מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיקור סיני לורטיגועפרי10/03/2008
לפני 10 ימים עברתי דיקור סיני לראשונה אצל הפיזיוטרפיסט אשר החל לדקר בשנה האחרונה אחרי שסיים את לימודיו בתחום.
הוא דקר אותי בכ-40 נקודות בגוף אשר לטענתו שייכים למרידינים שנוגעים לורטיגו.
הוא טען שהוא מעדיף להתחיל בהרבה מחטים ואם הזמן לרדת.
כל מי שסיפרתי לו על העיניין לא האמין לי שדקרו אותי בכמות גדולה של מחטים.
שאלתי את המדקר והוא טוען שיש שיטות רבות וזאת שיטה שהמורה שלו שהוא גדול בתחום לימד אותם.
אני ממש מפחדת שהוא גרם לי נזקים כי כמה ימים הייתי ממש הפוכה.
מה דעתך?
במידה והוא לא נהג כשורה האם הנזק שיכול להגרם הפיך?
מכיוון שאני לא סומכת על המדקר החלטתי להפסיק אחרי הדיקור הראשון האם זה בסדר להפסיק
מיד?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרי יקרה
עדי מנחמי11/03/2008ראשית ,את יכולה להרגע...שום נזק לא נגרם! אני לא הייתי משתמש בהרבה מחטים אך קיימות גישות רבות.לכי עם לבך ועשי רק מה שמרגיש לך נכון.דרך אגב,דיקור עשוי לעזור באופן ניכר לורטיגו.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטיפול בורטיגו
רמון ולמן11/03/2008עפרי שלום
אני ממליץ לך לנסות טיפול בצמחי מרפא סיניים לאחר שתקבלי אבחון מקצועי.
הטיפול בדיקור יעיל, אך לא לכל אחד הוא מתאים.
בברכה
רמון ולמן
ראש נמרכז לרפואה משלימה
מכללת סמינר הקיבוצים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
עפרי11/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה והיעוץ
עפרי11/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
