מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עור גוף ופנים מגורה ופצוע לסבתא שלימאיה28/12/2010
שלום רב,
סבתי סובלת קשה מאוד מאוד מעור מגורה , בעל פצעים על עור הגוף והפנים.
בעבר ועד היום ניסתה כל תרופה אפשרית וכל מוצר לרחצה שקיים למבוגרים ולתינוקות אך ללא שום הצלחה .
ביקשתי ממנה לנסות לימרוח שמן גוף, להפסיק את השימוש בכל מה שניסתה ופשוט לשמן את הגוף בעזרת שמן כזה או אחר.
אינני יודעת היכן ואיזה ואשמח לדעת אים ביכלל אני בכיוון.
אשמח לקבל המלצות מניסיון אחרים ואשמח לעזור לסבתי בת ה 89 - שתהיה בריאה.
תודה מראש
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור גוף ופנים מגורה ופצוע לסבתא שלי - תגובה
שירי חבקין30/12/2010מאיה שלום רב
אני ממליצה בחום להפסיק באמת את השימוש
במוצרים קוסמטיים מסחרים למיניהם כגון קרם גוף
וקרם רב שימושי. כל אלה מכילים בין היתר חומרי
גלם שעלולים להיות אלרגניים.
במקום אפשר למרוח שמן חוחובה נקי, או חמאת
שיאה גולמית נקייה ללא ריח.
מלבד ההזנה והסיכוך שהם מעניקים יש לשני
אלה גם תכונות טיפוליות לעור מגורה ויבש מאוד.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה שהאנטיבוטיקה גורמת לקיבהעינר26/12/2010
שלום רב,
אני לאחר טיפול באנטיבוטיקה בגלל הגרון,ואני סובל מאילובקטר שלא עובר לי בקיבה.
אז נוצר לי שם כאב .היש משהו שיכול לעזור בהפחתה של הכאב חזה באמצע .כאב של הקיבה.בתודה
עוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיה שהאנטיבוטיקה גורמת לקיבה - תגובה
איה הוד28/12/2010שלום עוז,
אם הכאב הוא בעקבות כיב/אולקוס/פצע שההליקובקטר גרם לו, אז זה מחייב טיפול מידי. אני מכירה אנשים שהאולקוס לא טופל כראוי והוא גדל ודימם וגרם לא רק לכאבים אלא גם לבעיות נוספות.
כדי לאבחן האם הכאב נגרם כתוצאה מאולקוס בדרך כלל יש לעבור בדיקת גסטרוסקופיה.
בכל מקרה, לרוב הרופאים נותנים כדורים סותרים חומצה כגון אומפרדקס, כדי להוריד את רמת החומציות בקיבה . מבחינתי זה לא נחשב לטיפול.
בדרך כלל אני ממליצה ליטול צמחים בשם Digex2 יחד עם אלוורה של חברת פוראוור המשולבת עם חמוציות שנחקרו כטובות מאוד במצבים כאלה, יחד עם כמוסות פרוביוטיקה ללא FOS (חובה לאחר נטילת אנטיביוטיקה), יחד עם צמח האולמוס.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשול לילד בן חודש ו21 יוםאולגה26/12/2010
שבוע שעבר הילד שלי השיתעל חזק מאד לקחתי לבית חולים (ללא חום וללא נזלת)
בבית חולים עשו בדיקות אמרו זה וירלי אפשר ללכת הביתה זה יעבור אין ללנו שום תרופה לתת לו...הוא התחיל לשלש מאתמול בערב משעה שבע בערב ומשלשל בתדירות גבוה מאד מה אני יכולה לעשות לילד בן חודש וחצי איך אפשר לעזור לו מבלי ללכת לרופא ובלי אישפוזים כמובן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שילשול לילד בן חודש ו21 יום - תגובה
איה הוד28/12/2010
האם הוא יונק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי גרד בגוף רגישות לאבקTCRDHK26/12/2010
איזה תזונה יכולה לעזור לגרד בגוף. או גם מה יכול לעזור לעור הגוף יבש .שזקוק כל הזמן לקרמים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי גרד בגוף רגישות לאבק - תגובה
שירי חבקין26/12/2010שלום רב
לגבי התזונה נחכה לתשובתה של איה
לגבי משחות וקרמים מומלץ להשתמש בכמה
שפחות מוצרים שמכילים חומרים כימיים.
ממליצה בחום על חמאת שיאה גולמית ללא כל
תוספות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך
ARUI14726/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה אוכל מתאים לקבל מגנזיום בתזונהTCRDHK24/12/2010
אני רוצה להתחיל להוסיף מגנזיום לגוף. אולי לפחות אני רוצה להפסיק טיפול בעירוי . אך לא יודעת . מה אתם מציעים בריא וטוב למגנזים או משהו שמביא אנרגיה לגוף . יש תזונה שמעלה אנרגיה .אני יודעת רק על בננה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איזה אוכל מתאים לקבל מגנזיום בתזונה - תגובה
איה הוד28/12/2010
שלום לך,
מגנזיום מצוי גם באגוזים, קטניות וירקות ירוקים עליים.
אם יש חוסר הגורם לתסמינים כגון התכווצות של שריר התאומים או התכווצויות שרירים באופן כללי, מומלץ ליטול תוספף מגנזיום בכדור.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודם בפותpizza21/12/2010
שלום רב,
בתי בת ה-4.9 נוטה מאז ומתמיד לסבול מפות אדום, שורף ומאוד רגיש.
נשללו כל מיני חיידיקים למיניהם (לאחרונה סבלה מחיידק בשתן שנקרא פסאודומונס אך טופל ועבר בהצלחה).
היא עדיין לא גמולה בלילה בלבד מטיטול ולכן ישנה מדי לילה עם טיטול מלא בפיפי עד הבוקר.
כרגע אני מרגיעה לה עם קצת משחת וולדה באזור אך לא ממש בפנים הפות כמובן.
איך אני יכולה להקל עלייה באופן טבעי על האודם התמידי שיש בפיפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אודם בפות - תגובה
איה הוד28/12/2010שלום לך,
אני יכולה לומר לך מה עובד הכי טוב למניעת המגע של העור עם הפיפי (מאז שהגננת במשפחתון של בני ראתה אותי עושה את זה היא אימצה את זה לכל ילדי הגן ומאז לאף אחד מהם לא היה אדום ולא היתה תפרחת חיתולים!)
הפתרון הוא: שמן זית!!!
כן - שמן זית.
גם מטפל, גם מבודד את העור מהמגע עם הפיפי והקקי, גם לא מלכלך.
אני שמה שמן זית איכותי בבקבוק קטן שקניתי בסופר פארם, ועם זה אני מחתילה.
חשוב לציין שאם המצב ממש קשה, רצוי בימים הראשונים לשים משחת "צינקוד" המכילה שמן דגים ואבץ (משחה מדהימה!) ועליה את השמן זית. אחרי שהאודם נעלם ממשיכים להחתיל עם שמן זית בלבד בכל החתלה.
חשוב מאוד:
העבירי אותה רק לתחתונים מכותנה 100% !!!
והחליפי את הסבון גוף בו את רוחצת אותה לסבון היפואלרגני, ללא בישום ומותאם לאזור הוגינאלי.
חזרי לספר מה שלומה.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על העצה, מיד ינוסה
pizza28/12/2010ואחזור לעדכן :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת בת חצי שנה - אודם בפות
קרן02/02/2011האם ניתן להשתמש בשמן זית גם אצל תינוקת בת חצי שנה, היא סובלת מאודם בפות ומתפרחת חיתולים, ניסינו המון משחות אך כלום לא עוזר, אולי מרגיע לקצת זמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תינוקת בת חצי שנה - אודם בפות - תגובה
איה הוד06/02/2011איזו שאלה!
בטח!
וכמה שיותר שמן זית ככה טוב יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה חביבה, שמעתי שפיזור
חנה07/02/2011קמח תפוחי אדמה לפניי כל החתלה מונע אודם בפות, האם ידוע לך על כך? אודה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
איה חביבה, שמעתי שפיזור - תגובה
איה הוד08/02/2011
לא ידוע לי :)
אבל למה להסתבך אם יש דברים טובים ופשוטים יותר כמו למרוח המון שמן זית או להשתמש במשחת צינקוד שמכילה שמן דגים ואבץ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מספיקה בדיקת נשיפהאורית20/12/2010
שלום,
אני סובלת מצרבות וטעם מר בפה נבדקתי באולטראסאונד ונמצאו אבנים בכיס המרה.
אני לא יודעת אם יש קשר לצרבות.
אני פוחדת נוראה מבדיקת גסטרו , האם מספיקה בדיקת נשיפה על מנת לשלול בעיות בקיבה?
מה ניתן לעשות בינתיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם מספיקה בדיקת נשיפה - תגובה
איה הוד28/12/2010שלום אורית,
בדיקת נשיפה טובה רק על מנת לשלול או לאשש את חיידק ההליקובקטר היכול לגרום לצרבות.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוד במצח אחרי הרפס זוסטרציפי18/12/2010
קראתי את ההמלצה לגבי אמבטית קווקר. מה עושים כשההרפס במצח וסביב העיין? השלפוחיות נעלמו והגרוד מטריף בעיקר בלילה. תודה רבה, ציפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרוד במצח אחרי הרפס זוסטר - תגובה
שירי חבקין19/12/2010ציפי שלום רב
נסי למרוח חמאת שיאה גולמית
ללא ריח וללא כל תוסף אחר.
להשיג בחנויות טבע ואם לא תמצאי
תתקשרי אלי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ציפי19/12/2010תודה על ההמלצה אחפש את החמאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בידייםhcav18/12/2010
יש לי יובש תמידי בידיים והן סדוקות כי אני מטפלת בעיסוי ומשתמשת כל היום בשמן ושוטפת הרבה ידיים במים אחרי טיפול, יש משהו שאפשר לעשות נגד היובש הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בידיים - תגובה
שירי חבקין19/12/2010שלום רב
אפשר למרוח שמן זית עם מעט שמן אתרי של לבנדר
כמו כן חמאת שיאה גולמית ללא כל תוספות
להשיג בחנויות טבע
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך אולקוסליאור17/12/2010
איה שלום, רציתי בבקשה לדעת, בכל מקום כתוב לא להפחית בכמות הקפאין, משקאות חריפים, סוכרים ועוד.. תהיה אם יש איזושהי דרך קצת יותר ספציפית לתזונה נכונה, מה מותר ומה אסור..? כי כמעט בהכל היום יש סוכר, חריפות וכו ואני מאמינה שזה עניין של מינונים.
תודה על מתכון הכרוב אני אתחיל להשמש בו!!
המשך סופש נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון הודעה קודמת
ליאור17/12/2010כמובן רשם בכל מקטן ולא- לא רשום.. טעות שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תיקון הודעה קודמת - תגובה
איה הוד19/12/2010
שלום ליאור,
אכן קפאין הוא חומצי מאוד ולכן לא מומלץ במצבים אלו. כמובן שניתן להבין מדוע לא מומלץ לשתות משקאות חריפים ולאכול סוכרים שנוטים להחליש את מערכת החיסון .
ברור שיש דרך יותר ספציפית אך זו ניתנת לכל אדם בנפרד בהתאם למצבו, להסטוריה הרפואית שלו, להאם הוא נוטל תרופות ואם כן אילו, להרגלים שלו ועוד ועוד...
זה לא נכון שבהכל יש שוכר או חריפות - מי אמר דבר כזה?
תזונה על טהרת הנטורופתיה יכולה להתבסס על דגנים מלאים, קטניות, ירפות, אגוזים, פירות בעלי אינדקס גליקמי נמוך ועוד דברים רבים, בריאים וטבעיים.
ממליצה לגשת להכוונה נטורופתית אישית, ולקבל גם הנחיות לשימוש בצמחי מרפא שיאפשרו לגוף לרפא את הבעיה.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך הודעה לאיה
ליאור20/12/2010איה קודם כל תודה רבה!!
התחלתי כבר להשתמש שמיץ הכרוב וזה לא נורא כמו שחשבתי..
אכן קיבלתי הכוונה קלה ורכשתי בחנת של צמחי מרפא טיפות הנקראות "חרוב פעיל", מעניין לשמוע מה דעתך, מכיוון שאין לי את החיידק ההליקובקטור עצמו ההתייחסות היא מעט שונה..
אני מודעת לעובדה כי אינני אוכלת נכון ואת זה מה שהייתי רוצה מאוד לשנות.. יש חומר עם שם שאכל לבדוק היכן הוא מצוי והיכן לא?
המון תודה, האתר זה ממש עוזר!!
יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך הודעה לאיה - תגובה
איה הוד28/12/2010
הי ליאור,
מיץ כרוב - נהדר!
אינני מכירה את הטיפות שרכשת ולכן לא אוכל להביע דיעה מקצועית.
ללא ספק שינוי תזונתי מאוד מתבקש כאן.
יום מקסים
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרוןפנינה15/12/2010
איזה תרופת סבתא תעזור לכאב גרון בצל עם דבש לא עוזר זו דלקת אבל אין לי חום תןדה פנינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון - תגובה
שירי חבקין16/12/2010פנינה שלום רב
מכיוון שאין חום ייתכן ומדובר בדלקת וירלית
ואז מומלץ לשתות חליטה של סמבוק שחור
או לקחת סירופ של הצמח.
כמו כן שתי תמצית פרופוליס מרוכזת, להשיג
בבית טבע.
מוהלים כעשרים טיפות במים , מגרגרים
ושותים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגידו תרוופת סבתא לכינים של ילדים?מאירה15/12/2010
מוציא אותי מדעתי כל דבר אפשרי ניסיתי.
משהו שאתם יודעים עליו?
לא עם כימיקאליים חלילה וחס.רק לא זה.
משהו אפקטיבי מישהו...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגידו תרוופת סבתא לכינים של ילדים? - תגובה
שירי חבקין16/12/2010מאירה שלום רב
כתבתי מלא פעמים בפורום
על שמן קוטל כינים וביצים
שילוב של אקליפטוס,עץ התה רוזמרין ולבנדר
את יכולה להשתמש בכל שמן בסיס
ולהוסיף לו כמות של 15 טיפות
מכל שמן אתרי שציינתי
על מאה מל בסיס
סה"כ יהיה בתערובת 60 טיפות
ומאה מל שמן בסיס שתבחרי.
שקדים,שומשום,חמניות לפי רצונך
מורחים על שיער לח, מסרקים במסרק
צפוף, שוטפים היטב לאחר הטיפול
וזהו, יש שקט לכמה ימים.
למניעה אפשר למרוח כמה טיפות על
השיער שמאחורי האוזניים לפני
ששולחים לבית הספר ולגן, זה נותן
עוד קצת שקט כי הכינים לא אוהבות
את הריח.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאירה, מה שלא תנסי בסוף-
איילה16/12/2010אל תשכחי מסרק צפוף, ובאינטנסיביות, כי בלי זה שום דבר לא עוזר. יש עכשיו שמפו של הכינה נחמה (משהו כזה) בניו פארם שרצוי להשתמש בו במקביל לטיפול כי הוא מסייע לטיפול ומונע הדבקות חוזרות. ד"א הוא גם מותאם לעור רגיש ואין כימיקלים. מקווה שעזרתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאירה, מה שלא תנסי בסוף- - תגובה
שירי חבקין19/12/2010מאירה ואיילה שלום רב
בכדי למנוע הדבקות כפי שרשמתי
יש למרוח מעט מהשמן על השיער שמאחורי
האוזניים. הריח דוחה את הכינים ומונע הדבקות
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר קרישת דםסמדר15/12/2010
האם יש תרופת סבתא ליתר קרישת דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יתר קרישת דם - תגובה
איה הוד16/12/2010יש תוספים וצמחי מרפא הידועים כבעלי תכונה לדילול דם ולכן מבקשים לא לקחת אותם עם תרופות כגון קומדין. למשל אומגה 3, כורכום, שום, ג'ינקו בילובה....אך כל דבר מצריך יעוץ מקצועי מנטורופת ולא לקיחה על דעת עצמך. כולל הנחיות למינון נכון עבורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ca-calcim בדיקת PTHשולמית15/12/2010
עשיתי בדיקות דם והתוצאות החריגות היו
a-calcium [b] 11.5
ו-PTH 110
הרופא הפנה אותי דחוף לאנדוקרינולוג לצערי "דחוף" זה בעוד שלושה חודשים, בינתיים הייתי מבקשת לדעת מה קורה?
תודה על תשובה ומה עלי לעשות בינתיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת ca-calcim בדיקת PTH - תגובה
איה הוד16/12/2010שלום שולמית,
אנני יכולה לתת אבחון דרך הפורום מבלי לדעת את התמונה הגדולה ואין ברשותי האמצעים לעשות זאת. גשי לרופא על מנת לקבל אבחון.
ברגע שתדעי במה מדובר ומה גורם לזה נוכל אולי לסייע.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותשם13/12/2010
שלום
אשמח לקבל הצעות מה לעשות נגד צרידות
תודה ושבוע נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות - תגובה
שירי חבקין14/12/2010שלום רב
מומלץ לקחת כמוסות הומאופטיות של באורון
שנקראות הומאווקס. לחיזוק מיתרי הקול ולצרידות.
ישנה תרופת סבתא אותה אני מכירה מהבית כבת של זמרת
והיא הייתה מאוד מקובלת בקרב השחקנים והזמרים
כשהיו נפגשים בבריכת "גורדון" לאחר לילות של הופעות
עם גרון דואב ומיתרי קול שחוקים.
חצי כוס רוויון וחצי כוס סודה, מערבבים ושותים
לאט , כל פעם כמה טיפות.
ואחרון חביב אך חשוב ביותר, לתת למיתרים לנוח
לדבר כמה שפחות ולא ללחוש, הלחישה מעייפת
את מיתרי הקול יותר מדיבור רגיל.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה רוויון? מן משקה חלבי?
שם15/12/2010ומתוך ניסיונך האישי, האם זה באמת עזר משמעותית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה רוויון? מן משקה חלבי? - תגובה
שירי חבקין15/12/2010א. שוב שלום
כל שאני יודעת ששחקנים וזמרים בשנות
ה-70 וה-80 נעזרו בזה בכדי להקל
את הצרידות.
מדובר על ריוויון חלבי מעורבב עם משקה סודה.
לא ניסיתי בעצמי רק שמעתי וראיתי על
כך מהקרובים לי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



