מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הרפס שפתייםD:10/03/2011
מהי התרופה הכי יעילה להחללמת הרפס בשפתיים....
תרופות שיש בבית כי אני ממש חייבת שהוא יעבור לי.....
והאם משחת שיניים עוזרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס שפתיים - תגובה
שירי חבקין10/03/2011שלום רב
לגבי פצע שכזה, הוא הרי נובע מתופעה ויראלית ולכן
כל מה שתמרחי יהיה רק בגדר כיבוי שריפות.
אפשר למרוח משחת קלנדולה או חמאת שיאה להרגעה
ומניעה של זיהום והחמרת הפצע.
לטיפול בוירוס יש לשתות מדי יום מיצוי מרוכז של צמח
הסמבוק השחור. להשיג בחנויות טבע.
לקחת כמות של כפית בבוקר, בצהריים ובערב
עד לשיפור ניכר של הפצע.
שותים את זה עם מים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעיםמיכל10/03/2011
לבתי בת ה-6 יש ככל הנראה תולעים (לא ראינו, היא פשוט מגרדת בלי סוף בטוסיק...). בעבר שמנו לה שן שום בפי הטבעת והעניין נפתר. בפעם אחרת ששמנו לה היא צרחה שכואבת לה הבטן ושלשלה מייד.עכשיו זה קצת מפחיד אותי לשים לה שן שום. האם כמוסת שום בטוחה יותר? האם יש משהו אחר שיכול לעזור? תודה, מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תולעים - תגובה
שירי חבקין10/03/2011מיכל שלום רב
אם היא תסכים לשתות תה של שיבה אז זה יכול
מעט לעזור. כמו כן ישנה תרופה הומאופטית בשם
סינה. בררי לגבי זה בבית מרקחת הומאופטי .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תולעים - תגובה
איה הוד13/03/2011הי מיכל,
מה שעובד יפה זה פורמולת צמחים בשם Digex9 !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימון להרזיהצפורה09/03/2011
האם שתית מיץ מלימון טרי עוזרת בהורדה במשקל? והאם יש סוכר בלימון שזה לא טוב לסוכרתיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ להרזיה
צפורה10/03/2011קשה לי מאוד לרדת במשקל למרות התזונה הדלה, האם יש משהו שיכול לעזור נוסף לאוכל מצומצם? הבינותי שאין לכם המלצה על לימון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעוץ להרזיה - תגובה
שירי חבקין10/03/2011שולמית שלום רב
אני בטוחה שלאיה יהיה הרבה מה לומר בנושא זה בתחום מקצועה
כנטורופטית.
אני רק יכולה להגיד לך שהדרך הכי גרועה לרזות היא על ידי כך
שאוכלים באופן מצומצם!! יש לאכול טוב אוכל שהוא בריא לך
ומעניק אנרגיה וחיות לגוף. ברגע שאת מורעבת לא רק שלא תרזי
אלה שברגע שהדיאטה תשבר את תחזירי את כל המשקל העודף
כולל עשרה אחוז נוספים. וזאת בדקו במחקרים חכמים ומנוסים ממני!!!
עזרים להפחתה במשקל על ידי הפחתת תאבון והגברת יציאות
כמו גם סיבים שגורמים לשובע לאורך שעות הם לדוגמא:
חליטות של זרעי שומר
צמח הקונג'ק - ידוע כצמח השובע
קקטוס ההודיה גורדוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיץ לימון מוסיף המון !
תמי06/04/2011שלום , אני מתפלאת מאוד על חוסר ידיעתה של שירי בנושא. ידוע מאוד ואף קראתי על זה רבות במאמרים באינטרנט, שמיץ לימון עוזר המון להרזיה, לא נותן לשומנים להיספג בגוף, גורם לעור להראות טוב וחלק ומונע קמטים. עושה סדר במערכת העיכול ועוד. ממליצה בחום לשתות 4 כוסות לימונדה ביום ותרגישו שינוי מיידי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיץ לימון מוסיף המון ! - תגובה
שירי חבקין07/04/2011שלום רב תמי
כל זאת ידוע ומוכר לי כמובן אולם לא נוכחתי
בכך שמיץ הלימון מספיק חזק כמוצר אותו ניתן
לציין כמוצר להרזייה אלה כתוסף לא מזיק
שיכול לסייע במקצת.
זאת גם הסיבה שלא הכללתי אותו בתשובתי
ולא בשל חוסר ידע כפי שציינת.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיה-חוות דעת ועצה דחופהsigi08/03/2011
אני פונה אלייך ומבקשת חוות דעת ועצה דחופה.
אצל אמי התגלה טפיל dientanoeba fragilis .
רופא המליץ לה על טיפול אנטיביטי :טטראציקלין-500 מ"ג,4 פעמים ביום למשך 7 ימים.
ע"פי הידוע לי מדובר באנטיביוטיקה חזקה שעלולה לגרום נזקים בדרכי העיכול ובעיקר לוושט-האם נכון?
לאמי היה חיידק ההליקובקטר וטופלה לפני כשנה באנטיביוטיקה בטיפול המשולש הידוע.
סובלת ממערכת חיסונית חלשה.יש לה גסטריטיס.
מה דעתך על הטיפול המוצע לה לאור מצב בריאותה?
האם היא יכולה לקחת אותו אושאולי קיים טיפול יעיל אחר ופחות מזיק?
אנא עזרתך ועצתך בהקדם.
המון תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לאיה-חוות דעת ועצה דחופה - תגובה
איה הוד13/03/2011
הי סיגי,
האם קיבלת את תשובתי לשאלותייך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות שלאחר הפסקת עישוןענת07/03/2011
שלום למנהלות הפורום היקרות,
אני מצרפת את אותה הפנייה אפשר לומר "זעקה" שגם הופנתה לפורום רפואת גוף ונפש:
שמי ענת, אני בת 46, הפסקתי לעשן לפני חודשיים בערך, לפני 20 יום התחיל לי שיעול יבש בהתחלה ואחר כך עם ליחה וצורך להוציא הרבה ליחה. מביקורי אצל רופאים קונבנציונלים של קופת חולים הופנתי לקחת מרופא אחד ונטולין ומרופא אחר סרטייד 50/250 הרופא שנתן לי את הסרטייד הפנה אותי גם שאלך לבדיקה לאחר 30 יום טיפול ובהבחנה מהביקור הקצרצר אצלו כאשר הסמפטומים היו בשיאם כתב על ההפנייה לבדיקה אמפיזמה? עם סימן שאלה. היום זה כבר שבוע לאחר ביקורי אצלו ו20 יום מפרוץ הסמפטומים. רציתי לציין שלמרות העישון לא חוויתי סמפטומים כאלה שמלווים בקוצר נשימה ומעט חירחורים למעט מדי פעם כשהגזמתי עם הסיגריות, היתה הוצאת ליחה בבקרים. עד לפני 20 יום אני אדם מאוד פעלתן וחרוץ שהולך לישון כבר בעשר וקם כמו פנטר ב5 בבוקר, גומעת את כל תל אביב בהליכות מהירות עובדת מרימה דברים ובקיצור ג'דאית. האם זה לא נראה תמוע שפתאום התפרצה לי המחלה שהרופא משער? האם זה יכול להיות תהליך נקיון הגוף שלאחר הפסקת עישון וזה דבר חיובי? עד היום לא נגעתי במשאפים לא בונטולין ולא בסרטייד שמעתי שזה עושה פטריות בתוך הפה. כל התרופות שלקחתי בחיים זה אולי איזה כמה אקמולים בודדים ואולים פעמיים שלוש אנטיביוטיקה לאחר עקירת שן וכו'.... אני יושבת במהלך כל המחלה מול המחשב ומחפשת איזה שהוא יעוץ וכיוון קצת שונה מתפישת העולם הכל כך מקובעת שחוויתי בקופת חולים. בנוסף החוויה שמכניסים 20 חולי ריאות להמתנה לרופא במסדרון צר קטן וחנוק ללא חלונות. פעמיים פספסתי את התור כי לא יכולתי לעמוד או לשבת שם זה היה ממש תת תנאים. שיתבישו קופות החולים. לאחר 20 יום מצבי אומנם השתפר ואני כבר לא משתעלת כל היום אלא פעם ביום. זה גם תלוי אם לא התאמצתי או התווקחתי בקולי קולות עם השותף שלי. אני מרגישה ללא ספק שהגוף שלי מבקש החלמה ורוצה שאני אנוח אבל כשאני נרגעת ומנסה לנשום נשימות עמוקות לבטן אני מצליחה. בתקופה הזאת במיוחד בימים הראשונים היה לי קשה להרדם בלילה ועכשיו נרדמת יותר טוב אבל התרגלתי להשאר ערה מאוחר ומקווה לחזור להרגלי השינה הרגילים שלי ולהתעורר לפני הזריחה. חשבתי להתחיל צ'י קונג ללמד את עצמי לנשום נכון. נראה לי שחלק מקשיי הנשימה נובעים גם מתקופה מאוד ארוכה של לחץ בעבודה ובחיים וכמה משברים שעברתי והתרגלתי לעצור את נשימתי ולא לתת לה לזרום. ככה אני מרגישה בלי קשר לסמפטומים שציינתי.
אודה לכם המסטרים אם תאירו לי את קצה המנהרה.
המון תודה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות שלאחר הפסקת עישון - תגובה
שירי חבקין09/03/2011ענת שלום רב
כעזרה ראשונה לכיוח והפחתת השיעולים תכיני חליטה
קבוע אותה את שותה לפחות פעמיים ביום מהצמחים הנ"ל:
קמומיל
מרווה
קורנית
כפית מכל צמח על 3-4 כוסות מים רותחים
להמתין כעשר דקות, לסנן ולשתות כל היום גם קר.
כמו כן להתחיל את הבוקר עם מים פושרים ומיץ מחצי לימון סחוט
אפשר להמתיק עם חצי כפית דבש
מומלץ להפחית עד כמה שאפשר בדברי חלב ובמתוקים
שרק מגבירים את הליחה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, רציתי לשאול עוד משהו
ענת09/03/2011שירי תודה רבה,
אעשה לי את החליטה ואשתה.
לגבי המיץ לימון אני שותה במהלך המחלה הזאת כבר כמה קילו לימונים עם התה ממש הרבה כוסות ליום בעיקר מומתק עם דבש. רציתי לדעת אם אני מוסיפה את הלימון עם מים רותחים הוא מאבד מכוחו? האם עם מים רותחים זה לא שווה ולא עושה את העבודה?
או שזה כן בסדר גם עם מים רותחים. אם תגידי שלא אז אשתדל לעשות את השתייה עם הלימון עם מים פושרים.
שאלה נוספת האם ידוע שכשיש ברונכיט יש גם קוצר נשימה והאם מחלה זאת עוברת גם ללא תרופות קונבנציונליות? וכמה זמן בערך זה לוקח?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, רציתי לשאול עוד משהו - תגובה
שירי חבקין10/03/2011ענת שוב שלום רב
מומלץ להשתמש במים פושרים בכדי לשמר
את סגולות הלימון.
לגבי ברונכיט אכן היא מלווה בקוצר נשימה.
אני ממליצה על טיפול בשיטת הדיקור הסיני ושינוי
תזונה קיצוני בכדי לטפל בברונכיט.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימר ירוק מייבשספיר07/03/2011
היי,
הכנתי לי מסיכת חימר ירוק בבית הוספתי לחימר מים וכמה טיפות שמנים אתריים,
אחרי שאני משתמשת בה אני מרגישה שעור הפנים שלי יבש יתר על המידה והוא פשוט נהיה אדום ומגורה ועם קשקשת מהיובש... בקיצור הוא משיג תוצאה מאוד לא רצויה ורציתי לדעת אם זה בגלל איך שהכנתי אותה בבית אולי צריך להוסיף קצת לחות למסיכה או שהיא פשוט מסיכה מייבשת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימר ירוק מייבש - תגובה
שירי חבקין09/03/2011ספיר שלום רב
ראשית אין להוסיף דבר לחימר מלבד מים!!!
שנית החימר נותן תחושת יובש כאשר הוא על העור
אולם לאחר ששוטפים אותו ומורחים קרם לחות
מרגישים את התחדשות העור ושהמרקם נראה טוב יותר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבןיפה07/03/2011
אני בת 59 ויש לי כאבים בעקב רגל שמאל כאבים בלתי נסבלים בעיקר כל פעם שאני במצב של דריכה על הרגל לאחר ישיבה או לחילופין משכיבה יש לציין שתופעה זו כבר יותרמ-3 חודשים והייתה בעבר לפני כשנתיים ברגל ימין אני מיואשת לגמרי האים יש תרופה למכה חברה יעצה לי לעשות קומפרסיםע עים מלח מים המלח או אמבטיות פושרות ועדיין לא עובר המיואשת יפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורבן - תגובה
שירי חבקין09/03/2011יפה שלום רב
לצערי אינני מכירה תרופה טבעית לבעיה זו
נחכה לתשובתה של איה בתקווה שיש פתרון.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים וכתמי עוראני06/03/2011
יש לי המון פצעים על העור חלקם עקיצות וחלקם מפציעות עבודה. ויש לי נטייה מתוך כאב לגרד אותם וזה משאיר לי כתמים וצלקות בעור. ה אפשר לעשות עם הצלקות? יש דרך לרפות את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים וכתמי עור - תגובה
איה הוד07/03/2011
שלום אני,
ובכן, ראשית יש למנוע את העקיצות והפציעות עד כמה שניתן כדי למנוע גירודים וצלקות. יש תכשירים רבים שניתן למרוח נגד עקיצות.
על הפצעים הייתי מורחת משחת טראומיל או משחת רסקיו.
לצלקות -משחת קלנדולה ואפילו מסיכות חימר!!!
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בראשאורה סלומון06/03/2011
בזמן האחרון מופעים פצעים הראש כמו בלוטות קטנות , אני לא יכולה לזהות אם יש מוגלה
אני צובעת את השער ממוצע כל 3 שבועות - אינני יועדת אם זה מהצבע או מהשמפו,
או בעיה רפואית- האם יש אפשרות לטפל בזה ללא ביקור אצל רופא עור ומה אפשריות הטיפול.ן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים בראש - תגובה
איה הוד07/03/2011שלום אורה,
אני ממליצה לעשות הפסקה עם צביעת השיער או לחילופין לעבור לבצע טבעי יותר לתקופה הקרובה ולעבור לשמפו טבעי ללא חומרים מיותרים.
אם אחרי 6-8 שבועות לא יהיה שיפור אז סביר להניח שמדובר במשהו פנימי ולא ברגישות שהקרקפת מגלה כלפי צבע/שמפו.
בכל מקרה, לא הייתי מזלזלת וכן הייתי ניגשת לרופא.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי מחזורטל05/03/2011
שאני במחזור ממש כואב לי בפות איזה תרופה תעזור לי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי מחזור - תגובה
איה הוד07/03/2011שלום טל,
פרט זה מאוד כללי ואין לי עלייך שום מידע נוסף, לכן האפשרות לתת עצה היא בעייתית כאן על גבי הפורום.
סליחה...
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי מחזור
מירית10/03/2011מאוד כללי, תחזרי לתת פרטים אודותייך ביתי למשל התלוננה על כאבי מחזור והחלה לקחת מגזניום בתוספת ויטמין B6 כמו שיש בסולגאר וזה עוזר לה, הוא עוזר לשחרר שרירים והכאבים פחותים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הגנה לתינוקת בת 9 חודשים בהירהצפורה04/03/2011
מה למרוח לתינוקת בת 9 חודשים על העור נגד השמש. היא מאוד בהירה וג'ינג'ית
ומיד נהית אדומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרם הגנה לתינוקת בת 9 חודשים בהירה - תגובה
איה הוד07/03/2011הי שולמית,
יש קרמים להגנה מהשמש טבעיים המיועדים לתינוקות!!!
וודאי למרוח אותה לפחות כל חצי שעה כאשר אתן בחוץ.
שימי לב שיש קרמים שמיועדים לפנים וכאלה שלגוף.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בעור הפניםsonic04/03/2011
הי! אני בת 21
התחלתי טיפול נגד דלקת כבד מסוג סי, זריקת pegasys אחת לשבוע וcopegus 1000 מ"ל ליום.
העור שלי התייבש בצורה נוראית! בהתחלה רק מתחת לעיניים והיום גם כל הפנים, העור כואב.
ברור שלי שזה חלק מתופעות הלוואי של הטיפול למרות שזו תופעה לא שכיחה.
מישהי מכירה איזה משהו שיכול להקל על הכאב ועל המראה הנורא הזה?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יובש בעור הפנים - תגובה
איה הוד07/03/2011שלום לך,
למרות שמקור היובש הוא פנימי, הייתי ממליצה לך למרוח 3 פעמים ביום משחה בשם "אלו-פרופוליס"!!!
ובתום הטיפול לגשת בדחיפות לנטורופת שיתאים לך תזונה לשיקום כבד ומערכת חיסון וגם צמחים לניקוי ושיקום כבד וחיזוק חיסוני. אחרי טיפול כזה זה לא רק הכרחי אלא קריטי בעיני.
בינתיים, שאלי את הרופא האם יש לו התנגדות שתקחי כמוסות של כורכומין עם פפרין (כורכומין הוא החומר הפעיל בכורכום וחשוב ביותר לכבד ולמצבים דלקתיים וחיסוניים, והפפרין הוא החומר הפעיל בפלפל השחור שאחראי על ספיגת הכורכומין בגוף היטב)
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת יתרמריאנה04/03/2011
שלום
אני בת 35 עובדת בעבודה פיזית שגורמת לי להזיע מאוד בבית השחי מה שגורם לי להרגיש לא בנוח מכיוון שאני עובדת בחברת אנשים , המצב מאוד לא נעים לי.
ניסיתי אין ספור סוגים של ספיד סטיק וכלום לא השפיע עלי, עכשיו ביעוץ הרוקח התחלתי להשתמש ברול-און של ד"ר עור וגם הוא לא עוזר לי.
אני מבקשת לדעת אם יש מוצר טבעי שכן יכול לעזור לי ולמנוע זיעה וריח.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הזעת יתר - תגובה
איה הוד07/03/2011שלום רב,
ובכן, לא ידוע לי שיש פתרום להזעת יתר. כמדומני, אפילו בניתוח בבית השחי אי אפשר למנוע מהגוף להזיע כי הזיעה פשוט עוברת לצאת ממקום אחר בגוף. ידוע לי שיש חומרים שמורחים אותם בבית השחי (שכחתי את השם) והם מונעים הזעה לחלוטין - תוכלי לברר בבית מרקחת- אך לא הייתי ממליצה על דבר כזה בייחוד אם הזיעה מסריחה - כי זה אומר שרעלים יוצאים דרך הזיעה ולחסום אותה יכול לגרום למי יודע אילו מחלות עקב הצטברות רעלים בגוף!
גוף אמור להזיע!
הדבר המטריד לדעתי הוא לא ההזעה אם כי הריח של הזיעה.
אם ריח הזיעה מאוד לא נעים, ושום דיאודורנט שניסיתי לא עזר, אז ישנה סבירות רבה שמה שיעזור הוא דווקא ניקוי פנימי של הגוף מרעלים!
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני שמה לב שהלשון שלי לבנהאיה הוד04/03/2011
שלום רב
ממש פתאום אני שמה לב שהלשון שלי לבנה וכשאני מושכת אותה לשיניים היא מוציאה מעין לובן לא נעים (כאילו משחה )
במה מדובר ומה לעשות
בברכת יום טוב אוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לשון לבנה - תגובה
איה הוד07/03/2011שלום אוסי,
כדי להבין במה מדובר יש לגשת למטפל סיני שרואה לשון ויוכל לתת אבחנה.
בנוסף, שווה לגשת לרופא כדי לקחת משטח מהלשון ולוודא שאין מדובר בפטרייה או משהו אחר!!!!
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי כדאי לנסות גם לצחצח בלי משחה
amit12/03/2011אולי תנסי גם לצחצח את הלשון בלי משחה כמה ימים, ותראי אם זה עוזר. לפעמים זה פשוט רובד חיידקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה מתחת לשדבודקוב רחל03/03/2011
מהקיץ שעבר אני סובלת מפטריה מתחת לשד לקחתי המון משחות אבל שום דבר לא עוזר אנא הודעיני מה עלי לעשות בפרט שיגיה הקיץ יהיה יותר גרוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטריה מתחת לשד - תגובה
איה הוד07/03/2011שלום רחל,
נכון, פטרייה היא מזהם מאוד עקשן. והיא הכי נהנית בקיץ בלחות והחושך שיש לה שם מתמח לשד.
רצוי לנצל את הרגע לפני שהקיץ מגיע כדי לטפל בצורה נכונה ולא עם משחות מדכאות. גשי לנטורופת לקבל צמחי מרפא אנטי-פטרייתיים לנטילת דרך הפה עם משחה טבעית.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



