מה מטפל אומר וכיצד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה מטפל אומר וכיצד
    אביב
    17/04/2013

    היי
    הייתי השבוע אצל מטפלת לפגישה ראשונה ויחסית
    בתחילת הטיפול היא איבחנה אצלי חוסר בטחון
    ובהתלהבות אמרה לי שהיא חייבת לשתף אותי שהיא
    רואה שיש לי חוסר בטחון ושאצלי זה ממש בולט ביחס
    למטופלים אחרים. זה כמובן נכון אבל משהו בדרך שהיא
    אמרה את זה צרם לי במיוחד שמדובר בפגישה ראשונה.
    אני תוהה מה אתם הייתם עושים והאם לדעתכם זאת
    דרך הולמת.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה מטפל אומר וכיצד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה מטפל אומר וכיצד - תגובה

    ערן מי-רב
    17/04/2013

    שלום נועם
    אישית אני חושב שמטפל צריך להיות רגיש וגם אם נאמר דבר בנושא חוסר ביטחון או פחדים או כל דבר אחר אין צורך להשוות מול אחרים כיוון שאיננו בתחרות.
    כולנו בשאיפה להתפתחות כל אחד בדרכו ובקצב שלו, אני מאמין שהמטפלת לא באה ממקום של לפגוע אלא להראות לנו כמטופלים את חוסר האיזון בנו ומה העבודה שעלינו לעשות.
    בין אם תחליט להמשיך עימה או לעבור למטפל\ת אחרים נסה לקחת זאת לצמיחה.
    החשוב ביותר שתרגיש מעבר למה שאמרה האם אתה מרגיש חיבור אל המטפלת הזו והאם אתה יכול לעשות שם עבודה להתפתחות.
    מאחל לך כל טוב
    אושר בריאות אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו