מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חינה לשיערב17/11/2010
שלום
האם חינה לשיער בריאה ב-100 האחוזים? כלומר שמעתי שהיא אמנם בריאה לחיזוק השורשים, אך גורמת ליובש.
אשמח שתשתפו אותי בידע שלכם על כך.
בברכה
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חינה לשיער - תגובה
איה הוד18/11/2010שלום רחל,
שאלה זו מצויינת לפורום שיער כאן באתר.
למרות שזאת לא המומחיות שלי, אני יודעת מניסיון שחינה, ולא משנה כמה טבעית היא, עדיין תגרום לייבוש השיער מאוד.
אולי בפורום שיער יהיו להם טיפים ועצות עבורך איך להמנע או לטפל בשיער היבש לאחר החינה. ואם כן, נשמח אם תשתפי גם אותנו כאן אחר כך :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתמי17/11/2010
האם יש תרופות סבתא שישמרו על סוכר תקין בסוכרתי לאורך זמן או שהטיפול הוא רק באינסולין שמזריקים כמה וכמה פעמים
מדובר על ילד בן 12 עם סוכרת 1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
איה הוד18/11/2010
שלום תמי,
בסוכרת TYPE1 אי אפשר שלא להשתמש באינסולין . אך תזונה עם אינדקס גליקמי נמוך וללא סוכרים עשויה להקטין את מספר ההזרקות ו/או המינון המוזרק.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- "תרופת סבתא" לכיניםראומה15/11/2010
רציתי לדעת אם ישנה "תרופת סבתא" נגד כינים? הנכד שלי חזר מהגן עם כינים ואמא שלו ואני מחפשות לו פתרון טבעי עם כמה שפחות רעלים. אני זוכרת משהו עם שמן זית אך אולי יש לכם פתרונות יעילים יותר. המון תודה לכל מי שיעזור, ראומה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "תרופת סבתא" לכינים - תגובה
שירי חבקין15/11/2010ראומה שלום רב
אפשר פשוט להכין תכשיר בייתי
ממאה מל שמן בסיס כל שהוא
להוסיף 20 טיפות רוזמרין, 20 טיפות עץ התה
ו-20 טיפות לבנדר
אופן השימוש: למרוח על שיער לח ולסרק במסרק צפוף
להסרת הכינים והביצים.
שימוש קבוע של פעמיים שלוש בשבוע בתכשיר זה
ישאיר את הראש נקי וגם ימנע הדבקות חוזרת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רואמה
נפתלי17/11/2010יש תכשיר נגד כינים שנקרא ריזאלטס. תנסי את זה.. אני יודע שזה עוזר לנכדות שלי וזה גם בלי חומרים כימיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
"תרופת סבתא" לכינים - תגובה
איה הוד18/11/2010שלום ראומה,
מעבר לעצות הנהדרות שקיבלת כאן, אני רוצה להוסיף ולומר שאחד הטיפולים היעילים ביותר שיש הוא הטיפול המניעתי (זה שממשיכים איתו אחרי שהטיפול בכינים מתסיים). הטיפול המניעתי הטוב ביותר שקיים זה להמשיך באופן קבוע 1-4 פעמים בשבוע לסרק את השיער במסרק סמיך צפוף.
אם כל ההורים היו נוהגים לעשות זאת לא היו לדעתי מכות כינים שלא נגמרות (הבעיה היא שלא משנה כמה הטיפול יעיל, כל עוד ילדים אחרים לא מטופלים כראוי הם ימשיכו להדביק אחד את השני בגן ובבית הספר)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בחימרמימי14/11/2010
היי שירי ואיה
התחלתי להשתמש בחימר כמסכת פנים
אני חשה שהעור מאוד מתכווץ ונמתח וכשאני מוציאה את החימר הוא חם ואדום דקות ארוכות
ש לציין שיש לי עור קצת רגיש. האם זה טבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שימוש בחימר - תגובה
איה הוד14/11/2010שאלה מצויינת לשירי :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בחימר - תגובה
שירי חבקין15/11/2010מימי היקרה
החימר לעיתים יוצר את התגובה שתיארת
אולם לאחר כרבע שעה העור נרגע.
במקרה של עור רגיש כשלך מומלץ למרוח
שמן מרגיע לאחר שטיפת החימר.
רוז היפ או חוחובה נקי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול טבעי בהצטלקויות בפנים בנערה
בילי22/11/2010שלום שירי,
האם יש פתרון טבעי להצטלקיות במצח ובלחיים בנערה בת 19 עם נטיה לזיהומי עור ואקזמות מאז היותה בת שבועיים (קיבלה חיסון להפטיטיס B בגיל יום).
העוד מגיב לכל מצב של דחק ושינויים בתזונה (סוכרים ופחממוח פשוטות). הפנים מתנפחות ומופיעים פצעים שמתקשים להירפא.
היר שוקלת טיפולים קוסמטיים לא קלים. (לייזר, דרמרולר...)
האם יש אופציות "חכמות יותר"?
בילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול טבעי בהצטלקויות בפנים בנערה - תגובה
שירי חבקין23/11/2010בילי שלום רב
הייתי ממליצה לנסות את מסיכת החימר
להכין עם הרבה מים בהתחלה ולבדוק שאין
לה רגישות.
כף חימר על שתיים שלוש כפות מים
להמתין עד שהחומר נהייה סמיך ולמרוח
על הפצעים.להשאיר כשעה ולשטוף במים פושרים.
למרוח קרם רסקיו של פרחי באך.
אמורים לראות שיפור לאחר מספר פעמים
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמר הינדי פוגע בכבד?שוראקי יצחק13/11/2010
האם הוא פוגע בכבד והאם הוא טוב לעצירות [ לא כרונית]
עקב שכיבה ממושכת [ פריצת דיסק ]
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמר הינדי פוגע בכבד? - תגובה
שירי חבקין14/11/2010ליצחק שלום רב
תמר הינדי בכמות מבוקרת יכול בהחלט לסייע
לבעיית עצירות קלה וגם אפילו בהרזיה
לא ידוע לי כלל כי הוא יכול לפגוע בכבד
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איה-פריטיןשני11/11/2010
היי איה,
ראיתי שאת מתמצאת מאד בפרטין, אז ייעדתי את השאלה אלייך..
אני בת 30, אני מתעייפת מאד מהר. אני מתעייפת מלהכין אוכל לשבת, מללכת 45 דקות, מלעשות ספורט שעה.. מתעייפת ברמה של-או חוזרת לבית לישון, או שכל היום ממשיך לי הפוך. מה שבד"כ קורה.
העייפות מפריעה לי מאד, זה התחיל לי בסביבות גיל 22, אחרי מונו רציני, ונראה לי שאולי נשאר קצת.
אני קמה עירנית בבוקר, הכל זורם סבבה, אבל אחרי פעילות הכי קטנה, אני גמורה.
עשיתי בדיקות דם, הברזל סבבה, הכל טוב, רק הפרטין נמוך. (7).
לקחתי תרופה טבעית של ברזל, אח"כ קופסא שלמה של קפסולות ברזל, עלה לי ל14.
כרגע אני ממשיכה קופסא שניה, אבל עדיין מאד עייפה.
מה זה יכול להיות?? (יש לי תור למעבדת שינה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איה-פריטין - תגובה
איה הוד14/11/2010שלום יקירה,
ללא ספק התשישות שאת מתארת קשורה למונו! ראיתי זאת פעמים רבות.
(קראי את המאמר שלי על מחלת הנשיקה ותביני)
מחלת הנשיקה שלא טופלה נכון יכולה להמשיך לגרום לעייפות קיצונית במשך שנים, ויש אנשים שסיפרו שמחלת הנשיקה היתה טריגר להתפרצות של מחלת העייפות הכרונית (דבר שעדיין אין לגביו ממש מחקרים אך חוזר על עצמו לא מעט אצל אנשים רבים).
כמובן שגם נושא הפריטין יכול להשפיע , אך לדעתי זה משהו הרבה מעבר לכך. משהו שהתחיל עם מחלת הנשיקה שפגע במערכת החיסונית שלך, ומאז הגוף לא התאושש לגמרי.
הבעיה אצלך היא לא בהכרח חוסר בברזל!, אלא בעיית ספיגה שלו - לכן הפריטין נמוך מאוד.
כדי לטפל במצבים כאלה אני ממליצה לגשת לטיפול נטורופתי - הפורום הוא לא המקום המקצועי לטיפול רציני שכזה
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שמן קיק טוב למריחה נגד קמטים?רחל11/11/2010
שלום רב רחל
שמן הקיק מאוד סמיך וגם ריחו לא נעים
לא ידועה לי כל פעילות מקורית שלו בנוגע לקמטים.
אני ממליצה בחום על שמן רוז היפ, חוחובה,שומשום ועל אובליפיחה
תוכלי להכין לך שילוב שמנים כזה כשמכל אחד כ-30 מל
ואובליפיחה כ5-10 טיפות שכן הוא מאוד כתום וחריף.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם שמן קיק טוב למריחה נגד קמטים? - תגובה
שירי חבקין14/11/2010עניתי בטעות בגוף ההודעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
אנונימית14/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - תגובה
שירי חבקין14/11/2010שמן הקיק אינו מומלץ למריחה למטרה זו
נתתי לך מתכון לשילוב של שמנים אחרים
להפחתת קמטוטים יובש ופגמים בעור הפנים
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערגלית10/11/2010
יש לי נשירת שיער
אינני מעונינת להשתמש בחומרים כימים
מה הפתרונות שאתן מציעות?
אשמח לקבל מינון מדויק
תודה
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער - תגובה
שירי חבקין14/11/2010שלום גלית
נשירת שיער נובעת מסיבות רבות ולכן
אין תרופת פלא לפתרון הבעיה .
מומלץ להשאיר את השיער חופשי ולא כלוא
בזנב סוס .
מומלץ להשתמש כמה שפחות במרכך.
ובכלל לחפש מוצרים ללא SLS .
אפשר להכין חליטות של סרפד ולשטוף את השיער
עם החליטה.
כמו כן ישנו שמן מונע נשירה וממריץ דם לקרקפת
מאה מל מעורב שקדים וחוחובה
30 טיפות של שמן רוזמרין
20- טיפות של שמן לבנדר
לערבב היטב ולעסות את השיער כשהוא לח
לפני החפיפה הסופית
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נשירת שיער - תגובה
איה הוד14/11/2010
הי גלית,
מעבר לתשובה הנהדרת של שירי בדבר ההמלצות החיצוניות, אני ממיצה לשתות כל יום מיץ עשב חיטה או שעורה, להקפיד לאכול נכון, מגוון, מלא ועם החלבון הנדרש.
כמו ששירי אמרה, יש לברר ולטפל בורש הבעיה - מה גורם לנשירה (סטרס? הורמונלי? בלוטת תריס לא מאוזנת? אנמיה? ועוד...)
יש מאמר שלי בנושא עם המון מידע.
הוא נקרא: "נשירת שיער, עד כמה זה יכול להלחיץ" - נסי למצוא אותו דרך גוגל.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליטציה בשמפוענבל10/11/2010
האם מישהו יודע מהו החומר "ליטציה" שמופיע כמרכיב בשמפו של שלוס?
זה המרכיב היחיד עליו איני מוצאת מידע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליטציה בשמפו - תגובה
שירי חבקין14/11/2010ענבל שלום רב
אני ממליצה שתפני ישירות אל היצרן
לעיתים משתמשים בשמות קוד או בשמות
שונים לאותו חומר גלם.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקול נעלם....רויטל10/11/2010
לאחר מחלת גרון ממושכת נעלם לי הקול לחלוטין. אשמח לעצות שלא כוללת שתיית מיץ בצל... :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקול נעלם.... - תגובה
שירי חבקין14/11/2010שלום רב רויטל
ישנו תכשיר הומאופטי לחיזוק מיתרי הקול
לצרידות ואובדן הקול.
שמו הומאווקס של באורון. להשיג בבתי מרקחת
כמו כן יש להימנע ממאמץ קולי ולא לנסות לדבר כלל.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הקול נעלם.... - תגובה - תגובה
איה הוד14/11/2010שירי...חחח...HOMEOVOX של בוארון זאת בדרך כלל התשובה שלי :-)
התשובה שלך לשאלה זו היא המתכון הסודי והמשגע של אמא שלך...חה! חה!
אני משועשעת לגמרי עכשיו
תוכלי לחזור על המתכון בשביל רויטל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזיםברוריה10/11/2010
איך פותרים את בעית הגזים בבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים - תגובה
שירי חבקין14/11/2010ברוריה היקרה שלום רב
חליטה של קמומיל,אניס ושומר תסייע להפחתה
של התופעה.
כמו כן יש לבדוק מה בתזונה שלך גורם לגזים
ולטפל בכך על ידי דיאטה נכונה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
גזים - תגובה
איה הוד14/11/2010שלום ברוריה,
כפי ששירי כתבה ניתן ליטול צמחים שיסייעו אך ללא בדיקה וטיפול בגורם להם זה לא ממש יביא למזור.
אם זה ימשך, אני ממליצה לך לעשות בדיקת צואה לקנדידה, בדיקת צואה לטפילים, ובדיקת אי סבילות למזונות בשביל התחלה ולהמשיך משם לפי הממצאים.
בנוסף, כפית זרעי קימל טחונים ביום אחרי הארוחות יעשה פלאים לנושא הגזים בשילוב עם כמוסות פרוביוטיקה ללא FOS
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות...עמית09/11/2010
היי איה/שירי...
לפני כשבעה חודשים יצאתי מהפרעות אכילה שנמשכו כשנה וחצי. תודה לאל עצרתי בדיוק כשהמשקל שלי התחיל לרדת וקלטתי שהוא מידרדר לתת- משקל. לפני שהתחלתי לחזור לאכול מאוזן (תפריט של כ- 1200-1300 קלוריות) השמנתי בבת אחת 10 קילו בעקבות בולמוסים... מאז המשקל שלי עולה 2-3 קילו ויורד עולה יורד עולה יורד.. לפני כשבוע התחלתי ללכת למישהי שהיא נטורופטית וכמובן נתנה לי תפריט שונה לגמרי... אה, לא ציינתי שהמחזור שלי הפסיק לשנה וארבעה חודשים חזר לפני 3 חודשים ולא חזר מאז... התפריט שקיבלתי כולל להרבות במאכלי סויה שהם נחשבים למועילים.. לאחרונה קראתי הרבה על סויה שהיא יכולה להזיק בתפקודים של בלוטת התריס זה נכון???
ועוד שאלונת.. התחלתי לקחת אומגה 3 וויטמין D.. יש סוג מסוים שלא טוב לקחת??
תודה מראש, סליחה על האריכות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות... - תגובה
שירי חבקין14/11/2010שלום עמית
אני מתנצלת על העיכוב במתן התשובה
ועדיין לדעתי יש לחכות לתשובתה של איה שכן
זהו תחום המומחיות שלה
אני עוסקת בצמחי מרפא וקוסמטיקה טבעית
ואיל איה היא נטורופטית והכתובת הטובה ביותר
עבור שאלתך
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כמה שאלות... - תגובה
איה הוד14/11/2010שלום עמית,
אני שמחה לשמוע שאת בדרך הנכונה.
המלצתי היא שמעבר ליעוץ תזונתי אצל נטורופתית תגשי גם לטיפול נפשי מאחר והפרעת אכילה מכל סוג היא בעיה נפשית.
עברת ממצב של כמעט תת משקל למצב של בולמוסי אכילה ואז למצב של עליה וירידה בלתי פוסקת במשקל. לכן, חשוב ביותר לתמוך במקום הנפשי/מנטאלי/מחשבתי הזה שמתעסק כל הזמן בנושא האוכל, אחרת הבעיה לא באמת תתרפא אלא תחליף צורות ותחזור בכל מיני דרכים שונות.
ממליצה בחום לקרוא את הספר "נשים אוכלות את עצמן" - המון תובנות ניתן לקבל משם.
סויה נחשבת למזון גויטרוגני - כזה שמונע מבלוטת התריס להשתמש ביוד. זה בעייתי אך ורק אם את סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס.
אם המחזור שלך לא סדיר, אני ממליצה לקבל מהנטורופתית פורמולה מצמחי מרפא לאיזון הורמונלי והחזרת המחזור!
לגבי סוג האומגה 3 - מה שחשוב זה לקחת אומגה 3 עם לפחות 50% חומר פעיל (כלומר שה DHA וה- EPA שבכמוסה יהוו לפחות 50% מכלל הכמוסה שבדרך כלל שוקלת 1000 ומשהו מ"ג. בנוסף, יש לוודא שבאומגה 3 אין חומרים כגון מתכות כבדות ורעילות ודיוקסין.
ויטמין D - רצוי נוזלי
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
עמית15/11/2010תודה על התשובות... ואל דאגה, אני בהחלט עוברת טיפול פסיכולוגי... אין דרך אחרת לעבור ולצאת מהעולם השחור הזה של ההפרעות אכילה.. :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית תה אזוב מצוילידר09/11/2010
שלום רב,
האם שמעתן על כך ששתיית תה אזוב מצוי (זעתר ) יכולה לעזור במניעת התקפי אסתמה במידה ושותים באופן קבוע ? מדובר בילד בן 3.
תודה מראש,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית תה אזוב מצוי - תגובה
שירי חבקין10/11/2010קרן שלום רב
לא הייתי ממליצה על שתיית זעתר בגיל זה.
כמו כן כל טיפול שהינו שתיה ולקיחה של תרופה
חיצונית לא יועיל באופן רציני לבעיית אסטמה
מומלץ לגשת לטיפול מעמיק כגון הומאופטיה או
דיקור סיני. ללמוד על שינוי תזונה בכדי לחזק
את המערכת החיסונית ולמנוע כניסת אלרגנים
נוספים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Eרחל08/11/2010
שלום
קראתי שהשימוש בויטמין E מאוד טוב ובריא. הייתי מעוניינת להשתמש בו כדי להזין את עור הפנים וטפח אותו.
כיצד קונים אותו וכיצד משתמשים בו?
אשמח לקבל הסבר.
תודה ושבוע נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין E - תגובה
שירי חבקין10/11/2010רחל שלום רב
ויטמין אי אכן ידוע כמזין ומחייה את העור.
יש בו תכונות נוגדות חמצון והוא משמש כמשמר
טבעי במוצרי קוסמטיקה טבעית בשל סגולתו למנוע
את התחמצנות השמנים במוצרים אלה.
תוכלי לרכוש בחנויות טבע את השמן נקי
לדעתי זה קצת כבד למריחה ישירה על העור
לכן הייתי ממליצה לך פשוט ל להוסיף בערך כפית
מהשמן לתערובת שמנים שמכילה
50 מל מכל סוג
שקדים
רוזהיפ
חוחובה
שומשום
+20 מל שמן אתרי לבנדר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנהדרייה07/11/2010
שלום אני בת 16 וניסיתי כבר הכול בישביל שהאקנה יעבור אבל שום דבר לא עוזר מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה - תגובה
שירי חבקין08/11/2010דרייה שלום רב
ישנם מוצרים רבים וטבעיים לטיפול בבעיה
אולם מומלץ מאוד גם לשנות תזונה ולעבוד
על ניקוי דם פנימי.
לשתות חליטות של קמומיל קלנדולה וסרפד
לקחת כדורים טבעיים של שמרים ושום, להשיג בחנויות טבע
להמנע ממאכלים שומניים מטוגנים,שוקולד,ביצים,יין אדום,חצילים
לשטוף את העור היטב בסבון שמכיל לבנדר ועץ התה
למרוח משחות המכילות קלנדולה ועץ התה.
ואחרון חביב, אם יש לך זמן להתעסק עם מסיכות
מומלץ להכין פעמיים שלוש בשבוע מסיכת חימר ירוק
ולהשאיר על העור לפחות שעה. לשטוף ולמרוח את המשחה
בה את משתמשת באופן קבוע.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



