מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאיבת שומןאלמוני08/11/2011
שלום.
אני גבר גובהי כ1.76 משקלי 82. לאחר הורדת משקל כ35 קילו, עברתי נתוח להסרת עודפי עור בחזה, התוצאה לא מרצה אותי באופן חד משמעי. כרגע בעיקר מפריע לי רכוזי שומן שאיני מצליח להפטר מהם באזור המותניים והכרס, רציתי לדעת עד כמה קילוגרם ניתן לשאוב בטיפול והאם טיפול באזורים אלה נחשב כטיפול יחיד או שני טיפולים? מה העלות -+ לאזורים אלה, האם עדיף לטפל בבעיה זאת ביותר מטיפול אחד על מנת לקבל תוצאה יותר טובה?
אני רוצה לציין שקיימים סימני מתיחה באזורים אלה, האם זוהי אינדקציה שהמקרה שלי מתאים יותר לנתוח מתיחת הבטן ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ09/11/2011שלום לאלמוני
1.כמות השומן האופטימלית/מקסימלית, בסביבות 2-3 ליטר לשאיבה אחת.
2.ברור כי בכמויות גדולות יותר, יש לחלק השאיבה למספר מנות.בכך נסייע להתכווצות טובה יותר של העור.
3.ההוריה למתיחת בטן קיימת ממציאות של עודפי עור.
4.מחירים ייקבעו בפגישה בינך למנתח שתבחר.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימני מתיחה
אלמוני09/11/2011האם סימני המתיחה הם סימן לעור עודף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימני מתיחה - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ11/11/2011לאלמוני שלום
סימני מתיחה מצביעים על התרחבות העור מעבר ליכולת המתיחה של הסיבים האלסטיים שבחלק העמוק של העור. בנקודה זו-נקרעים הסיבים, ונוצרים הסימנים הנראים.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




