ניתוח בעקבות קשת גבוהה בכפות רגליים

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בעקבות קשת גבוהה בכפות רגליים
    תמיר
    01/09/2007

    שלום !

    אני כבר יותר מ-8 חודשים סובל מבעיות בכפות רגליים בעקבות הקשת המאוד גבוהה שיש לי .

    יש לי ממש נקודות ספציפיות שמשפיעות על התפקוד בהליכה ובדריכה בכלל.

    הנקודות הם בעקב ובכרית כף הרגל, יש לציין שהנקודות הן זהות ב2 כפות הרגליים.

    עברתי כבר את כל סוגי הטיפולים : כדורי אטופן, 3 סוגי מדרסים, מנוחה של חודשיים, פיזיוטרפיה, משחות ושום דבר לא עזר לצערי.

    האורטופד אמר שאין מה לעשות אלא לעשות ניתוח שיאפשר כף רגל נורמאלית ולא את הקשת הגבוהה שיש לי.
    הניתוח נקרא אוסטאוטומיה ובו מנסרים את העצמות ומשנים את זווית הקשת. אחוזי ההצלחה טובים
    רציתי לדעת מה דעתך על הניתוח האם ידוע לך על כאלו שעשו ניתוח להסרת קשת גבוהה והאם זה עבר בהצלחה .?
    תוך כמה זמן אחזור לתפקוד מלא בלי כאבים ?
    תודה מראש !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בעקבות קשת גבוהה בכפות רגליים

    דניאל א. וייס
    03/09/2007

    למרות שחסרים לפי מספר נתונים מהסיפור הכאוב שלך (גיל, הסטוריה רפואית, עיסוק וכו') אני חושב שעוד מוקדם להרים ידיים (או רגליים) ועל כן הייתי מציע לעבור בדיקה ביומכנית עם ובלי המדרסים שברשותך ואז לראות במה נוכל לסייע

    ניתן לפנות למרפאה 03-7521670

    רפואה שלימה
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו