המסת שומן? או משהו אחר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המסת שומן? או משהו אחר?
    שי
    16/07/2011

    שלום,
    אני בן 24 גובה 1.68 שוקל 60
    אני מתאמן המון עובד על הבטן, אני גם נחשב רזה
    אני רואה ריבועים בחלק העליון של הבטן, אבל הבטן התחתונה מלאה בשומן

    ניסיתי לעשות דייאטה וירדתי 6 קילו, הייתי ממש רזה, הפנים רזו והכל
    הבטן אולי פחתה אבל עדיין הייתה כרס שומן

    אני רוצה לעשות אולי איזו המסת שומן (ממש קטנה) משהו שיעזור להשלים את הבטן שלי
    אבל הצלקות/כוויות מרתיעות אותי

    מה הטיפול הכי מתאים בשבילי?
    אני קורא כאן בפורומים על כל האנשים שיש להם שקעים וכוויות למיניהם ואני פשוט אובד עצות
    אני רוצה שהבטן שלי תהיה שטוחה, ושהאימונים שלי לא יהיו לחינם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המסת שומן? או משהו אחר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המסת שומן? או משהו אחר? - תגובה

    ד``ר שריה כהנוביץ
    17/07/2011

    שלום לשי

    למרות כל חששותיך , הרי שהמוצא היחיד לך הוא שאיבה+המסה.

    הצלקות בפעולה זו - חסרות משמעות.

    כוויות מהפעולה - שטחיות ונרפאות לחלוטין.

    חוסר אחידות - תלוי במיומנות המבצע.


    בברכה ד"ר שריה כהנוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו