בעיות של אף סתום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות של אף סתום
    סיגלית
    18/03/2008

    יש לי ילדה בת ארבע שלפני שנתיים עברה ניתוח פוליפים וכפתורים באוזניים. היא כל הזמן סובלת מאף סתום בחודשים האחרונים. היא נוחרת בלילה טמתעוררת דיי הרבה. אני מציינת כי כל פעם שהיא קצת מצוננת ולא משנה איזה תרופות מייבשות היא לוקחת, במשך הרבה זמן אחרי יש לה המון ליחה ואף סתום ובבקרים יש לה (במידה והיא מסכימה לקנח) נזלת צמיגית. האם אפשר לקבל המלצה או פתרון לעניין. היינו אצל כל הרופאים שצריך ואפילו אצל הומאופטית. היא גם מאוד תזזיתית. לא מפסיקה לזוז רגע. לא יודעת אם זה קשור. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות של אף סתום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף סתום

    25/03/2008

    שלום רב!
    המלצתי אליכם מכל הלב... מי- מלח!!!!!!!!!!!!!!
    תרסיס מי מלח לכל נחיר- 3 עד 4 פעמים ביום
    יש להקפיד עם זה ואתם תראו שינויי
    נזלת הנה סוג של ליחה. ליחה עלולה לגרום לאי שקט. לפיכך, ייתכן והנזלת גורמת לה לאי שקט.
    תתחילו עם מי המלח.
    לבריאות!
    ד"ר רואי גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום