שיח אברהם עקב אקנה ומחזור לא סדיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיח אברהם עקב אקנה ומחזור לא סדיר
    מאיה
    30/04/2013

    אני בת 30 ויש לי אקנה, וגם מחזור לא סדיר כל כך,פעם 30 יום פעם 35 ולכן לאחר קריאה מרובה הבנתי שיש את הצמח המעולה שיח אברהם, שאלתי היא . מה עדיף כמוסות של הצמח או לשתות בחליטה, למה יש יותר השפעה?
    תודה מראש
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיח אברהם עקב אקנה ומחזור לא סדיר - תגובה

    ערן מי-רב
    30/04/2013

    מאיה שלום
    כמוסות של הצמח הינן מרוכזות יותר ויתנו השפעה מהירה יותר לעומת חליטה אשר צורתה טבעית יותר.
    במידה וישנה אפשרות לצרוך את צמח אברהם (ויטקס) בצורת טינקטורה (נוזל) עדיף יותר מנסיוני כיוון שישנה אפשרות של מינון לפי הצורך האישי.

    בברכת
    אור בריאות אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיח אברהם עקב אקנה ומחזור לא סדיר - תגובה

    מיכל שלזינגר
    03/05/2013

    שלום מאיה

    מנסיוני,לא בטוח שהשימוש בשיח אברהם בלבד לצורך איזון חוסר האיזון ההורמונלי שלך יהיה יעיל דיו.
    ממליצה לך בחום לפנות למטפל שיאבחן את מצבך במדויק ויתן לך טיפול מתאים:
    דיקור, פורמולה מדוייקת וכמובן המלצות תזונה ספציפיות.
    נטילה של שיח אברהם ללא כל טיפול נוסף עלולה להיות מאכזבת ומתסכלת מבחינת חוסר השגת התוצאות המקוות.

    בכל מקרה אם את נוטלת את הצמח- חשוב שתקפידי ליטול אותו לפחות 3 חודשים עד לתוצאות כלשהן.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו