אורטיקריה והליקובקטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אורטיקריה והליקובקטר
    דקלה
    27/03/2011

    שלום רב,
    אני סובלת מאורטיקריה מזה חצי שנה וצורכת בקביעות 2 אנטיהיסטמינים ביום.
    אני כעת מטופלת בדיקור וצמחי מרפא שלא הועילו לפריחה אולם הפחיתו את הבחילות וכאבי הגרון מהם סבלתי.
    לא מזמן גילו את חיידק ההליקובקטר וכעת התחלתי טיפול אנטביוטי אינטסיבי שממנו מאוד חששתי בשל הצורך לקחת 8 כדורים ביום בנוסף לאנטי היסטמינים.
    בהנחה שאוכל לסיים את הטיפול בלי סבל רב. מה מומלץ לי לעשות לאחר הטיפול על מנת לחזק את הגוף, למנוע מהחיידק לשוב ולהפטר מהפריחה.
    לציין שאני בסטרס רב שהחל כחודש לפני הופעת הפריחה בשל בעיה משפחתית שעליה לא אפרט.

    בתודה
    נ.ב אשמח להמלצות על מטפלים ברעננה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אורטיקריה והליקובקטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטיקריה והליקובקטר - תגובה

    ערן מי-רב
    27/03/2011

    דקלה שלום
    אני כן ממליץ להמשיך עם טיפולי הדיקור וצמחי המרפא שאכן יכולים לעזור והדבר תלוי באיבחון מדוייק, שינוי תזונתי וכמובן רגשי.
    אמליץ לך גם לשלב שיאצו או כל טיפול מגע אחר שיכול להשפיע על הנפש גם כן ולהשפיע גם על עניין של החיידק - הליקובקטר, מנסיוני השפעה מצויינת על כך.
    בברכת
    אושר, בריאות, אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטיקריה

    מיכל שלזינגר
    30/03/2011

    שלום לך

    מאוד חשוב להדגיש כי הטיפול ברפואה מערבית הינו סימפטומטי בלבד.
    אדם שיש לו רגישות למשהו האורטיקריה תשוב ותתתבטא אם לא יעלו על הגורם שבבסיסה.
    לכן, אני משלבת טיפול אייפק (קינסיולוגיה) על מנת למצוא את האלרגן.
    אני משלבת טיפול ברפואה סינית +קינסיולוגיה + תזונה.

    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטיקריה

    אבי פלד
    29/03/2011

    שלום מצטרף לערן טיפול ברפואה סינית יעיל ביותר !
    מניסיוני בטיפול באורטיקריה הנושא פתיר בהחלט בעזרת טיפול תזונתי וצמחי מרפא סיניים . אין שום יעילות באנטיביוטיקה לאורטיקריה .הטיפול המודרני המוצע בדרכ הוא אנטיהיסטמינים/ טלפסט/ אריוס וסטרואידים למינם שרק מחמירים את הבעיה.
    חובה חובה חובה שינוי תזונתי אלימנטיבי בשילוב צמחי מרפא .
    אגב הליקובקטר בהחלט ידוע כגורם לאורטיקריה ולכן חשוב לטפל בחיידק עצמו .
    חשוב לציין כי אנטיביוטיקה להליקובקטר לא בהכרח משמידה אותו כיוון שהוא די עמיד לאנטיביוטיקה .
    בברכה
    אבי פלד-רפואה סינית ותזונה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו