שבר בעצמות הקובואיד- מה זה אומר?

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בעצמות הקובואיד- מה זה אומר?
    ג'ולי
    11/09/2012

    שלום רב.
    לפני כשלושה שבועות בעלי עיקם את קרסול שמאל ונשלח לצילום רנטגן שלא הראה דברים בבירור. לפני שבוע עשה CT והגיעו התוצאות:
    קרסול שמאל:
    מפרק טיביו-טלארי – ללא נוזל יתר.
    גידים קדמיים – הודגם עיבוי קל מקומי באורך כ- 1 ס"מ של גיד אקסטנסור דיגיטורום לונגוס בגובה של המפרק עם מרקם היפו-אקוגני ולא הומוגני, מעט נוזל יתר במעטפת פרא-ארטיקולרי דו צדדי.
    גידים לטרלים – ב.מ.פ
    גידים מדיאלים – ב.מ.פ
    רצועה ATFL – ב.מ.פ
    רצועה דלתואיד – ב.מ.פ
    גיד אכילס – תקין

    לסיכום:
    סימנים קלים של טנדיניטיס בגיד האקסטנסור דיגיטורום לונגוס.

    כף רגל שמאל בגובה של עצמות מטטרסליות של כל האצבעות ושל העצמות הטרסו-טרסליות:

    לא הודגמו תהליכים דלקתיים או קרעים באזור הגידים באזור הנ"ל.
    רושם לשבר נעצה בעצמות הקובואיד.


    מהו השבר הזה ומהו הטיפול המתאים (יש לבעלי תור לרופא רק בעוד יומיים ואנחנו מאוד סקרנים וחוששים!)
    האם השבר כבר הספיק להתאחות (כואב לו הרבה פחות מאשר בשבועות האחרונים)?
    שאלה אחרונה וכמעט הכי חשובה- בסוף אוקטובר (עוד חודש וחצי) בעלי אמור לעשות מילואים. האם השבר הזה זה משהו שיכול להגביל אותו ו/או לבטל לו אותם?
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בעצמות הקובואיד- מה זה אומר? - תגובה

    ראובן קרמר
    21/09/2012

    אני לא ראיתי במה מדובר, אני מקווה שהאורטופד ראה את הצילום ונתן את הטיפול המתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו