עפעף מורם עקב מחלת גרייבס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עפעף מורם עקב מחלת גרייבס
    ורה לוקין
    23/12/2011

    שלום!אני בת 26 במשך שנתיים סבלתי מיתר פעולה בבלוטת הטריס(מחלת גרייבס)לפני חודשיים עברתי ניתוח והוציאו לי את רוב הבלוטה וכרגע מנסים לאזן אותי עם אלקטרוסין.מתחילת המחלה עפעף בעין שמאל התרומם ונותן תחושה של בליטת עין אבל העין עצמה לא בולטת,אלא השריר של העפעף התרומם(כך האנדוקרינולוג אמר)מה אפשל לעשות על מנת לחזור למצב הקודם של העניים,האם יש טיפול מסויים או ניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עפעף מורם עקב מחלת גרייבס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עפעף מורם עקב מחלת גרייבס - תגובה

    פרופ. אריה נמט
    24/12/2011

    שלום ורה,

    אחד הביטויים הנפוצים של מחלת גריייבס הינו הרמת יתר של העפעף בצד או או בשני הצדדים. לעיתים ישנם ביטויים נוספים בארובה- חלקם עם ביטוי של בלט עין.
    הטיפול במקרים הוא נעשה לאחר איזון אנדוקרינולוגי בבלוטת התריס ולאחר רגיעה בהשפעה על העפעפיים (בדרך כלל לאחר כשנה וחצי מתחילת המחלה). הטיפול הינו ניתוחי- ניתוח עפעפים להחזרת העפעף למקומו הטבעי והוא מבוצע ע"י מומחה לניתוחי עפעפים (אוקולופלסטיקאי).
    בברכה,
    ד"ר אריה נמט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו