מתעניין בבודי טייט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתעניין בבודי טייט
    יאיר
    21/09/2011

    שלום
    אני בחור בן 28 מתאמן ..לפני שש שנים עברתי אצלכם שאיבת שומן..כרגע נשאר עור עודף כבר הייתי בפגישת יעוץ אצל כמה מומחים בתחום שאישרו שאכן אני יכול לעשות בודי טייט לקבל תוצאות טובות למרות שעברתי בעבר שאיבת שומן.בנוסף לפני כשנתיים גיליתי שאני נשא של hiv
    יש לציין שאני מאוזן ע"י תרופות עומס נגיפי אפס וCD4 גבוה
    והרופא המטפל אמר שאין שום בעיה לעבור כל פרוצדורה כירורגית כל שכן בודי טייט וגם מנתחי פלסטים אחרים אמרו שאין בעיה.רציתי לשאול אם יש CONTRAINDICATION מבחינתכם אם אני נשא בריא לעבור פרוצדורה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתעניין בבודי טייט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתעניין בבודי טייט - תגובה

    ד``ר שריה כהנוביץ
    22/09/2011

    ליאיר שלום

    עקרונית - אין קיימת הורית נגד.

    חדרי הניתוח בארץ ערוכים בשיגרה לטפל בעיקור כל המערכות הניתוחיות. להערכתי מבוצעים בארץ עשרות ניתוחים בנשאי HIV בבטחון מלא לכל האוכלוסיה.

    חשוב מאד לדווח על היותך נשא HIV קודם לניתוח , להיערכות הולמת של צוות חדר הניתוח.


    בברכה ד"ר שריה כהנוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו