מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- הלגוס ולגוסאהובה לוי09/01/2008
לפני כשנה התברר לי שיש לי הלגוס ולגוס ברגל שמאל וקשתות גבוהות עם צניחת קשת ברגל שמאל.
התחלתי ללכת עם מדרסים גמישים שהקלו על כאבי ,אך ,לפני 8 חודשים עברתי ניתוח הלגוס ולגוס.
הכל היה בסדר עד שלפני כחודש החלו שוב כאבים עכב בלאי של המדרסים,הוצע לי במכון לרכוש מדרסים ביומכנים שהם עמידים יותר.
לפני כשבוע קבלתי מדרסים אלה ואז החלו כאבים באזור הניתוח,במכון אמרו לי שלוקח זמן להסתגל.
1.האם אכן כך או שהמדסים האלה אינם מתאימים לבעיה שלי ואני צריכה לחזור למדרסים גמישים?
2.האם הליכה עם מדרסים גורמת לתלות בהם?
3.האם קיים טיפול אחר לבעיה ללא מדרסים?
תודה מראש, אהובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלוקס ואלגוס
קרולין צמח09/01/2008אהובה שלום,
מדרסים מטרתם להקל על הליכה ועמידה, לתת תמיכה נכונה ומאוזנת לכפות רגלינו, לאפשר למפרקים תווכי תנועה טובים יותר, להקל על עומסים בשרירים וברכיים. בעיקרון למדרס צריך לתת בערך שבוע עד שבועיים להסתגלות, אך אם כואב מאוד לפני ואם לא נוח בכלל אז צריך לשנות את המדרס לפני הזמן המינימלי. אם ישנם כאבים באיזור הניתוח משהו שם לא בסדר, וצריך לבדוק למה, המדרס אמור אך ורק לשפר ולא להכאיב. אם המדרס החדש שקיבלת מפלסטיק והוא איננו נעים אז זה לא נכון לכף הרגל שלך, יש צורך להסביר לאורטוטיסט שתווכי התנועה במפרק הראשון שלך אינם עוד עקב הניתוח שעברת. אין תלות במדרסים אך אם המדרס נעים וטוב לך כשאת ללא, כף הרגל שלך מתאמצת יותר ונוצרת הרגשה של "משהו חסר" בנעל. לא קיים טיפול אחר.
במידה ותירצי שאבדוק את המדרס ואת כף רגלך על מנת להרגיע אותך ואולי לתת הוראות יותר מדויקות לאורטוטיסט את יכולה ליצור קשר במספר 03-6731240
מקווה שעזרתי לך קצת,
יום נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



