מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עפעפיים עליונים נפוחיםשלי25/04/2009
שלום דר' גיא בן סימון.
בתאריך 5/4 כתבתי לך פעם אחרונה בפורום זה.
עברו כמעט 6 שבועות מאז הייתי אצלך. (16/3)
מצב העפעפיים שלי לא השתנה. עדיין נפוחים ו"מתקפלים" כלפי מטה. ועדיין אני מרגישה שהעיניים לא "מרגישות" טוב/נורמלי/כמו תמיד. מבחינה פיזית. מלבד המראה. תחושה לא נוחה בתוך העיניים.
ביקשת ממני להמתין חודשיים שלושה לפני שאחזור אליך שוב.
אולי כדאי שאחזור אליך כבר השבוע? אחרי 6 שבועות. אני עדיין מוטרדת ומחכה כל יום שיחול שינוי לטובה. אבל ...
וגם הבנתי שכל חודש מאי אתה לא תקבל פציינטים ...
רציתי לשאול גם עוד שאלה. הרי בזמן תקופת הטיפול שתיתי במשך 3 ימים טיפות פניסטיל. ולא היה שום שינוי. האם זו עדיין יכולה להיות אלרגיה למשהו, למרות שהפניסטיל לא עזר? כלומר האם בהכרח פניסטיל היה אמור לעזור אם זו אלרגיה למשהו?
ובנוסף, משהו שחשבתי עליו רק לאחרונה: כל עניין נפיחות העיניים התחיל בדיוק (וגם בדיוק כשהתחלתי למרוח "רטאויט" על הפנים) בזמן שהתחילה הריסה והתחלה של בניית בניין חדש, הסמוך אליי כמה מטרים. אולי??
מודה לך מאוד מאוד מאוד על העזרה, התשובות והסבלנות! יום נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפעפיים נפוחים
פרופ' גיא בן סימון26/04/2009שלי שלום רב,
ראשית בהחלט יתכן שמדובר בתגובה אלרגית גם אם פנסטיל אינו עוזר, לעתים ניתן לערוך ניסיון טיפולי בסטרואידים סיסטמים במקרים של אלרגיה ובצקת אך מובן שהטיפול חייב להעשות במעקב רופא.
אכן חשיפה לגורם חדש (כמו הבנין אותו את מתארת) יכול להאיץ תופעות אלרגיות, או השימוש במשחה מקומית
אם אין שינוי תוכלי לקבוע תור למרפאה אך הביאי עמך תמונות פנים ישנות (מה 5 שנים האחרונות).
בברכה,
דר' בן סימון גיא, מומחה עיניים
כירורגיה פלסטית, עפעפיים ארובות ודרכי דמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת עפעפיים כרונית בעין ימין
שעורה שלא עוברת הרבה זמן
עיניים גדולות ויוצאות בן 24
נפיחות מתחת לעין מה הסיבה
ניתוח קטרקט בעין במצב של IFIS
עיניים שקועות מספר שנים מה אפשר לעשות?
צלקת בעקבות כלזיון בעפעף התחתון
שאיבת שומן מעפעפיים תחתונות
באיזו דרגה מומלץ ניתוח במימון ביטוח או קופות חולים?
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




