כאב בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בפנים
    שרונה
    25/12/2012

    שלום רב! יש לי שאלה, יש לי כבר כמה ימים כאבים בלחי הפנימית, בצעתי בדיקות דם כלליות, תודה לאל, הבדיקות תקינות, שאלתי: האם ברפואה הסינית יש פתרון לבעייה, האם לחץ יכול להוות גורם לכאב? אשמח לקבל תגובה בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בפנים - תגובה

    ערן מי-רב
    26/12/2012

    שרונה שלום
    אני מאמין שלרפואה הסינית אכן יש תשובה ופיתרון לגבי הכאבים מהם את סובלת.
    אכן יתכן והדבר נגרם ממתח\לחץ אשר נכנסים לגופינו מכל מיני סיבות וגורמים.
    פעמים רבות אלו מתחים ותזונה לקוייה אשר גורמים לעצב המשולש (tigiminal nerve) אשר נמצא באזור האוזן ומעצבב שלושה אזורים (עין, אף, לחי) להיכנס למצב של מתיחות - spasm וליצור כאב, נימלול, חוסר נוחות... לאזורים אלו.
    עיסוי המקום ואזורים הקשורים לכך (צוואר למשל) בשילוב עם הרפואה הסינית יכולים להקל ולפתור את המצב.

    בברכת
    אושר בריאות אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו