פורום גניקולוגיה נערות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    דנה
    11/03/2008

    השתמשתי בואגיסטאטין פורמולה סינית של צמחים סיניים להפרשות.לאחר ששמתי קפוסלה אחת שורף לי נורא מדוע זה?

    זה אמור להיות טבעי ולא לגרום נזק יש סיבה לחשוש?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפואה סינית טובה כנראה רק בסין

    ד''ר יעקב אורבך
    11/03/2008

    לדנה,
    אין להכניס לגוף חומרים או תרופות שאינך מכירה, או לחילופין, שלא קבלת אותם מרופא המהימן עליך.
    אייני מכיר את התרופה שבה השתמשת, כשם שאני בטוח שלא הומלצה על ידי רופא מוסמך.
    עצתי לך, לכי להבדק על ידי רופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת!!!!
    סיון
    08/03/2008

    שלום!
    ראשית כל רציתי לציין שלא בדיוק ידעתי לאן להפנות את הבעיה שלי,
    אך אני מקווה שתכלו לעזור לי.
    אז ככה...
    שמי סיוון ואני נערה בת-15, קיבלתי מחזור בגיל 11 וקצת, ומאז גדלתי טיפה.
    עכשיו, הגובה הנוכחי שלי הוא-1.50, ואני מאוד מתוסכלת מהעניין.
    רציתי לדעת האם יש לדעתך סיכוי שאני יגדל והיתפתח עוד, כלומר אני די מפותחת מכל הבחינות, הכל בסדר גמור אצלי, פרט לגובה כמווון..!!
    כמו כן, מאז כיתה ד', אני אוכלת ממש, ובצורה מאוד לא מסודרת, והעליתי הרבה במישקל, והמישקל שלי הוא:60 קילוגרם.
    ועכשיו אני מש לוקחת את עצמי בידיים, אך,
    האם לדעתך, אם עכשיו אני יוכל בצורה טובה ונכונה יהיה לי סיכוי ליגובה?
    או האם ביכלל יהיה לי סיכוי ליגבוה עוד קצת?

    תודה מראש:סיווני=]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    09/03/2008

    תודה שפנית אלינו.
    על מנת לענות על שאלתך באופן מלא חסרים מספר פרטים. בראש ובראשונה מה גובהם של הורייך? האם יש לך אחים ואחיות? מה גובהם?
    את מציינת שאת מפותחת מכל הבחינות, פרט לגובה. מה כוונתך? אני מניח שיש התפתחות של השדיים, שיער בית השחי ושיער הבושת, נכון?
    האם יש לך שעור יתר? כלומר שעור מוגבר על הגוף והפנים, פצעי בגרות?
    הנתונים האלה חשובים מאד על מנת לענות לך בצורה מקצועית.
    ביחס למישקלך. נתת לעצמך את התשובה. משקל של 60 קג לגובה של 150 סמ הוא גבוה.
    עלייך להכנס למשטר אכילה מסודר, לא על מנת לגבוה, זה לצערי לא יעזור, אלא על מנת לשמור על בריאותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל ד''ר יעקב אורבך

    סיון
    09/03/2008

    ראשית כל תודה רבה על תשובתך.
    אז אני הוסיף את הפרטים שעליהם דיברת, ואני מקווה שכך אני יצור תמונה יותר ברורה לעניין.
    אז ככה....
    אין לי אחים ואחיות, אני בת יחידה, גובה הורי הוא די בינוני, אמה היא:1.60
    ואבי הוא 1.75.
    אולם, גובהן של שתי הסבתות של הוא די נמוך, שניהן 1.50-1.55.
    כמו כן, לגבי ההיתפתחות שלי אכן יש התפתחות של השדיים, שיער בית השחי ושיער הבושת, וביכלל אני כבר מיזמן אחרי מחזור, וכל הגוף שלי מפותח, כלומר, הכתפיםם רחבות יחזית ואזור ההגן.
    אין לי שיעור יתר, להפך אפשר להגיד שאני ממש לא שעירה. ולגבי פיצעוני בגרות היו לי בהיותי בת 10-13 ככ..וליפני כ-שנה וחצי שנתיים הפנים שלי חלקות יחסית, כלומר יש פה ושם ליפעמים יוצאים.
    רצוי גם להוסיף כי ליפני כ-חודש היתחלתי ללכת לדיאטנית ביגלל המישקל שלי, אך זה לא ממש עזר לי.
    כלומר יש חלוקי דעות במישפחתי לגבי הדרך אשר בה היא נתנה לי לאכול. וזה לא מש עוזר לי.

    אזז..אני מקווה שהמיד אכן מספק יותר.

    ושוב..תודה רבה לך על האזרה!!!=]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון

    ד''ר יעקב אורבך
    11/03/2008

    אז אחרי התוספת התבהרו מספר דברים.
    כנראה שלא מדובר בבעיה תורשתית אם הורייך בגובה סביר.
    במידה ואת מעונינת לדעת מה יהיה גובהך הסופי, ניתן לחזות זאת אצל רופאי הילדים. הם מצויידים בטבלה מיוחדת, וניתן במקרים קיצוניים לבצע מה שנקרא, צילום עצמות, על מנת לקבוע האם העצמות סיימו את גדילתם.
    ביחס למשקלך. עלייך לפנות לדיאטנית מוסמכת, ולשנות שגרת חיים. עודף משקל הוא בעיה רצינית הפוגעת בבריאותך, ולא רק בעיה קוסמטית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בפי הטבעת בזמן מחזור
    שיר
    07/03/2008

    שלום אני בת 19 ואני סובלת מPMS לאחרונה יש לי כאבים עזים בלתי נסבלים בסמוך לקבלת מחזור אני מרגישה כאבים בפי הטבעת ובאזור החיצוני לאיבר המין אבל הכאבים מתחילים 5 שעות לפני מחזור וגוברים בזמן מחזור ונמשכים לכל היותר יומיים הם נמשכים לשניות אחדות חוזרים
    והאם זה נורמלי?מה הטיפול?למה דוקא פ הטבע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשיר שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    07/03/2008

    אני חייב לציין שהתופעה אינה מוכרת לי.
    לפני שננסה ליחס את התופעה ל PMS , תסמונת קדם וסתית?? הייתי ממליץ על פניה לכירורג לשלילת בעיה של טחורים, או שריטה (פיסורה) בפי הטבעת.
    במידה והכל תקין , הייתי ממליץ על בדיקה גניקולוגית. הרצוי ביותר היה להבדק בזמן הכאב.
    אשמח כמובן לשמוע אם הבדיקות העלו איזו שהיא בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור חודשי
    טלי
    05/03/2008

    שלום. הגובה שלי 1.63 המשקל 47 לא ירדתי בשקל בתקופה האחרונה. קבענו תור לרופא האם אתה היית ממליץ על כדורים לקבל מחזור הרופא אמר לי לחשוב על זה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור חודשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    ד''ר יעקב אורבך
    05/03/2008

    טלי שלום,
    ובכן את ממש לא היית מוגדרת כשמנה, לפי נתונים שנתת. ואצל נערות רזות יכול להיות עכוב בהופעת הוסת.
    לא ציינת בכל ההתכתבות האם את עוסקת בספורט. אטלטיקה? התעמלות? שחיה? כל אלה יכולים לגרום לעכוב בהופעת הוסת.
    ביחס להבאת הוסת על ידי כדורים, זהו פתרון מקובל, אבל בכל מקרה הייתי מבצע קודם בדיקה גניקולוגית.
    אין לך מה לחשוש מבדיקה כזו. זו אינה בדיקה חודרנית, והיא כוללת הסתכלות על אברי המין החיצוניים בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור חודשי
    טלי
    03/03/2008

    תודה שענית כל כך מהר.משקל הגוף רזה אבל במידה הגובה תקין סימני המין ששאלת הכל תקין לא עברתי בדיקה של אברי המין ולא בדיקה גניקולוגית . רק אולטרסאונד ובדיקות הורמונליות הרופא אמר שהבדיקות בסדר. האם אני צריכה להמשיך לחכות או לחזור שוב לרופא תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור חודשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    ד''ר יעקב אורבך
    03/03/2008

    התשובה רזה אינה מספיקה. מה גובהך, וכמה את שוקלת ? נקודה זו מאד חשובה על מנת לקבוע את אחוזי השומן בגופך.
    האם ירדת במשקל בזמן האחרון?
    בכל מקרה לדעתי בדיקה גניקולוגית היא בעלת משמעות רבה במקרה שלך, לאור היותך בת 17 .
    הייתי חוזר לרופא ומבקש בדיקה גניקולוגית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור חודשי
    טלי
    03/03/2008

    שלום רב, אני כמעט בת 17 ועדיין לא קיבלתי מחזור הייתי אצל רופא נשים עשו לי אולטרסאונד ובדיקות דם והכל תקין לפני חמישה חודשים היו לי כתמים חומים במשך יום אחד ומאז כלום ,מה אני צריכה לעשות תודה. .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור חודשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי,

    ד''ר יעקב אורבך
    03/03/2008

    גיל הופעת הוסת משתנה מאשה לאשה, ותלוי בגורמים רבים. למשל, במשקל הגוף ובגובה, כמו גם בסימני מין משניים, כגון , התפתחות של השדיים ושעור בבית השחי או באזור הערווה.
    אני מניח שכל הבדיקות שנעשו היו תקינות, אחרת הרופא היה ודאי מסב את תשומת ליבך לבעיה כל שהיא.
    הכתמים שהיו לך לפני מספר חודשים יכולים להיות סימן ראשון של הוסת.
    אייני שומע ממך האם עברת בדיקה של אברי המין? זו חשובה מאד לענות לך באופן מלא על שאלותיך.
    אשנח לשמוע ממך: מה גובהך וכמה את שוקלת, האם יש סימני התפתחות של השדיים, האם יש סימנים של הופעת שעור בבית השחי ובאזור איבר המין, והאם נבדקת בדיקה גניקולוגית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה כן ו..

    מורוששש(:
    04/09/2008

    זה קשור אם אני משתמשת בטמפונים או משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורוששש(:

    ד''ר יעקב אורבך
    05/09/2008

    אין קשר לטמפונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מיטל
    02/03/2008

    בפעם הראשונה אני משתמשת באגיסטן לטיפול בפטריה ובמהלך ימי הטיפול יש לי הפרשות לבנות מוגברות ויבשות. האם זה רגיל בטיפול זה או שזה שאריות הטבליה ובעצם הטיפול איננו יעיל?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטל,

    ד''ר יעקב אורבך
    02/03/2008

    אלה הן שרידי הטבליה המתמוססת בנרתיק ויוצאת החוצה.
    את יעילות הטיפול יש לבדוק לפי ההשפעה על התסמינים, גרד וצריבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות מוגברות
    קורל
    28/02/2008

    שלום רב,
    רציתי לברר בנוגע לעניין שמאוד מטריד אותי: אני בת 17 ויש לי הפרשות מוגברות מאוד המלוות בריח לא נעים כלל. לעיתים הם בצבע חום או צהוב ובזמן האחרון גם שקוף (ללא קשר לאוננות). גם המחזור שלי לא סדיר כ"כ.
    אשמח לחוות דעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות מוגברות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרומי שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    28/02/2008

    מדובר בדלקת הנרתיק הנגרמת על ידי חיידק או טפיל, בדרך כלל כתוצאה ממגע מיני.
    אלה מפרקים את ההפרשה הנרתיקית בצורה כזו הגורמת להפרשת גז מיוחד הנקרא מימן דו גופרתי, וזה מפיץ ריח מיוחד ובלתי נעים.
    מעניין לציין שהריח חזק במיוחד בדרגות חומציות, pH , גבוהות, ואלה מצויות בנרתיק אחרי מגע מיני כתוצאה ממגע עם נוזל הזרע.
    האבחנה מתבצעת על ידי הרופא על ידי הסתכלות ישירה על ההפרשה או בדיקת באמצעות מיקרוסקופ לאבחון של מספר גורמים מיוחדים בהפרשה.
    הטיפול בבעיה פשוט ומאד ומגוון. יש נרות או משחה המוכנסים לנרתיק, או כדורים הנלקחים דרך הפה.
    לעיתים יש צורך לתת את הטיפול לשני בני הזוג על מנת לפתור את הבעיה.
    דימום וסתי לא סדיר מחייב הגדרה נוספת. עד כמה לא סדיר, איחור של מספר ימים אינו משמעותי. העלמות של הוסת לתקופה של שבועות ויותר מצדיקה ברור רפואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    קורל
    28/02/2008

    תודה על תשובתך הפרטנית והמקצועית.
    לא קיימתי יחסי מין מעולם. איזה מניע נוסף יכול לגרום להופעת הטפיל הזה שציינת? האם זה נורמאלי או לא סובל דיחוי וחייבים לטפל? האם יש לכך השלכות לעתיד?...

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרומי

    דר" אורבך יעק
    29/02/2008

    במידה ולא קיימת יחסי מין הסבירות לדלקת בנרתיק קטנה ביותר. ואין לכך השפעה על העתיד.
    עלייך להבין שהפרשה נרתיקית משתנה במהלך החודש עקב סיבות הורמונליות או אחרות.
    למשל, שינוי בסבון בו את משתמשת, או הזמן במהלך המחזור בו את בוחנת את ההפרשה.
    ההפרשה הבהירה שאת מציינת הינה הפרשה בתקופת הביוץ, למשל.
    במידה והריח אינו נושא חן בעינייך, החליפי את סוג הסבון שבו את רוחצת את האזור. הריח ישתנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך ...
    אירין
    26/02/2008

    שלום שוב ד"ר
    אני האמת רציתי לשתות גלולות אך הרופא שלי לא רשם לי מכיוון שיש לי מיגרנות הוא אמר שזה יחמיר לי אותן וזה לא בריא לי ... האם באמת כך הדבר?

    אני מפחדת מהורמונים יותר מהתופעות שלהם שתיתי בעבר הורמונים למשך 5 ימים כי כב ר הייתה לי בעיה עם המחזור בעבר ששמונה חודשים לא היה לי וזה לא עזר לי בעבר ההורמונים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאירין,

    ד''ר יעקב אורבך
    26/02/2008

    נכון שחלק מן הגלולות יכולות לגרום לכאבי ראש תוך כדי שימוש. אבל קיימת אפשרות לנסות ולהחליף את הגלולות.
    ביחס לתופעות הלואי, צריך יהיה להתמודד איתן בחיפוש הגלולה המתאימה.
    בכל מקרה הסדרת הוסת בסיכומו של דבר תהיה באמצעות טיפול הורמונלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין מחזור
    אירין
    25/02/2008

    שלום ד"ר אני בת 20 ותמיד היו לי בעיות עם המחזור הלא סדיר עכשיו הוא פשוט נעלם לי אין לי מחזור כבר 5 חודשים אפילו יותר
    אני לא יודעת כל כך מה לעשות אניע יודעת שגניקולוג ייתן לי הורמונים שיביאו את המחזור האם זהו הפיתרון היחידי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאירין שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    25/02/2008

    דימום וסתי לא סדיר נובע מאי סדירות בהפרשה ההורמונלית. זאת כמובן בהנחה שלא היו יחסי מין ואינך בהריון.
    בכל מקרה שבו היתה חשיפה להריון, הרי הריון הוא הדבר הראשון לשלילה!!!!!
    במידה ולא מדובר בהריון, הרי הברור של וסת שאינו סדיר מורכב ביותר , ומצריך ברור מלא הכולל בדיקה גופנית ובדיקות דם. בחלק מן המקרים נזדקק גם לבדיקות נוספות, כגון בדיקות הדמיה רנטגן או אולטראסאונד.
    בתום הברור המלא יחליט הרופא אילו תרופות תהיינה היעילות ביותר לפתרון הבעיה. זאת כמובן תוך התייעצות איתך.
    סביר מאד להניח שהטיפול ההורמונלי יהווה מרכיב בעל משמעות מרובה בטיפול הסופי, ואייני מבין מדוע את כל כך חוששת מן הטיפול ההורמונלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבעלת הבעיה הרצינית שלום,
    ד''ר יעקב אורבך
    24/02/2008

    בעייתך אומנם די נדירה.
    מהתיחסות למכתבך בלבד, מדובר כנראה במחיצה בנרתיק, המחלקת את הנרתיק לשני חלקים.
    המחיצה הזו גורמת למעשה להווצרות של שני פתחי נרתיק צרים, וזו הסיבה לכאב הנגרם בזמן מגע מיני.
    הדימום שאת מתארת, שקרה אחרי תקופה מסוימת של קיום יחסי מין , נגרם כתוצאה מקריעה של המחיצה או חלק ממנה, דבר זה גרם לכאב ולדימום המוגבר.
    אייני יודע מה סיבת ההפרשות המתוארות על ידך, כנראה דלקת. אך דבר זה מצריך בדיקה.

    מחיצה בנרתיק, כמו שאמרתי תופעה יחסית נדירה, מצריכה בדיקה גניקולוגית. מאחר והיא יכולה להיות משולבת בבעיה של רחם כפול, שלם או חלקי, ואף בפגמים של מערכות אחרות בגוף.
    עלייך להסב את תשומת ליבה של אימך לתופעה, עם או בלי לציין את העובדה שאת מקיימת יחסי מין, ולבקשה לבוא איתך לרופא נשים.

    באפשרותך לבקש מן האם לצאת בזמן הבדיקה, ולספר לרופא על העובדה שאת מקיימת יחסי מין בהיותך עימו לבד בחדר, ובאותה הזדמנות לומר לרופא שאינך מעונינת שאימך תדע על כך.
    אני בטוח שהרופא ישמור על הסוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לבעלת הבעיה הרצינית שלום,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    .....
    25/02/2008

    תודה רבה על העזרה אבל יש סיכוי שהכל בסדר או שבכל זאת זה מחייב טיפול?
    כי לפני שנתיים עשו לי אולטראסאונד אצל רופא נשים והוא אמר שהכל תקין האם זה אומר משהו?
    והאם יש לי סכנה בלקיים יחסי מין בשלב זה או שאפשר לעשות זאת בעדינות?
    תודה רבה *חסוי*

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר שלום! בעייה רצינית
    .....
    24/02/2008

    שלום יש לי בעייה שלדעתי דיי רצינית והיא מאוד מדאיגה אותי...
    אני בת 16 ולפני חודשיים התחלתי לקיים יחסי מין קבועים הפעם הראשונה הייתה מאוד כואבת ולכח כ חצי שעה עד שבן זוגי הצליח להחדיר...אחריי זה גילינו שיש לי 2 פתחים בתוך הנרתיק וחיפשתי על זה באינטרנת וגיליתי שיש כזה דבר והוא אמור להיקרע אבל אצלי חודשיים אחריי קיום יחסי מין זה לא נקרע רק החורים התרחבו אני חושבת שיש לי קרום בלתי חדיר וגם יש 2 פתחים ולפני כמה זמן כשקיימו יחסי מין הוא בתעות הכניס חזק והתחיל לרדת לי דם בכמויות מאוד מאוד גדולות ואחריי שבועיים שוב ניסינו לשכב אבל זה מאוד כאב לי ועכשיו גם הופיעו לי הפרשות מוזרות וסמיכות בצבע צהוב\כתום כזה וממש הרבה הפרשות...ואני לא יודעת מה אפשר לעשות אם זה אני לא מתכוונת לידעה את אמא שלי כי היא נגד קיום יחסי מין ביל כזה ואני רוצה להמשיך לקיים יחסי מין האם יש פיתרון לבעייה שלי או שרק בניתוח?
    תודה מראש ":)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ד"ר שלום! בעייה רצינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבעלת הבעיה הרצינית שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    25/02/2008

    ובכן בעייתך מצריכה התיחסות רפואית, וזו יכולה להיות רק אחרי בדיקה.
    הפתרון תמיד יהיה כרוך בניתוח, והסרת המחיצה.
    ללא הניתוח יהיו כאבים בקיום יחסי מין.
    אני מקווה שהפעם עניתי על השאלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן ותודה רבה :)

    .....
    26/02/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום