תאונה..נקע ברגל

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • תאונה..נקע ברגל
    עדי
    29/03/2009

    יום חמישי עברתי תאונה...אני בת 19
    לקחו אותי בג'יפ על המדרגה הזאת שעולים כדי להכנס לאוטו כי היייתי ממש ליד הבית
    וכשהוא בא לחנות הוא נסע ממש לאט אמרתי נרד מה כבר יקרה הוא נוסע לאט
    אז ירדתי ועפתיייייי כמו לא יודעת מה נחתתי על הרגל ועצם הזנב
    עדיין לא הייתי אצל הרופא..לפי מה שהבנתי יש לי רק נקע בכף רגל ובקרסול
    הרגל שלי נפוחה רצח כל הכף רגל וקצת יותר למעלה וממש כחולה
    רק אתמול התחלתי לדרוך עליה פחות או יותר וללכת
    אתמול התחילו לי כאבים בכל החלק האחורי של הגוף..מהגב עד למטה
    ועצם הזנב בכלל
    אני לא יודעת אם ללכת לרופא..מה כבר יכול להיות מזה
    אין לי שבר או משו..
    מה אתם ממליצים לעשות ומה אתם חושבים עלזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאונה..נקע ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלה נקע בקרסול

    ד''ר זאב פלדברין
    31/03/2009

    במידה ויש נפיחות מרשימה ההמלצה היא כן להבדק ולהחליט האם יש צורך בצילום או לא .במידה ומטפלים מוקדם בד"כ זה נגמר מוקדם יותר. המלצתי היא כן להבדק .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו