פורום מחלות כבד, השתלות כבד, סרטן כבד - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוגמנטין
    אופיר
    19/06/2009

    שלום!
    עקב מצב קשה ומתמשך בחניכיים ובשן אצל אימי לאחר הקרנות שעברה בחלל הפה לפני כשנתיים, הומלץ לה ע"י הרופא המנתח לפני יומיים לקחת אנטיביוטיקה מסוג אוגמנטין 875 פעמיים ביום. חשוב לציין שאימי נשאית של צהבת C ולכן מקפידה לא לקחת כדורים שיכולים להשפיע לרעה על הכבד. בעלון של התרופה מוזכר שהכדורים עלולים להשפיע על הכבד, אך בכל זאת אימי החלה לקחת את הכדורים לפני יומיים בשל הכאבים העזים.
    היום היא התקשרה לברר עם הרופא המנתח מה לעשות, בגלל עניין הצהבת C ובגלל ששילשלה מעט (שזו תופעה ידועה ללא קשר, של כדור זה)
    הרופא לא היה זמין לענות ולאחר מכן המזכירה ענתה בשמו , כשלא היה כבר, ללא הסברים וללא פירוט שתפסיק לקחת את הכדורים.
    כעת אימי מבולבלת וחסרת אונים. הרי לא ניתן להפסיק טיפול אנטיביוטי לאחר שהחל כבר , במיוחד במצב הקשה של הפה והיא לא יודעת מה לעשות. לא ניתן לדבר או ליצור קשר עם הרופא ואין לה עם מי לדבר ועם מי להתייעץ. אשמח לכל עצה או דעה בעניין
    תודה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוגמנטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגמנטין

    פרופ` אלי צוקרמן
    21/06/2009

    אין כ צורך להפסיק אוגמנטין בגל מחלת כבד ע"ר HCV. גם אין צורך במעקב מיוחד בזמן שנוטלת התרופה אלא מתעוררים סימפטומים בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת (AST (GOT
    דדי
    17/06/2009

    שלום

    אני בן 54 ונשא הפטיטיס B.
    - בני המשפחה קיבלו חיסון עם גילוי הנשאות. כמה זמן החיסון אפקטיבי?
    - לרגל נסיעה (קצרה) להודו - האם עלי לקבל חיסון מיוחד, עקב כך שאני נשא?
    - בבדיקת דם אחרונה היה AST חריג : 43 (בד"כ הבדיקה בתחום הנורמה). האם ייתכן וקשור לפעילות גופנית מאומצת מספר ימים לפני הבדיקה? או לתוסף מזון פוליקוזנול?

    תודה מראש
    דדי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת (AST (GOT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת AST -דדי

    פרופ' צוקרמן
    26/06/2009

    יש לבדוק האם התפתחו נוגדנים לאחר החיסון (בדיקת דם ל HBsAb). אם אכן הושג חיסון הוא יעיל לשנים רבות (לפחות ל10-15 שנים). אם הינך נשא של הפטיטיס B אין צורך בחיסון להפטיטיס B אלא לנגיפים אחרים (להפטיטיס A באם אינך מחוסן). עליית AST עשויה להיות קשורה אכן לפעילות גופנית. יש לחזור על הבדיקה לאחר מספר ימי מנוחה ולבדוק באותה הזדמנות גם אנזימי שריר כמו CPK ו LDH

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות
    ליאת
    17/06/2009

    שלום, לאחר חמישה ימים של חום בסביבות ה-39 שיעול וכאבי ראש, ביצעתי בדיקות דם ושתן, וקיבלתי בבדיקות דם תוצאות מוזרות - LDH-LACTIC DEHYDROGENASE 618
    ALT(GPT) 40 AST(GOT)50
    כמו כן בבדיקות שתן נמצאו לוקוציטים ואריתרוציטים רבים, וגם הרבה squamous epithelial cell.
    על מה הבדיקות האלה מעידות, ומה צריך לעשות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות = תודה

    ליאת
    22/06/2009

    שלום, לאחר חמישה ימים של חום בסביבות ה-39 שיעול וכאבי ראש, ביצעתי בדיקות דם ושתן, וקיבלתי בבדיקות דם תוצאות מוזרות - LDH-LACTIC DEHYDROGENASE 618
    ALT(GPT) 40 AST(GOT)50
    כמו כן בבדיקות שתן נמצאו לוקוציטים ואריתרוציטים רבים, וגם הרבה squamous epithelial cell.
    על מה הבדיקות האלה מעידות, ומה צריך לעשות? תודה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות-ליאת

    פרופ' צוקרמן
    22/06/2009

    בזמן מחלת חום לעתים יש עליה באנזימי כבד הקשורה למחלה הזיהומית (ויראלית או אחרת), לכן אין "למהר" להכנס לחרדה. מציע לחכות 2-4 שבועות ולחזור על הבדיקות. במידה והבדיקות חוזרות לתקין אין צורך לבצע בירור. אם ההפרעה נמשכת יש לבצע בירור כמקובל להפרעה בתפקודי כבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת B
    יחזקאל
    14/06/2009

    בס"ד
    שלום רב
    אני נשא של צהבת B
    חברה שלי קיבלה 2 זריקות חיסון,והשלישית היא אמורה לקבל בעוד חודש וחצי.
    שימוש באמצעי מניעה לא מקובל אצלנו.
    אנו מעונינים לקבוע תאריך לחתונה מוקדם ככל האפשר, ולשם כך אודה לכם מאוד אם תענו על שאלותי:
    1.מה הסיכוי לכך שגם אחרי חיסון שלישי,החיסון לא תופס?
    2. כמה זמן אחרי החיסון השלישי, ניתן לעשות בדיקת דם, כדי לבדוק אם החיסון אכן תפס?
    3.במידה והחיסון לא תפס אחרי חיסון שלישי, האם יש צורך להתחיל את סדרת שלושת החיסונים מהתחלה?
    בתודה מראש
    יישר כח
    יחזקאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת B

    פרופ` אלי צוקרמן
    16/06/2009

    בכ 5% מהמקרים ייתכן והחיסון לא פועל גם לאחר 3 זריקות
    יש לבדוק נוגדנים כחודש לאחר השלמת 3 זריקות אולם ניתן לבדוק נוגדנים גם כעת (כ 70% מפתחים נוגדנים לאחר הזריקה השניה)
    אם לאחר 3 זריקות אין עדיין נוגדנים ברמה מספקת ניתן לחזור על עוד זריקה רו לחילופין להשתמש בחיסון מתקדם יותר (נמצא בתהליכי רישום) או ב3 זריקות תוך עוריות (חיסון intra-dermal)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף- ניתוח לכבד
    יותם
    13/06/2009

    שלום.
    אני פונה בקשר לאמא שלי, שכרגע נמצאת במצב קשה, בערך 80 אחוז מהכבד שלה לא מתפקד, ולאחר כישלוןשל כימוטרפיה נראה כי לאונקולוג אין מה לעשות.
    אני יהפוך את העולם, הבעיה שאין לי ידע מספיק. אמא במצב קשה עם בצקות וצהבת חריפה, אשמח אם תוכלו להפנות אותי למומחה בארץ וגם בחול ליצור קשר ולהתחיל תהליכים, כי כל יום חשוב.
    יש בידי את כל חומר כולל ה סיטי האחרון שהיא עשתה, אודה לכם מאוד על כל תקווה שתפיחו בי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף- ניתוח לכבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כבד

    פרופ` אלי צוקרמן
    16/06/2009

    לא בכל מקרה ביתן לבצע ניתוח, השתלה או טיפול תרופתי אחר. אין מספיק פרטים על מנת לדעת במה מדובר. רשימת מומחי הכבד נמצאת באופן חופשי באתרי האינטרנט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס בי
    שולה
    11/06/2009

    שלום רב,
    דוד שלי חולה בHBV כרוני +שחמת הכבד .עשה אתמול בדיקת MRI בתה"ש בשאלה על מצב הכבד שלו.
    יש לו מיימת בבטן ובאגן נורא גדולה ובצקות ברגליים.
    עד שנותנים לנו תמונת מצב באם צריך השתלת כבד או לא
    מה ניתן לעשות עם הבצקת והמיימת הגדולה שיש לו בבטן ואיזה אוכל מותר לתת לו?
    הבן אדם נורא סובל אשמח אם תוכלו להושיט יד.

    הרופא שלו זו ד"ר קצמן מאיכילוב.
    מה עושים בנתיים עד שמגיע תשובת MRI.

    ,תודה ויום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפטיטיס בי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס B

    פרופ` אלי צוקרמן
    11/06/2009

    במיימת ובצקות קיים טיפול מקובל בדיאטה דלת מלח ומשתנים. ד"ר קצמן רופאה מצוינת הבקיאה בטיפול זה ורצוי להתייעץ עמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן - ואיך ממשיכים מכאן?
    מודאגת
    08/06/2009

    שלום,
    לאימי, 64, בריאה בדרך כלל, צמחונית מסיבות בריאותיות (בגלל דלקת פרקים לפני 22 שנים), החלו כאבי בטן בשנה האחרונה, כאבים שנעלמו במהלך סבב רופאים אליהם הלכה, שלא מצאו שום דבר.
    במקביל, עלו כל הסמנים בשנה האחרונה, תחילה לאט ולאחרונה מהר, כאשר רוב הבדיקות שעברה בחודש האחרון נמצאו תקינות. קולנוסקופיה, CT, PET CT, לא היתה קליטה בשום בדיקה.
    בדיקות הדם לא טובות - מראות על בעיה בכבד.
    מזה שנים רבות יש ציסטה שפירה על הכבד.
    כמו כן מרגישה מעין חנק, לא יכולה לעכל מזון - כאילו נתקע בקיבה.
    יום לאחר בדיקת PET CT החלה לפתע מיימת חמורה בחלל הבטן והיא אושפזה לבדיקות.
    תחילה חשבו שזה זיהום וניתנה אנטיביוטיקה, אבל למחרת הגיעו תשובות לא טובות -
    יש גרורה בכבד, ועיבוי דופן הקיבה. עוד לא קיבלנו תשובות של ביופסיית הקיבה.


    איך לא רואים כלום ב CT או ב PET CT?
    הרופאים בבית החולים אומרים שהם מופתעים ממה שקורה.

    איך ממשיכים מכאן? האם אפשר לקבל המלצה על רופא אונקולוגי שמומחה לבעיה מסוג זה?

    איך מגיעים למומחים עולמיים? הלכנו כאן לפרופסור מומחה לכבד, שהעביר אותה לאונקולוגית, כאשר אנחנו עוד לא יודעים מה קורה בתוך הגוף.

    המליצו לה להתחיל טיפול כימי והיא צריכה לבחור בית חולים שיהיה נוח וקרוב לבית.
    יש המלצות?
    כל המלצה תתקבל בברכה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן - ואיך ממשיכים מכאן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבה

    ד''ר ריאד חדאד
    09/06/2009

    שלום
    לא ברור לי איך גלו את הגרורוה בכבד, כאשר אני מבין שה-CT פורש כתקין.
    צריך להמתין לתשובת הביופסיה מהקיבה.
    במחלה גרורותית של הקיבה אין מקום להתערבות כירורגית
    צריך להתייעץ עם אונקולוג של מערכת העיכול.
    אין ספק שעדיף לקבל טיפול כימי בב"ח הקרוב למקום המגורים.

    ד"ר חדאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אם אר אי אנא עזרתכם בפיענוח
    גלי
    07/06/2009

    בדיקת סי טי נמצא אצלי כבד היפודנסי ולבלב מגושם ובלוטת לימפה מוגדלת עברתי אם אר אי לבירור ונמצאו התוצאות הבאות:
    תהליך ציסטיבקוטר 8 מ"מ ניצפה סובקפסולרי בהיקף אונה ימנית של הכבד חתך 2 מתוך 34 בסדרה מספר 6 תהליך ציסטי זעיר נוסף בקוטר 5 מ"מ ניצפה בעומק הכבד באונה ימנית .
    לסיכום שני תהליכים ככל הנראה ציסטיים בכבד כמתואר לעיל
    אבקש הסבר מה עושים מה זה אומר
    תודה מראש
    התור שלי לרופא מאוחר ולכן דחוף לי לגעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלי

    פרופ` אלי צוקרמן
    07/06/2009

    הממצא ב CT יכול לבטא כבד שומני . יש להבדק אצל הרופא נמטפל ולעבור ההערכה מלאה. בד"כ לא מדובר בבעיה קשה. לגבי 2 המצאים המתוארים כ 2 ציסטות זעירות. אין לממצאים הללו חשיבות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה

    גלי
    07/06/2009

    מודה מאוד על המשוב המיידי. מה עושים עם הציסטות שהתגלו? האם יש צורך להתערב? בסי טי הי הלבלב מגושם ובאם אר אי הכל תקין האם נכון לבוא עם האם אר אי למומחה שיבדוק ויפענח בעצמו או מספיק לסמוך על הפיענוח במכון? הבדיקות נעשו בגלל התעלפויות פתאומיות באמצע הרחוב עם כאב חזק בבטן העליונה מצד שמאל מתחת לחזה.וגם רמות אמילאז גבוהות בדם ובשתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלי

    פרופ` אלי צוקרמן
    10/06/2009

    אין קשר להתעלפויות והממצאים בכבד. אין צורך בבירור נוסף לממצאים בכבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת
    אא
    03/06/2009

    1. מה הסיכוי להדבק בצהבת בי כאשר מחוסנים ב- 2 מנות מתוך 3 ?
    2. מה התסמינים לצהבת בי כרונית ? והאם בדיקת תפקודי כבד יכולה לעלות על צהבת בי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת

    פרופ` אלי צוקרמן
    04/06/2009

    שלום רב

    לאחר התחלת או השלמת חיסון יש לבדוק האם רמת הנוגדנים מספקת למניעת הדבקהץ הרמה המספקת היא > 10 יח/מ"ל. גם השלמת 3 זריקות חיסון אינה מבטיחה בודאות שהושגה רמת נוגדנים מספקת.
    הפטיטיס B כרונית ברוב המקרים ללא תסמינים מיוחדים. בהחלט בדיקת דם לגילוי הנגיף ו/או בדיקת תפקודי כבד "מגלה" את הנגיף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני
    ראמי
    02/06/2009

    שלום,
    אני בן 33 (משקל 73ק"ג)לאחרונה בגלל כאב ממושך התגלה אצלי בבדיקת אולטראסוננד הממצאים הבאים:
    כבד שומני גודל תקין.אבן גדולה בכיס המרה.
    כל בדיקות הדם של תפקודי כבד וסוכר תקינים ובטווח הנורמה.בדיקות השומנים תקינים כולם חוץ מ- LDL שהיה 117.
    הרופא המליץ לי לכרות כיס מרה.ובהקשר לממצא בכבד לקחת תרופה שנקראת
    גלוקומין 750 באופן יומיומי.
    1.אני נורא דואג, מה עלי לעשות והאם לקחת התרופה?, ומה תפקידה של התרופה כי הבנתי שהיא לסוכרת בכלל?
    2. האם יש קשר בין אבן בכיס המרה והכבד השומני?האם האבן היא הסיבה לכבד השומני?
    אודה לך על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבד שומני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני

    פרופ` אלי צוקרמן
    04/06/2009

    יש לברר האם כאבי הבטן קשורים לאבן בכיס המרה. כריתת כיס המרה אינה מומלצת בכל מקרה אלא אם קשורה לכאב טיפוסי או סיבוכים אחרים כגון זיהום בדרכי המרה. אם האבן אינה גורמת לסיבוך או כאב אין הכרח בכריתת כיס המרה. האבן אינה הסיבה לכבד השומני אלא עודף משקל , שינויים ברמת השומנים בדם או סוכרת (מה שנקרא תסמונת מטבולית). הגורם המרכזי להופעת כבד שומני היא עמידות לאינסולין (מצב דומה לסוכרת גם ללא שתהיה סוכרת) והדרך לשפר מצב זה היא דיאטה להורדת משקל ודלת פחמימות ופעילות גופנית רציפה בראש ובראשונה. לגבי מתן גלוקופאג' בגלל כבד שומני בחולים ללא סוכרת, יש הגיון בכך (משפרת את העמידות לאינסולין) אך אין אישור עדיין בארץ לקבלת התרופה בהוריה הנ"ל ללא סוכרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני

    ראמי
    05/06/2009

    שלום,
    תודה על התשובה.
    1. אבל במקרה שלי מדובר באדם רזה יחסית.עם תפקודי כבד טובים.
    2. איך בודקים אם יש לי עמידות לאינסולין?
    3. בהקשר לאבן יש לי כאבים לעיתים רחוקות, אבל הרופא קבע לי תור לכריתת כיס המרה. אני לא יודע מה לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת B
    רבקה
    02/06/2009

    שלום רב
    חבר שלי הוא נשא של צהבת B
    עשיתי 2 זריקות חיסון נגד צהבת B ב 1.2.09 וב 1.3.09 . זריקה שלישית אני אמורה לעשות ב 1.8.09
    עשיתי בדיקות דם אתמול כדי לדעת האם אני מחוסנת נגד צהבת B , וכדי לדעת האם אני יכולה להתחתן באוגוסט 2009 .
    להלן תוצאות בדיקת דם
    HEPATITIS Bs Ab 0.04 negative
    HEPATITIS Bs Ag negative
    HEPATITIS Bc IgM negative
    HEPATITIS Be Ag negative
    HEPATITIS Be Ab negative
    שאלתי היא:
    האם אני מחוסנת נגד צהבת B
    בתודה מראש
    רבקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת B

    פרופ` אלי צוקרמן
    04/06/2009

    ע"פ רמת הנוגדנים אין רמה מספקת עדיין של נוגדנים. עד להופעת רמה מספקת יש להשתמש באמעי הגנה בזמן קיום יחסי מין. יש לחזור על הבדיקה כחודש לאחר הזריקה השלישית של החיסון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HEPATITIS
    אהרון
    01/06/2009

    שלום,
    הנני סובל מספר שנים מעייפות קיצונית שמגבילה את חיי. לאחרונה הומלץ לי לפנות לזיהומולוג בביה"ח הדסה. אחת הבדיקות שהרופא ביקש היה להפטיטיס ואלה התוצאות:

    Bs Ab - 405.23 positive
    Bs Ag - negative
    C Ab - negative

    אנזימי כבד תקינים.

    אף פעם לא קיבלתי חיסון להפיטיטיס B, ולאור התשובה החיובית הרופא הפנה אותי למומחה למחלות כבד.

    האם לדעתכם זה משהו שצריך טיפול? והאם זה יכול להיות הגורם לעייפות שלי?

    תודה רבה,
    אהרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    HEPATITIS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס

    פרופ` אלי צוקרמן
    01/06/2009

    קיימת אפשרות שנחשפת לנגיף בילדותך או במועד אחר. האם ההורים יוצאי מרוקו או נשאי הנגיף או נוגדנים?
    ע"מ לוודא זאת מציע לבצע בדיקת HBcAb. אם חיובית משמעותה שנחשפת לנגיף בעבר, הינך מחוסן ואינך נשא של הנגיף כעת.
    אין זו הסיבה לעייפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הנשיקה
    אני
    24/05/2009

    אני יודעת שמחלת הנשיקה פוגעת בעיקר בכבד ולכן פניתי לפורום זה. רציתי לשול שתי שאלות:
    1.האם במהלך המחלה מותר להבלוע גלולות (דיאנה)? הבנתי שהגלולות עלולות לפגוע גם בכבד.
    2.יש לי מוגלה על השקדים. זה תקין ? זה חלק מתסמיני המחלה??? (אני פשוט מתעצלת לפנות לרופאה להבדק...)
    תודה מראש.
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת הנשיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הנשיקה

    פרופ` אלי צוקרמן
    25/05/2009

    מחלת הנשיקה לא בהכרח פוגעת בעיקר בכבד. אין מניעה לשימוש בגלולות אלא אם יש עדות לדלקת כבד משמעותית ע"פ הבדיקות
    מומלץ מאוד להוועץ ברופא המשפחה לבדיקה ולהתגבר על ה"עצלות".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת כבד מלאכותי
    יסמין
    21/05/2009

    שלום,
    אבי בן 71 חולה סרטן קיבה ולאחרונה גרורות לכבד. האם השתלת כבד מלאכותי היא אופציה? עד כמה זה מסוכן? ולמה זמן זה יכול לעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתלת כבד מלאכותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת כבד "מלאכותית"

    פרופ` אלי צוקרמן
    24/05/2009

    לא מבצעים השתלת כבד לסרטן גרורתי של הקיבה. הטיפול היחידי הוא שילוב של כמותראפיה ובמקרים מסוימים כריתה של גרורה(ות) אם אפשרי הדבר. טיפול כרורגי אינו אופציה אם מדובר בגרורות מרובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות לתרומת כבד
    רוית
    20/05/2009

    אילו בדיקות יש לעבור כדי לדעת אם התורם מתאים?
    מה הגיל המקסימלי לתרומת אונת כבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות לתרומת כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת כבד רוית

    פרופ` אלי צוקרמן
    21/05/2009

    בד"כ תורם כבד עד גיל 40. לעתים חריגים
    ההתאמה ע"פ סוג דם.
    יש להוועץ עם מרכז ההשתלות לגבי הבדיקות הנחוצות במידה והדבר רלבנטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום