מיפוי עצמות

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • מיפוי עצמות
    בת
    14/05/2009

    עשיתי בדיקת מיפוי עצמות והתוצאה היא כך :

    בבקשה אם אפשר עזרה בהסבר קצר והאם יש משהו שצריך טיפול (יש לי בדיקת רופא אורטופיד בעוד שבועיים ) .

    סיכום ומסקנות :

    מיפוי עצמות - שלד מרכזי , גפיים תחתונות, מיפוי תלת שלבי מכון לכפותהרגליים . חומר TC-MDP.

    מאגרי דם מוגברים באספקט פנימי של כף רגל שמאל .

    קליטה מוגברת דיפוזית בכף רגל שמאל עם מוקדים ב TMT-1 ובאיזור טארסלי פנימי .

    סיכום :

    התמונה יכולה להתאים לתהליך דךקתי/זיהומי ברקמות רכות של כף רגל שמאל כנראה עם מעורבות גרמית באיזור טארסלי באספקט פנימי .

    לא ניתן לשלול אוסטיומיליתיס באיזור TMT-1 או שראירןאןד דקפאןב .



    הבדיקה נעשתה בגלל :

    לפני כשלושה חודשים דרכתי על זכוכית -כף הרגל התנפחה , הזדהמה חוץ מהאודם והחום המקומי באיזור .

    ולכן אושפזתי בבה"ח לטיפול אינטוביוטיקי דרך הוריד(6 שבועות ) + אינטוביוטיקה בפומי . וגם כן טיפול כירורגי - עברתי ניתוח בכף הרגל שהוא הרחבת החתך פרוקסימלית ודסיטלית , הטרייה ושטיפותמ מרובות והשאירו הפצע פתוח .

    עכשיו הפצע נסגר אבל יש לי כאבים , נפיחות וחום מקומי ...

    תודה ויום טוב ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיפוי עצמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח ואבחון

    דניאל א. וייס
    18/05/2009

    מתיאו במקרה ותוצאה הבדיקה נראה שלא כאן המקום לפענח ולייעץ במיוחד שהבעיה היא אקוטית.
    אנ י מציע לך לפנות בהקדם לייעוץ ע"י מומחה כף רגל (פודיאטור) על מנת שיטווה את הטיפול הנכון ביותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו