משקפי שמש אופטיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקפי שמש אופטיות
    עידן
    15/11/2008

    היי, אני שוקל לקנות משקפי שמש אופטיות ורציתי לדעת כמה דברים. לי יש משקפי ראייה מספר 2.75 ימין 3.00 שמאל. הלכתי לחפש משקפי שמש אופטיות , אבל אני לא יודע בדיוק מה אני אמור לחפש בהם. איזה ציפויים חשובים כדאי לבקש שיהיו בהם ? האם כאשר קונים משקפי שמש אופטיות חשובות בכלל העדשות של המשקף שמש המקורי, או שבתהליך הייצור של העדשה האופטית התכונות של המשקף המקורי נעלמות ? כלומר למשל אם קניתי משקף יוקרתי של ריי בן שיש לו את כל הציפויים אני לא אצטרך לשלם על תוספת של ציפויים לעדשת האופטית או שבעצם לעדשת השמש המקורית האיכותית אין תועלת, ואפשר להתספק גם במשקף הכי זול שיש ? דבר אחרון - אני מאד אוהב את הסוג של המשקפי טייסים. ואין הרבה כאלה עם מעט קימור שאפשר לעשות אותם אופטיות. אלה שכבר כן שמצאתי, המסגרת היא מתכתית ונאמר לי שהעדשה תהיה דיי עבה. במשקפי טייסים גם ככה המסגרת ממש מילימטר מהפרצוף, אז אני פוחד שאחרי הפיכתם לאופטיות הם יגעו לי בפרצוף כל הזמן, מה שמאד יציק לי. האם זה אפשרי ונהוג להחזיר את המשקפי שמש האופטיות במידה והן לא נוחות לי בסוף ? או שיש אופציה אחרת ? תודה על התשובות מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקפי שמש אופטיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפי שמש אופטיות

    אורטל לביא
    15/11/2008

    בטכנולוגיה המתקדמת של היום ניתן להפוך את רוב משקפי השמש לאופטיות,העדשות המקוריות של המשקפיים אינן רלוונטיות כיון שמשתשים בעדשה אופטית לפי המרשם שלך וצובעים אותה,חשוב שיהיה ציפוי u.v ציפוי מפחית שריטות ו/או אנטי רפלקס הם בגדר המלצה.
    לגבי העובי ניתן לעשות עדשות דקות.
    ברוב האופטיקות לא נהוג להחזיר משקפי ראיה כיון שזה מוצר מוגמר שמותאם עבורך ספציפית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז בקשר לעובי

    עידן
    15/11/2008

    בחנות אחת המוכרת אמרה שיש שלוש רמות עובי : 1, 2, 3. כאשר ה3 היא הכי דקה. וחנות אחרת אמרה שיש מה שנקרא אינדקס. ושיש 1.5 , 1.6 , 1.66 , כאשר 1.66 הכי דקה.. מה בדיוק ההבדל בין שני הפרמטרים ומה מומלץ ? תודה רבה על התשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז בקשר לעובי

    אורטל לביא
    16/11/2008

    חומר הגלם של העדשות הינו פלסטיק בעל מקדם שבירה(אינדקס) ככל שהאינדקס גבוה יותר כך העדשה דחוסה יותר ובפועל דקה יותר.
    כמו שציינת בשאלתך יש כמה אינדקסים,לגבי ההתאמה למשקפיים עליך להיוועץ באופטו' במקום שבו תרכוש משקפיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    אפרת
    12/03/2010

    אתה יודע אולי היכן אפשר למצוא משקפי טייסים אופטיות לנשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו