שריפת רגליים

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • שריפת רגליים
    יפית
    31/01/2008

    אני סובלת משריפה בכפות הרגליים יש לציין שיש לי נטיה לסכרת אבל עקב דיאטה שירדתי 50 קג לפני 6 שנים אני מאוזנת מאז. תחושת השריפה בכפות הרגליים גורמת לי להיות מאד עצבנית. הרופאים מכנים זאת ניאורופותיה כל התרופות שקיבלתי לא עזרו לי, האם יש תרופה שיכולה להקל על התחושה הזאת יש לציין שאני נועלת נעלים עם מדרסים תפקודיים וזה טיפה מקל עלי, גם מקל עלי עכשיו בחורף כשאני הולכת בבית בלי גרביים והקור מקפיא לי את תחושת השריפה (בקיץ הייתי שמה את הרגליים באמבטיות עם מים קפואים וזה גם היה מקל עלי אבל לא להרבה זמן) עברתי טיםוליפ בגלי הלם ואוזון וכלום לא עזר לי האם יש מזהו שיכול להקל עלי (אני גם משתמשת באייס ג'יל כששורף לי חזק)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שריפת רגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריפה

    דניאל א. וייס
    03/02/2008

    ראשית, לאור העובדה שאת סוכרתית יש לוודא שהסוכר שלך מאוזן. וזה באופן חד משמעי.
    ישנם כל מיני אמצעים , גם תרופות ותוספי מזוןם שיכולים להיות מותאמים לך לאחר אבחון מדוייק שאכן בזה הענין.
    אוזון וגלי הלם אינם מחזירים תחושה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו