נפיחות בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בעיניים
    יעל
    27/09/2008

    שלום לך אני בת 49 ולפני 4 חודשים עברתי תקופה רגשית מאוד קשה, בתוך התקופה הזאת לא ישנתי טוב השתמשתי בתרופות להרגעת חרדות, וכן גם בעיות גיל הורמוניליות, תוך כדי כך שמתי לב שפתאום העיניים שלי נפוחות יותר מהרגיל, בעפעף העליון יש בליטה והעין נראת נפוחה, ומתחת לעיניים יש שקיות שבד"כ עובר אם אני שותה הרבה, או לא עייפה (גם בתקופה זו אנני ישנה טוב במיוחד) רציתי לדעת האם הנפיחות בעיניים יכולה לעבור ואחזור למצב שהייתי לפני שלא היו לי שקיות מתחת לעיניים כמו עכשיו (כמעט ולא היו לי שקיות) או האם זה מצביע על משהו יותר עמוק ואני צריכה ניתוח או לבדוק עם רופא עיניים. אודה לתשובכם המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות עפעפים תחתונות

    פרופ. אריה נמט
    27/09/2008

    יעל שלום,

    נפיחות או "שקיות" בעפעפיים תחתונות עשויה להתבטא ולהחמיר תוך פרק זמן קצר יחסית, בעיקר בנוכחות גורמי סיכון כמו: חוסר שינה, שינויים הורמונלים ומצב רגשי לא תקין. התופעה שכיחה יותר בשעות הבקר, ונוטה להשתפר עם התקדמות היום.

    ראשית, אני מקווה שיצאת מהמצב הרגשי הקשה, ואת על דרך המלך.
    בנוסף, מספר המלצות: שינה טובה, תזונה מאוזנת, שתיה מספקת ופעילות ספורטיבית.
    אם עדין את מוטרדת מהנפיחות תחת העיניים, תוכלי להתיעץ עם אוקולופסטיקאי (פלסטיקאי עיניים) להערכת המצב.

    בברכת שנה טובה,

    ד"ר אריה נמט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו