גלולת יסמין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלולת יסמין
    גלית
    15/11/2008

    שלום, אני נוטלת גלולות הרמונט מזה 8-9 שנים וכעת אני מחליפה ליסמין בשל בעיית פצעים בפנים שנמשכת כבר שנים. גם לאחר טיפול בראקוטן הפצעים חוזרים. אני חוששת מאוד מהשינוי הנ"ל ושאלתי היא- האם תיתכן דווקא החמרה בפצעים במעבר ליסמין? ואם כן להמשיך ולחכות חודשיים שלושה כמו שהרופא אמר? שמעתי שהיא גורמת להופעת כתמים בפנים זה נכון?או שזה נכון לגבי כל הגלולות? האם המרכיבים ביסמין והרמונט שונים וההבדל יצור שינויים הורמונליים? שאלה אחרונה בבקשה- אני מעשנת ואני יודעת שזה לא בסדר עם גלולות אבל זה ככה כבר שנים. שאלתי היא- האם המעבר ליסמין חמור יותר מהרמונט בהתחשב בזה שהנני מעשנת..כיוון שכמות האסטרוגן גבוהה יותר בגלולה זו? בתודה מראש, דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולת יסמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלית

    קורן אליהו /שרון אלישע
    17/11/2008

    גלית היקרה ,
    היינו שמחים לענות לשאלתך אך מכיוון שאיננו רופאים ואיננו מתעסקים בעבודה עם גלולות אין אנו יכולים לתת לך מענה הולם לפיכך פני לפורום גניקולוגיה ברפואה קונבנציונאלית .
    שיהיה לך יום נפלא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו