כאבים בחלק העליון של כף הרגל

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בחלק העליון של כף הרגל
    חגית
    12/12/2009

    היי
    אני עוסקת בפעילות אירובית פעמיים בשבוע, 45 דקות כל פעם.
    אחרי חצי שנה של פעילות, החלו לי כאבים בקרסול, וכן בחלק העליון של כף הרגל, כאבים כמו צירים - זה בא והולך, גם במצב מנוחה. אחרי חודש ללא אימונים בכלל, עדיין יש כאבים, ברמה שיש ימים שאני לא יכולה לדרוך על הרגל.
    האורתופד איבחן עקמת, הפנה אותי למדרסים ופיזיו לגב (בלי צילום ובלי אולטרסאונד)
    שאלתי היא - האם לבקש צילום ואולטרא? האם יש דרך למנוע את הכאבים ? ואיפה אני יכולה למצוא רופא כף רגל להתייעצות נפרדת ? (חוששת שעד שיגיעו המדרסים ועד שאני אתרגל אליהם, אם זה לא הפתרון לא יזיק חו"ד נוספת)

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בחלק עליון של כף הרגל

    דניאל א. וייס
    16/12/2009

    לפי תאורך נשמע שאכן יש איזשהו לחץ על עצב. כדארי להוועץ עם פודיאטור לשלול שהבעיה היא מהרגליים ואם אכן מקור הבעיה היא מהגב. במקביל יש להתחיל בטיפול מדרים וייתכן שגם אולטרסאונד מקומי במסגרת פזיוטרפיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו