עיניים אדומות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיניים אדומות
    עודד
    06/05/2009

    שלום,
    אני גבר בן 29, מזה תקופה ארוכה אני סובל מאדמומיות בעיניים ללא צריבה בעיקר בשעות הערב לאחר עבודה משרדית,
    אני לא נמצא במגע עם אבק/חול וכו...
    לאחר מספר פניות לרופא עיניים של קופת חולים מכבי נאמר לי שאין יותר מדיי מה לעשות וכנראה שהעניים שלי רגישות ושיש להשתמש בטיפות עיניים לפי הצורך
    הבעיה שהנושא מאוד מפריע מבחינה אסטטית ואשמח לדעת אם יש אפשרות שאכן יש טיפול מונע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיניים אדומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים אדומות

    פרופ. אריה נמט
    07/05/2009

    עודד שלום,

    ישנן סיבות רבות לאודם בעיניים. מתיאורך נראה כי מדובר על אודם הקשור לעייפות העיניים ומתבטא בעיקר בשעות הערב. קרוב לוודאי כי הדבר קשור להרחבת כלי דם בלחמיות העיניים המבטאות צורך בהגברת אספקת החמצן למשטח החיצוני של העין- והביטוי החיצוני הינו עין אדומה.

    הטיפול היסודי הינו מניעת עייפות של העינים, אך הדבר לא מעשי לאדם עובד בסוף שעות היום. לכן ניתן לרענן את המשטח החיצוני של העין ע"י תחליפי דמעות והדבר עשוי לצמצם את הרחבת כלי הדם. רצוי להשתמש בטיפות ללא חומר משמר (כדוגמת רפרש, היפוטירס, הילוקומוד ועוד).
    טיפות אחרות שיכולות לעזור מכילים חומרים מכווצי כלי דם, אך רצוי להמנע משימוש קבוע בהן, כי נוצרת תופעת "ריבאונד"- כלי הדם נוטים להתרחב יותר כאשר לא נוטלים את הטיפות.

    בברכה,

    ד"ר אריה נמט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו