אני לקראת ניתוח פזילה + הרמת עפעף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לקראת ניתוח פזילה + הרמת עפעף
    נדב
    20/08/2008

    שלום רב, אני לקראת שני ניתוחים הראשון פזילה והשני הרמת עפעף הוסבר לי שיש סיכון לסגירה לא מלאה של העין מפאת כך ייתכן שאני יצתרך למרוח משחה על העין לכל החיים ובכן האם לכל מי שעושה ניתוח דומה הסיכון קיים ? ומהם הסיכויים שאני יצתרך למרוח משחה לכל החיים {מדובר עד 3 ניתוחים} כפי שציינתי הראשון פזילה השני הרמת עפעף והשלישי במידה ולא תהיה סגירה מלאה יכול להגרם נזק אם אני לא ימרח ואם זה שווה בכלל כיוון שמדובר בניתוח פלסטי תודה על היחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פזילה + הרמת עפעף

    פרופ' גיא בן סימון
    20/08/2008

    שלום רב,

    משאלתך נראה כי אתה עומד לעבור ניתוח צניחת עפעפיים מסוג Frontalis suspension אם אכן זהו המצב (בו מחברים את העפעף לשריר המרים את הגבות) יתכן שלא תהיה סגירה מושלמת של העיניים, ויש צורך להשתמש במשחה למשך זמן. במקרים רבים אין צורך להשתמש במשחה לאורך זמן הכל בהתאם לבדיקת העין והמקטע הקדמי, בייחוד בילדים בגיל צעיר, כאשר העיניים פחות רגישות לחוסר סגירה מוחלט.

    בכל מקרה עליך לדעת את סוג ניתוח צניחת העפעף על מנת לברר על סיבוכים אפשריים או תוצאות סבירות של הניתוח.

    בברכה,

    דר' בן סימון גיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו