קרע ברצועה בקרסול

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • קרע ברצועה בקרסול
    רונן
    01/06/2009

    לפני שבוע וחצי עיקמתי את הקרסול ופוניתי למיון,לפי בדיקת האורטופד במיון לאחר בירור רנטגני,נגרם קרע ברצועת deltoid ligament,אתמול הייתי אצל אורטופד והוא קרא לפגיעה זאת כנקע,לא הפנה אותי לשום צילום וכ'ו,לדבריו,עליי להתחיל לנסות ללכת למרות שאני עם קביים,ולעשות צעד צעד כאשר משקל הגוף מונח על הקביים ואמר שעליי להתחיל טיפול פיזוטרפי.
    שאלותי הם:
    1)האם האורטופד היה צריך להפנות אותי לצילום כמו CT או MRI בשביל ידיעה מוצקה של הפגיעה או שניתן לברר לפי מראה עין?
    2)האם לאחר השיקום יהיה פגיעה בהליכה?אני כרגע חייל ביחידה מובחרת,ולפי מה שאני מבין כנראה שאני ישתחרר לפרופיל 24 זמני למשך הפציעה,כמו כן אני עוסק הרבה בספורט,שחיה מרובה וריצה למרחקים האם תיהיה פגיעה בשל פציעה זאת?
    תודה
    רונן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע ברצועה בקרסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע

    דניאל א. וייס
    03/06/2009

    למעו ההגינות - מכיוון שלא אני ראיתי את רגליך או הצילומים לא אוכל לקבוע חד משמעית לגביך מה נכון לעשות.
    בכללי - לורח לפעמים חצי שנה להחלים מנקע ואין זה אומר שצריך לרוץ לבצע CT וכדו'
    כן הייתי עושה פיזוטרפיה על מנת שתחזור ליחידתך בריא ושלם מהר ככל האפשר (שאגב, ההליכה היא גם סוג של פיזיוטרפיה)
    כדרי לשקול להעזר עם קרסוליה אלסטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו