מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבים בשדייםבתאל06/11/2010
לפני כשבועיים הופיעו לי בפתאומיות כאבים בשדיים, לא מהסוג שאני מכירה של לפני מחזור ושינויים הורמונליים, אלא כאב נקודתי שמתגבר עם הנגיעה או הלחיצה עליו, אינני יכולה לישון על הצד , כי אז יש לחץ על השד וכאב לא ניסבל, עברתי לפני חצי שנה סילקון, עברתי אולטרסאונד שנמצא תקין, יש מצב שזה סוג של דלקת? קבעתי תור נוסף לכירוג עד אז , האם עלי כרוב שאשים בשדיים זה יעזור?אודה לעזרתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבים בשדיים - תגובה
איה הוד06/11/2010שלום בתאל,
יהיה חסר אחריות לייעץ לך ללא ידיעת הגורם לכאב. ההמלצה הכי חמה שישי לי אלייך היא לנסות לעשות הכל כדי להקדים את התור לכירורג שד בדחיפות.
יש המון דברים שניתן לעשות בדלקת - דברים יעילים! אך מה הטעם בלומר לך לעשדותם אם חס וחלילה מדובר במשהו אחר. אין טעם בטיפול לפני שברור מהי הבעיה הגורמת לכאב.
יש צורך קודם באבחון.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלבקת חוגרת -מלכה06/11/2010
בוקר טוב,
אני בת 65 בריאה לחלוטין, אובחנה אצלי אתמול שלבקת חוגרת שהפצעים התפשטו על הגב לכוון הבטן. אחרי שבוע ימים של כאבי גב ובטן.
הרופא רשם לי משחת זובירקס , וכדור לבליעה "איצקלו-וי 200".
קראתי שתמצית "שמן עץ התה" מחטאת את המקום ומאד עוזרת.
שאלתי היא אם מותר למרוח את השמן במקביל לתרופה השגרתית זובירקס כאמור.
ואם יש לכן עצות נוספות איך להקל על הצרה הזו - אודה לכם מאד מאד.
תודה ושבת שלום,
מלכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלבקת חוגרת - - תגובה
איה הוד06/11/2010
שלום מלכה,
אכן חוויה כואבת ולא נעימה ואני מאחלת לך שלא תחזור על עצמה לעולם!
הפצעים נעים בצורה מדוייקת לאורך העצב מהגב אל הבטן, אין שום בעיה למרוח שמן עץ התה אם כי הייתי ממליצה לך על משהו קצת יותר יעיל מחיטוי - למשל משחה המכילה אלוורה יחד עם פרופוליס או אפילו משחת טראומיל שהיא נהדרת (מדהימה יותר נכון!) וגם משחת רסקיו תעשה הרבה טוב.
ממליצה לך בחום לקחת טיפול מניעתי קבוע של כדורי חומצת אמינו ל-ליזין (הדעות לגבי יכולתה למנוע התפרצויות שנויות במחלוקת, אך ישנם רבים שמהרגע שנטלו את הכמוסות מדווחים שההתפרצויות נפסקו - שווה ניסיון).
אם המצב יחזור על עצמו שוב ושוב אנא פני לנטורופת לטיפול מעמיק יותר. כל שאר הטיפים והמידע תוכלי לקרוא במאמר שכתבתי בנושא באריכות - חפשי בגוגול את המאמר: "כל מה שרציתם לדעת על הרפס"
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה אני מודה לך מקרב לב
מלכה06/11/2010על תשובתך המפורטת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודש באףעינר04/11/2010
שלום
מה אפשר לקחת בשביל להקל על גודש באף?
התקררות ,וחיזוק מערכת החיסון.
האם מיצים של ירקות עוזרים לחיזוק מערכת החיסון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גודש באף - תגובה
איה הוד06/11/2010
שלום בני,
המיצים בהחלט מדהימים מכל בחינה אפשרית ולא רק חיסונית!
הייתי מוסיפה להם מים ולימון
גודש באף - אין כמו מי מלח!!!
טיפים רבים אחרים תוכל לקרוא במדריך השלם לחורף שלי.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור הפניםהילי04/11/2010
היי,
אני בת 34 שנה וחצי אחרי לידה.
פעם הייתי ממש מקפידה על חלב+מי פנים, קרם לחות והזנה. מאז שילדתי וגם לפני כן לא שמתי כלום כמעט על הפנים ובנוסף יש לי קצת פיגמנטציה ונמשים אחרי הלידה.
אני רוצה להתחיל לטפל בעור הפנים. פעם אמרו שגם אם אין לי הרבה קמטים-העור שלי יבש מבפנים (בעיקרון יש לי עור פנים מעורב)
איך כדי להתחיל לטפל בפנים באמת ? האם מספיק להתחיל לרקוח כל מיני קרמים ביתיים ?
או שרצוי לפני זה ללכת לטיפול פנים ? (אני אישית קצת מפחדת מכל החיטוטים של הפילניגים העמוקים למינהם..)
יש לי את הספר תרופות סבתא ששם יש כל מיני מרשמים.. האם ממולץ?
ועוד שאלה- האם יש חומרים שהם חזקים מידי לעור הפנים שיכולים להזיק? כמו למשל לימון?
(קראתי שם על פילניג שקודם מורחים שמן זית על הפנים-משפשים קצת עם לימון ואחכ מוסיפים קצת מלח ומשפשים- האם זה גס מידי לעור הפנים?
אשמח לתגובתיכן ולעצתכן,
תודה רבה,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור הפנים - תגובה
איה הוד06/11/2010אשאיר לשירי את הכבוד לענות :-)
אני אישית עושה פילינג מדבש עם גרגירי סוכר ושוטפת עם מים מחמימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור הפנים - תגובה
שירי חבקין08/11/2010הילי שלום רב
מומלץ להשתמש בחומרים עדינים כאשר מטפחים
את עור הפנים.כגון סבונים ללא חומרים חריפים
לניקוי תוכלי להשתמש בסבון סלק מתוק.
להשיג אצל שלוס
בקשר להכנת משחות בבית כל עוד את לא אלרגית
לחומרים מסוימים ועוקבת אחר הוראות ההכנה
מתוך הספר לא יכול לקרות כלום.
לימון ומלח אכן חריפים מדי לעור הפנים. נסי
להכין פילינג לפי הוראות הספר תרופות סבתא
ואחרון חביב, לסוג העור שלך מומלץ להשתמש במשחות
על בסיס ג'ל ומים ולהימנע ממשחות שומניות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בשני דברים..ספיר03/11/2010
אני בת 17 וחצי, יש לי עור פנים עדין ורגיל- אולי קצת נוטה לשמנוניות אבל לא נראה לי רלוונטי,. כי זה לא משהו רציני. הוא יותר רגיל.
העור שלי יבש, מה אני יכולה לשים על הפנים בשביל שהיובש יעבור?
ואיך אני יכולה לנקות את התאים המתים והלכלוך שנמצא על הפנים?
תודה רבההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עזרה בשני דברים.. - תגובה
איה הוד06/11/2010הי ספיר,
ניתן לקחת כף דבש, לערבב בו חצי כפית סוכר, למרוח על הפנים ולחכות 10 דקות.
ואז כמו פילינג לגרגר את זה על הפנים תוך כדי שטיפה עם מים חמימים.
משאיר את הפנים נקיות, רכות ונעימות כמו משי.
לאחר מכן עלייך למצוא קרם לחות טוב ולמרוח על בסיס יומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי..ספיר03/11/2010
סתם שאלה..
למה אתן חושבות שעדיף לעשות מסכות וכל מיני דברים לפנים (כמו עור יבש וכו'..) מדברים בבית, מאשר לקנות את זה מוכן? כי גם הדברים שאנחנו משתמשים איתם בבית יש בהם כימיקליים. סתם מעניין אותי לדעת :)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
היי.. - תגובה
איה הוד06/11/2010הי ספיר,
מסכה מדבש או אפילו מאבוקדו או משיבולת שועל בהכנה ביתית לא מכילות כימיקלים. איך הגעת למסקנה הזאת?
פרט לכך, אין שום העדפה למסכות ביתיות. יש חברה שאני מאוד אוהבת להשתמש גם בפילינג הטבעי שלה כשלא בא לי להכין משהו לבד בבית.
זה עניין של נוחות, תקופות והעדפות.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ספיר14/11/2010היי.. תודה על התגובה.
מכיוון שהירקות והפירות הם לא אורגנים. לכן תמיד מרססים את הפירות והירקות עם כימיקלים וחומרי הדברה. לא כך?
שיהיה שבוע מקסים ותודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה - תגובה
איה הוד14/11/2010כן ולא.
זה דיון שלם שהיריעה קצרה מלהכילו.
אם תרצי להחמיר ניתן להכין זאת ממצרכים אורגניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בעוראתי02/11/2010
שלום, יש לי בעיה שממש מציקה, במשך שנתיים יש לי גרד ממש ממש חזק,
האזורים הם בבטן העליונה, נקודה מסויימת בגב ובאיזור אינטימי, תקופה ארוכה של משחות סרואידיות, וכו' כלום לא צלח ! אשמח לקבל יעוץ , תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גרד בעור - תגובה
איה הוד06/11/2010
שלום אתי,
משחות סטרואידליות רק "מכניסות" או מדכאות את הבעיה פנימה ולא מטפלות בה.
כדי לדעת מה גורם לגרד אני ממליצה לך על אחד או שניים מהדברים הבאים:
1. ללכת לאבחון בשיטת אייפק כדי לראות מה הגורם לגרד ועל איזה רקע הוא נמצא.
2. לעשות דיאטת אלימינציה בעזרת נטורופת כדי לבדוק האם זו רגישות לאחד מהדברים שאת אוכלת (רגישות יכולה להתפתח פתאום למשהו שהיית רגילה לאכול מאז ומתמיד)
3. לעשות שימוש בצמחי מרפא שיותאמו לך אישית לאחר אבחון
4. להמשיך למרוח משחות טבעיות חיצוניות רק להקלה (זה לא יפתור את הבעיה)
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכך הפסקתי גרד נוראי.
ערן26/12/2010אחת הבנות שלי סובלת כל שנה בחורף , מגרודים נוראיים ,עד יצירת פצעים שעוד יותר מגרדים.
השנה קניתי לה,וניסיתי: גלולות אבץ פיקונילת, וגל רחצה של roots.
להפתעתי ושימחתי הגרוד הפסיק לחלוטין ! את האבץ לקחה מס ימים והפסיקה, אני מאוהב בגל רחצה הזה.
ערן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נואשת לפתרון סופי של תולעי מעייםאסנת31/10/2010
הבן שלי הבכור (בן 7) נדבק כל פעם בתולעי מעיים וקיבל תרופה מהרופא משפחה והבנתי שלא טוב להשתמש בה לעיתים קרובות והוא כל הזמן נדבק עכשיו נדבקה גם אחותו ואני חושבת שגם אני מה עושים על מנת להיפתר מהם פעם אחת ולתמיד. הוא ממש סובל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נואשת לפתרון סופי של תולעי מעיים - תגובה
שירי חבקין02/11/2010אוסנת היקרה שלום רב
ישנה תרופה הומאופטית שנקראת CINA
והיא מיועדת לטיפול בתולעי מעיים.
מומלץ להתייעץ עם הרוקח או עם הומאופט לגבי
המינון המדויק.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EFT - שאלה לאיהשמחה31/10/2010
איה שלום!
בעקבות תשובתך מהיום בנושא הרטבת לילה - ידוע לך היכן ניתן ללמוד את השיטה בצפון הארץ? (טבריה, עפולה או כל מקום אחר בצפון)?
תודה וליל מנוחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
EFT - שאלה לאיה - תגובה
איה הוד06/11/2010שלום שמחה,
לא מכירה מורים לשיטה באזור הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בפהאופירה31/10/2010
מזה כשבועיים לאחר טיפול באנטיביוטיקה אני סובלת מפטריה בפה לקחתי פרוביוטיקה ללא הועיל וגם משחה לפה .האם יש פתרון אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטריה בפה - תגובה
איה הוד06/11/2010שלום אופירה,
לצערי, בעיה זו לא תמיד ניתנת לפתרון באמצעים טבעיים . פטרייה עשויה להיות דבר עקשן.
ממליצה לך לעשות שטיפות פה עם תמצית זרעי אשכוליות ואח"כ לבלוע.
1 כוס מים+ 15 טיפות GSE פעמיים-שלוש ביום (לשטוף ולבלוע)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרטבת לילהשמחה31/10/2010
שלום!
בתי בת ה-6 מעולם לא הצליחה להיגמל מהרטבת לילה. ניסינו את הפעמונית- בשני הלילות הראשונים היא התעוררה מהפעמון ואח"כ רק אנחנו התעוררנו. היא ממשיכה לישון גם כשהיא רטובה, היא פשוט לא מרגישה כלום.
יש עצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרטבת לילה - תגובה
איה הוד31/10/2010שלום שמחה,
אני לא חושבת שיש לחפש אחר פתרון פיזי אלא נפשי. לכן לצערי אנחנו זו לא הכתובת.
נסי לפנות לטיפול בשיטת EFT
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה חבל....דולי31/10/2010
תודה שירי על התייחסותך ומה בקשר לשחיקת סחוס?
המשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה חבל.... - תגובה
שירי חבקין31/10/2010אני יודעת שיש תמצית מצמחים שמסייעת
לבניית סחוס.
אפשר לבדוק בהרבה סנטר
בהצלחה שיהיה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
דולי31/10/2010הרבה סנטר??????? ומגה גלופלקס יעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כמה חבל.... - תגובה
איה הוד31/10/2010הי דולי,
נסי לחפש בגוגל "פרידום משקה אלוורה עם גולוקוזאמין כונדרואיטין"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהששה31/10/2010
שלום רב התינוק שלי בן שלושה חודשים לפני מספר ימים כולם בבית היו מנוזלים ועם כאביי גרון וגם אני הבעיה היא שנראה שגם הוא נדבק הוא לא רגוע מצונן ורואים שכואב לו הגרון מדדתי לו חום והיה לו 38.3 .
מאחר ואני יודעת שדבש אסור לתת
רציתי בבקשה לשאול האם יש איזה תרופת סבתא לכאב גרון בגיל הזה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
שירי חבקין31/10/2010שרית שלום רב
בגיל הזה מומלץ לתת כמה שפחות תרופות
חליטה של קמומיל וזהו.
אם הוא יונק אז להגביר הנקה כי זאת התרופה
הטובה ביותר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ניתן לעשות עם כאבים בריאות?אליק30/10/2010
מה ניתן לעשות מבחינת תרופות סבתא כאשר יש כאבים בריאה הימנית - במקרה שלי ובכלל כאבים בריאות, יש לזה פיתרון או רק תרופות רגילות?
דרך אגב התרופות הרגילות ממש משביתות אותי
( בן 50, רזה, מעשן)
תודה למשיבים
אליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה ניתן לעשות עם כאבים בריאות? - תגובה
שירי חבקין31/10/2010אליק שלום רב
כמובן להפסיק לעשן
ללכת לבדיקות
לשתות קורנית ומרווה לחיזוק מערכת הנשימה.
תרגיש טוב
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבן - שחיקת סחוס בברךדולי30/10/2010
שבוע טוב
אני סובלת מדורבן בכף הרגל, הפיזיוטרפיה לא כל כך עוזרת ומדרסים עוד לא רכשתי, האם יש המלצה מתרופות סבתא להעלמות הכאב???? בנוסף ,צילום הברך הראה שחיקת סחוס, האם גם כאן יש איזה פתרון חוץ מזריקות לתוך הברך???????
אגב, רוצה לציין שאני מושתלת כליה.
בתודה מראש דולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורבן - שחיקת סחוס בברך - תגובה
שירי חבקין31/10/2010דולי שלום רב
לצערי דורבן הוא מסוג הבעיות שאין להן
תשובה מוחצת בתחום תרופות הסבתא.
אולי לאיה תהיה תשובה נוספת
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דורבן - שחיקת סחוס בברך - תגובה
איה הוד31/10/2010הי דולי,
נסי להשיג את ד"ר מוטי לוי מנהל רפואה משלימה בכללית מושלם בתל אביב.
בקשי ממנו להזריק לך ישירות לדורבן את החומרים ההומיאופתים הבאים:
tendon suis injeel
ו- traumeel
עובד יפה!
בנוסף, מרחי בדורבן משחת טראומיל 3 פעמים ביום עם עיסוי טוב טוב.
זה אומנם לא תרופת סבתא אבל זה טבעי לחלוטין וזה עובד :)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




.jpg)