מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אורטיקריה והליקובקטרדקלה27/03/2011
שלום רב,
אני סובלת מאורטיקריה מזה חצי שנה וצורכת בקביעות 2 אנטיהיסטמינים ביום.
אני כעת מטופלת בדיקור וצמחי מרפא שלא הועילו לפריחה אולם הפחיתו את הבחילות וכאבי הגרון מהם סבלתי.
לא מזמן גילו את חיידק ההליקובקטר וכעת התחלתי טיפול אנטביוטי אינטסיבי שממנו מאוד חששתי בשל הצורך לקחת 8 כדורים ביום בנוסף לאנטי היסטמינים.
בהנחה שאוכל לסיים את הטיפול בלי סבל רב. מה מומלץ לי לעשות לאחר הטיפול על מנת לחזק את הגוף, למנוע מהחיידק לשוב ולהפטר מהפריחה.
לציין שאני בסטרס רב שהחל כחודש לפני הופעת הפריחה בשל בעיה משפחתית שעליה לא אפרט.
בתודה
נ.ב אשמח להמלצות על מטפלים ברעננה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה והליקובקטר - תגובה
ערן מי-רב27/03/2011דקלה שלום
אני כן ממליץ להמשיך עם טיפולי הדיקור וצמחי המרפא שאכן יכולים לעזור והדבר תלוי באיבחון מדוייק, שינוי תזונתי וכמובן רגשי.
אמליץ לך גם לשלב שיאצו או כל טיפול מגע אחר שיכול להשפיע על הנפש גם כן ולהשפיע גם על עניין של החיידק - הליקובקטר, מנסיוני השפעה מצויינת על כך.
בברכת
אושר, בריאות, אור ואהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורטיקריה
מיכל שלזינגר30/03/2011שלום לך
מאוד חשוב להדגיש כי הטיפול ברפואה מערבית הינו סימפטומטי בלבד.
אדם שיש לו רגישות למשהו האורטיקריה תשוב ותתתבטא אם לא יעלו על הגורם שבבסיסה.
לכן, אני משלבת טיפול אייפק (קינסיולוגיה) על מנת למצוא את האלרגן.
אני משלבת טיפול ברפואה סינית +קינסיולוגיה + תזונה.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורטיקריה
אבי פלד29/03/2011שלום מצטרף לערן טיפול ברפואה סינית יעיל ביותר !
מניסיוני בטיפול באורטיקריה הנושא פתיר בהחלט בעזרת טיפול תזונתי וצמחי מרפא סיניים . אין שום יעילות באנטיביוטיקה לאורטיקריה .הטיפול המודרני המוצע בדרכ הוא אנטיהיסטמינים/ טלפסט/ אריוס וסטרואידים למינם שרק מחמירים את הבעיה.
חובה חובה חובה שינוי תזונתי אלימנטיבי בשילוב צמחי מרפא .
אגב הליקובקטר בהחלט ידוע כגורם לאורטיקריה ולכן חשוב לטפל בחיידק עצמו .
חשוב לציין כי אנטיביוטיקה להליקובקטר לא בהכרח משמידה אותו כיוון שהוא די עמיד לאנטיביוטיקה .
בברכה
אבי פלד-רפואה סינית ותזונה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
