צמחים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צמחים
    אן
    12/09/2011

    האם שתיית צמחים הינה בטוחה ולא מסוכנת? האם הצמחים שהרופאים הסיניים נותנים לשתות נמצאים תחת פיקוח של משרד הבריאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צמחים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמחים - תגובה

    מיכל שלזינגר
    12/09/2011

    שלום לך אן

    חשוב מאוד לקבל מרשם לצמחים רק אצל מטפל סיני שהתמחה בתחום ההרבולוגיה.
    בניגוד לרפואה מערבית ששם ניתן לקבל טיפול דומה למחלות שונות:
    למשל כדורים לסוכרת, מיגרנה וכו',
    ברפואה הסינית חשוב לזהות את הסינדרום המדוייק שממנו סובל המטופל. לאחר זיהוי הסינדרום ניתן להתאים טיפול מתאים.
    טיפול שאינו מתאים כמובן יכול לגרום להחרפת הסימפטומים ו/או לנזק נוסף.
    לפחות לגבי הגדולות שמשווקות צמחים בארץ, כל הצמחים שמגיעים לישראל מקבלים אישור FDA ומשרד הבריאות. הצמחים מאושרים כ"מזון" ולא כ"תרופה". אלו הנהלים בארץ.
    אבל כמובן שמשרד הבריאות מקפיד אילו צמחים מותר להכניס לארץ ואלו אסור. למשל, צמחים שנחשבים לרעילים גם בכמות קטנה, משרד הבריאות אינו מאשר לייבא.
    קיימת גם ביקורת מדגמית של צמחים. בבדיקה זו בודקים האם יש מתכות כבדות, פטריות, עובשים ועוד מזיקים שונים שפוגמים באיכות הצמחים. צמחים שמכילים חומרים אלו נפסלים באופן מיידי לשיווק.


    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו