מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מומחים לביצוע ERCPאריה19/07/2008
עשיתי פעמיים ERCP לצורך בדיקה באם הגידול בצינור המרה הינו ממאיר, אך לא התקבלו תוצאות ברורות. אני אמור לעשות ERCP נוסף, ושנית נאמר לי שיעשה BRUSHING נאמר לי שב BRUSHING נלקחים תאים ןלא דגימות שלמות ולכן התוצאות לא חד משמעיות. האם ניתן לעשות ביופסיה(לא BRUSHING ) שתקח דגימות שיתנו תוצאה חד משמעית? האם ניתן לקבל רשימה של מומחים לבציצוע ERCP לצורך הנ"ל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: אריה
פרופ' סולי מזרחי20/07/2008כאשר התהליכ החשוד לגידול הינו בדופן הצינור של דרכי המרה, ולא כגוש הלוחץ עליו מבחוץ אזי אין אפשרות לקחחת ממנו ביופסיה אלה "מגרדים " את הדופן ונשורת התאים בתוך נוזל המרה העובר שם נשלח לבדיקה ציטולוגית. בבדיקה ציטולוגית הפתולוג מסתכל בתאים הללו תחת מיקרוסקופ. לא תמיד הוא יראה תאים סרטניים ברורים. לעיתים הוא יכתוב "אטיפיה " או שנויים שיכולים להתאים לתאים סרטניים והתשובה לא תהיה חד משמעית. זה כבר לא תלוי בבצוע הercp . לכן איני חושב שיש צורך להחליף מבצע. בכל מרכז רפואי גדול בישראל יש היום מבצעי ercp מצויינים. אצלנו בסורוקה יש שלושה כאלה.
אגב פעולה דומה נעשית לצורך זהוי תהליך ממאיר בדופן צינור הנשימה בריאה. גם שם לוקחים נשורת תאים לאבחון סרטן הריאה שתחילתו בדופן דרכי הנשימה.
במצבים בהם יש גוש הלוחץ על דרכי המרה ניתן לבצע ביופסית מחט מוכוונת אולטראסאונד אנדוסקופי. דבר זה נעשה עם נסיון רב על ידי דר מלצר בבית חולים קפלן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצוע פעולת ERCP
נעמי24/08/2011פרופסור מזרחי שלום רב ,אמי בת 93 וחולת אלצהיימר,מאושפזת בתל ה שומר בשל דלקות חוזרות ונשנות בכיס המרה. יש לה אבנים בכיס המרה הרבה מאוד שנים ,המליצו לה לבצע ERCP אנו חוששים כי פעולה פולשנית על כל מה שמשתמע מכך עשוי לסכן אותה .אינני יותר מה יותר מסוכן ? אני מעתיקה מתוך מכתב הרופא את הנתונים:אבחנות .
ASCENDING CHOLANGITIS CHOLEDOCHOLITHISIS
אולטרא סאונד לבטן,כיס מרה גדול עם אבנים ללא עיבוי דופן. דרכי מרה תוך וחוץ כבדיים רחבים. אבנים ב-12 CBD ממ. ללא שינוי מבדיקה קודמת ב-27.7.11 ממצא לוואי -ציסטה לא פשוטה בשחלה שמאל.
מהלך ודיון- עם קבלתה הוחל טיפול בטריביד ופלגיל עם תגובה טובה,היתה ללא חום במהלך אשפוזה. ב-18.8 בוצע USבטן-כיס מרה גדול ללא אבנים,ללא עיבוי דופן,דרכי מרה תוך וחוץ כבדיות מורחבים,אבנים ב12 CBD מ"מ,ללא שינוי מבדיקה קודמת.בשל נוכחות אבנים בכולודוכוס הוזמנה בדיקת ERCP להוצאתם.
לאור זאת אודה לך על תשובתך הדחופה והמלצתך תודה מראש הבת
ודיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRIח.15/07/2008
לאחר בדיקת אולטרסאונד שעברתי ראו שככל הנראה יש לי המנגיומה בכבד וכדי לבדוק ולשלול ... נשלחתי לבצע מיפוי כבד וכדוריות וכמו כן בדיקת C.T. שאלתי, האם בדיקת MRI יכולה לתת תשובה מדוייקת במקום לעבור את 3 הבדיקות אלו. כמו כן עלי לעבור גם צילומי רנטגן (בדיקת ושט וטרסריון ועוד רנטגן) האם אין בכל הבדיקות האלו קרינה רבה מידי. קראתי שבבדיקות המיפוי הקרינה היא קטנה אבל מה קורה כאשר זה בא שבוע אחר שבוע... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של :ח
פרופ' סולי מזרחי18/07/2008כן mri תתן את התשובה המהימנה ביותר אולם היא אינה בסל הבריאות למחלה זו.
כיום מבצעים אולטראסאונד או ct ובהמשך אשרור למצב זה הוא ע"י מפוי עם כדוריות אדומות מסומנות. אין בזה הקרנת יתר של רנטגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לגבי ביופסיהאריה12/07/2008
עשו לי ERCP ושלחו מדגמים לביופסיה. להלן התשובה שקיבלתי: במשטחים שהתקבלו מהניקור נראו קבוצות של תאים אפיטליאלים מהצינור משוגשגים לעיתים אטיפים חשודים לממאירים אך עם שינויים ארטפקטואלים של התייבשות מה המשמעות של תשובה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אריה
פרופ' סולי מזרחי18/07/2008על פי תשובה זו יש חשד לממאירות בצינור המרה שלך. הענין דורש המשך ברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שד וסרטן כבדשרון12/07/2008
לאחותי בת ה-30 נמצא RIGHT BREAST CARCINOMA INTRUSIVE / FNA RIGHT ARMPIT ADENOCARCINOMA סרטן שד היא כמובן נשלחה ל-CT ויש חשש לגוש בכבד -2 ס"מ עוד לא יודעים בבירור מה זה ולכן היא צריכה לעבור בדיקות נוספות האם אתה מכיר מקרים מוצלחים מגידולים ממאירים בכבד של גודל כזה? היא סה"כ בת שלושים והכל כ"כ לא מוכר לנו- אין לנו שום הסטוריית סרטן במשפחה ולכן אנחנו מבקשים עזרה הכי אמיתית שיש אשמח לקבל תשובה מהירה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של שרון
פרופ' סולי מזרחי12/07/2008לא ברור לי מה הממצא בכבד רצף האותיות שהודפס לא מובן
אשמח אם תשלחי את תוצאת הct כולה אעיין בה ואז אוכל לתת לך תשובה יותר מושכלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן שד וסרטן כבד
שרון12/07/2008תודה רבה על תשובתך המהירה מה שכתבתי הם תוצאות של ביופסה מהשד ומבית השחי TRUCUT BX בשד: RIGHT BREAST CARCINOMA INTRUSIVE / FNA בבית השחי: RIGHT ARMPIT ADENOCARCINOMA אתמול היא עברה סי טי ויש חשד שיש משהו על הכבד (2 ס"מ בערך) שאלתי היא האם זה נחשב מסוכן מאוד כזה גודל? האם נמנסיונך יש סיכוי טוב לצאת מזה? מה עושים קודם? כרתה של הגוש אם זה סרטני? או כימוטרפיה וניתוח? אני מתפללת שזה רק שפיר אבל רוצה לקבל את כל התמונה והיה ותפילתי לא תענה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV ופגיעה בתפקודי כבדמורן11/07/2008
שלום, אימי בת 51 וביצעה בדיקות דם לספירה+תפקודי כבד. WBC - 3.2 MCHC - 32.2 NEUT.abs - 1.8 NEUT % - 55.8 LYMP.abs - 1.0 LYM% - 31.1 MONO.abs - 0.3 MONO% - 7.8 ALK.PHOSPHATAS - 151 GOT (AST) - 80 GPT (ALT) - 120 נשלחה לבדיקות סרולוגיה לנגיפי כבד שכיחים והבדיקה הראתה שהיא חולה ב- CMV. כיצד מחלה זו יכולה לפגוע בכבד? האם מסוכנת והאם הפגיעה בכבד על-פי הבדיקות משמעותית? מה הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של מורן
פרופ' סולי מזרחי11/07/2008מחלה וירלית כמו cmv היא מסוכנת לחולה מושתל או חולה המטופל בתרופות המדכאות מערכת חיסונית כמו תרופות כמוטרפיות. במצבים אלה יש לאשפז את החולה ןלטפל בו בתרופות כנגד הוירוס לתוך הוריד. יש כיום תרופות טובות דרך הפה שהעיקרית בהן היא valgancyclovir נקראת בעברית ולסייט. במתן לתוך הוריד התרופה היא gancyclovir. אין לי תשובה ספציפית לאמך היות ולא נאמר בשאלתך דבר לגבי מצבה הרפואי. הפגיעה בכבד מוירוס זה היא כמו הפטיטיס מוירוסים אחרים אך ההבראה כאן יכולה להיות מלאה ללא מעבר לשלב כרוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בת 67 בדיקות דם לא תקינותבן שבת רוזה10/07/2008
בתאריך 08|7|8 הושפזתי במחלקת נשים והבדיקות דם העלו תוצאות GPT(ALT)'137 GOׂׂAST 136 מה זה אומר? מה עלי לעשות? בתקווה לתשובתך המהירה< בתודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בת 67.......
פרופ' סולי מזרחי11/07/2008אין כאן מספיק נתונים על מנת לענות ברצינות לשאלה. אשמח לדעת על בדיקת תפקודי כבד קודמות, מחלות קודמות, אשפוזים קודמים, סיבת אישפוז נוכחית. מחלות כבד בעבר, שמוש בתרופות שונות ועוד ןעוד ועוד.
התשובה הפשוטה ביותר היא שקיים שנוי זמני בתפקודי הכבד ויש לחזור עליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונהאלה10/07/2008
האם יש תזונה מומלצת לתקופה שאחרי מחלת הנשיקה (שעברה קשה מאד) ובבדיקה שלפני יומיים הכבד והטחול מוגדלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה
פרופ' סולי מזרחי11/07/2008במהלך לאחר מחלה וירלית כמו מחלת הנשיקה הפוגעת זמנית בתפקוד הכבד (ובמיוחד אם היא עברה קשה) הגוף תשוש וקיימת הרגשת חוסר תיאבון מתמשכת. ככל שהגוף מתאושש ממנה התיאבון חוזר. לכן בתקופת ההתאוששות לא הייתי ממליץ על ארוחות כבדות שמנות ומלאות אלא ארוחות קלות כאשר מרגישים תחושת תיאבון. ואין הגבלה על סוג המזון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורורת בכבדחסוי07/07/2008
שלום רב, אבי בן 67 חלה בסרטן מעי הגס. נותח והגידול הוצא בהצלחה, אך החלמה הייתה מאוד ממושכת וקשה.לצערי התגלו בבדיקת PET גרורות בודדות בכבד. קיבל טיפול כימיאוטרפי בPPT וAvastine . כרגע מחכה לבדיקה נוספת של PET והמלצה לניתוח. האם כדאי לנתח? מהם הסיכונים? מהם הסיכויים להצלחה? האם נתן להוציא גרורות ולעצור את התפתחותן בדרכים אחרות ולא בניתוח. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות בכבד
פרופ' סולי מזרחי08/07/2008ניתוח כבד דורש הערכה יסודית של מצבו הכללי של החולה על מנת לתת תשובה מושכלת האם הוא יעמוד בניתוח כזה. בכל מקרה כריתת הגרורות בכבד הוא כיום הטיפול עם התןצאות הטובות ביותר. במצבים שלא ניתן לנתח ישנם פתרונות אשר נותנים תוצאות מעט פחות טובות אך אינם מסכנות את חיי החולה כפי שניתוח גדול לכריתת גרורות בכבד יכול . אשמח לקבל נתונים נוסבפים על החולה על מנת להמליץ על הטיפול המתאים לו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס סי אצל תינוקותאיילת06/07/2008
שלום אני נשאית של הפטיטיס סי גנוטייפ 1 עם תפקודי כבד תקינים (במעקב אצל פרופ רן אורן מנהל יח' כבד איכילוב) יש לי שתי לידות אחת בת שנתיים וחצי עשינו לה בדיקה שהייתה תינוקת ונמצאה שלילית השניהה בת חצי שנה עשינו לה עכשיו בדיקה לנשאות ונמצאה חיובית!!!! מה עושים? איך מטפלים? למי פונים? מה הסכנות? למשל היה לה חום נתנו אקמולי יש חשש למצב הכבד? אשמח לתשובות איילת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של איילת
פרופ' סולי מזרחי06/07/2008את נמצאת במעקב מצוין אצל פרופ' רן אורן. . הוא בעל נסיון רב בתחום הפטיטיס סי. הייתי מציעי שתקבעי איתו פגישה והוא יתדרך אותך בתחום זה. הכירורגיה היא פחות מעורה במחלה אלא אם כן הכבד עבר שנויים קשים הדורשים השתלה וזה אינו המקרה שאת מציגה. רופאת ילדים אשר יש לה נסיון רב בתחום זה היא פרופ' גרנות מנהלת מחלקת ילדים בבית החולים קפלן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלנומה גרורתיתעדי03/07/2008
שלום רב, לאבי בן 62 הייתה לפני שנה מלנומה בעין, העין נכרתה. לפני 4 חודשים אובחנו גרורות מרובות בכבד ומעט גרורות בריאות. אבי עבר לפני חודשיים טיפול SIRTEX אך הטיפול לא השפיע עליו והמצב החמיר: הנגעים בכבד התרבו חלקם אף גדלו, חלקם יותר היפודנסי - יתכן נמקי כתגובה לטיפול, ובנוסף גדלה אחת הגרורות בריאות. הציעו לנו 3 סוגי טיפולים אך לא הסבירו לנו לגבי יעילותם : 1. MUPHORAN - בהזרקה 2. TEMODAL - בכדורים 3.DTIC - בהזרקה. על מה היית ממליץ ומאילו סיבות? האם ניתן לשלב את אחד מטיפולי ההזרקה עם הטיפול בכדורים כדי שיהיה יעיל יותר? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלנומה גרורתית
פרופ' סולי מזרחי05/07/2008השאלה היא בתחום המלנומה ולא כירורגית הכבד כי במצב הפיזור הגרורתי של המחלה בכבד אין כיום טיפול כירורגי בענין הייתי מציע שתפני בשאלה האונקולוגית שלך לרופא כירורג המטפל במלנומות בשילוב עם האונקולוגים. אחד מעמיתי העוסק בזה הוא פרופ' חיים גוטמן ממחלקה כירורגית ב' במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשולמית02/07/2008
שלום רב, לפני חודש עשיתי בדיקות דם. בבדיקות שעשיתי התגלתה רמה גבוהה של GOT 70. הפסקתי ליטול גלולות מרסילון וטיפול ב - UVAMIN למניעת דלקת בשתן . לאחר 10 ימים חזרתי על הבדיקה ויצא GOT-76 שאלת היא ממה יכולה לנבוע העלייה המתמשכת באנזימי הכבד וכיצד ניתן לטפל בכך. צד יתכן שהעליה ממשיכה? וממה היא יכולה לנבוע? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ' סולי מזרחי05/07/2008אשמח לדעת את יתר התוצאותשל תפקודי הכבד כמו gpt ggt פוספטזה בסיסית, בילירובין ,אלבומין.
בהמשך, יש מספיק גורמים שיכולים להביא לשנוי לא גדול באנזימים. האם היתה מחלה זהומית כל משהיא בזמן שבדקת את הדם כמו זהום בדרכי נשימה? האם אלה הפעמים הראשונות בחייך שבדקת בדיקה זו? (בת כמה את?) יש הבדל אם מדובר באשה בת 70 או בת 20. האם משתמשת בתרופות שונות למעט המפורט לע"יל ?האם יש מחלות משפחתיות הקשורות לכבד דרכי מרה ואנמיות? האם היתה צהבת בעבר? האם קיבלת ערוי דם בעבר?האם בדקו לך נוגדנים לזהומי כבד? עוד ועוד ועוד. ..... אני מקווה שאת מבינה שנתת לי מעט מדי נתונים על מנת לקבל תשובה ברורה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן כבדסבטה29/06/2008
שלום. אבי חולה בסרטן הכבד בפעם השניה, לפני כארבעה שנים נימצא לו גידול ראשון בכבד, לאחר ניתוח קשה שבמהלכו הוציאו לו מחצית הכבד, ולאחר טיפולים כימותרפיים, לא נימצאו גידולים נוספים והכול היה טוב. אך לפני כשנה וחצי התגלה גידול נוסף, הרופאים אמרו שהם לא ינתחו אותו, ושהוא יעבור רק טיפול, לפני שבוע נודע לנו שגופו הפסיק להגיב לתרופה הקבוע והגידול גדל ל 6 ס"מ על פי הסיטי האחרון שבוצע. הרופאים לא יודעים מה לעשות, וגם אני לא! אנא תעזרו לי, האם יש איזו תרופה בשבילו? ניתוח? השתלת כבד? אולי חוות דעת נוספת, אבל למי לפנות? את כול התשובות האלה איני מקבל מהרופא המטפל שלו. אשמח על כול מידע ועזרה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן כבד
פרופ' סולי מזרחי05/07/2008מתוך הסיפור בלבד קשה להבין מה מצבו של האיש כיום. בן כמה הוא? נראה לי יש צורך לקבל יותר פרטים ולבדוק את האיש.
זו תהיה תשובה שטחית מדי "לגזור את דינו" של האיש ולומר -אין סכוי ,מבלי לשוחח איתו ולדון על האפשרויות הקיימות לפננינו בטיפול בסרטן חוזר של הכבד. אנא צרו איתי קשר לקביעת תור לבדיקתו אולי בכל זאת יהיה אור בקצה המנהרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

