ניתוח להסרת משקפיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח להסרת משקפיים
    משה
    12/04/2010

    יש לי משקפיים מאז היסודי. המספר עולה ועולה בהדרגה עם הפסקות קלות. למרות זאת אני מאד מאד מפחדת מניתוחי עיניים עד לדרגה של סיוטים בלילה. היום אני בת 40 ובעלי מציע לממן לי במתנה ניתוח לכבוד יום הנישואים השלישי שלנו. למה עלי לשים לב לפני הניתוח? מתי כדאי לעשות? ממה כדאי להיזהר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח להסרת משקפיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת משקפים

    פרופ. אריה נמט
    12/04/2010

    שלום רב,

    ישנם מספר תנאים חשובים לצורך ניתוח להסרת משקפים.
    האחד הוא יציבות של המספר למשך לפחות שנה. במידה וישנה עדיין אי יציבות של המספר,מומלץ להמתין עם הניתוח עד להתייצבות.
    בנוסף הניתוח אינו מומלץ למצבים בהם יש צילינדר גבוה, בעלי קרנית דקה (בהתאם לצורך הניתוחי), לאנשים עם מחלות עיניים או יובש בעיניים.

    כל המכונים העוסקים בתחום אמורים לבצע את כל הבדיקות האלו, ולהמנע מניתוח למי שאינו מתאים לכך.
    כדאי בכל מקרה לזגור כי החל מגיל 45 יש צורך בעזרה של משקפיים לקריאה, (לכל האנשים עם מספר "0"), ועל כן יש לשקול היטב את הרווח מהתוח.

    בברכה,

    ד"ר אריה נמט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו