שיכול להעיד על תסיסה ובעייה בעיכול.
גזים יכולים להגרם כתוצאה מהמון דברים, אפילו מגורמים נפשיים ורגשיים (מצב נפשי יכול ישירות להשפיע על העיכול), או לחילופין מצב הורמונלי (למשל בזמן מחזור יש נשים שנוטות לסבול מגזים), גזים יכולים להגרם מאי סבילות למזון ואף מטפילות /מזהמים במעיים (הליקובקטר, תולעים, אמבות, קנדידה, בלסטוציסטים....וכו').
מומלץ לגשת לנטורופת ולעבור אחון ולקבל הפניה לבדיקות חשובות שכדאי לעשות ולטפל בהתאם לממצאים.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




