מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בקשר לבודי טייטגיא09/12/2011
הי,
ירדתי בשנה האחרונה 35 קילו(80 קילו, 1.93) לצערי, בעקבות ההשמנה המאסיבית ב10 שנים האחרונות נשארו לי סימני מתיחה על איזור הבטן(מהבטן התחתונה על לעליונה) והמותניים כ30 צלקות באורך 10 סנטימטר ושומן עיקש באיזורים אלו.
רציתי לדעת אם אני מועמד לטיפול בודי טייט(שכן, לפי הבנתי משלב העלמת סימני מתיחה, המסה ושאיבת שומן).
רציתי לדעת מה טווח המחירים באיזור חיפה.
תודה,
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לבודי טייט - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ10/12/2011שלום לגיא
1.את שרידי השומן, כפי הנראה, ניתן לסלק בעזרת המסה+שאיבה.
2.הסיכוי להטבה של סימני המתיחה, קלוש בהרבה.
3.תמחור הפעולה יתבצע רק מול הרופא בו תבחר שיטפל בך.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה שאלות
גיא10/12/2011אוקיי תודה.
עוד שאלה,
כרגע אני מברר את הכל, מחפש מידע. אני מניח כשאני באמת יתעניין בזה בזמן הקרוב אני אהיה רציני יותר לגבי מקומות. לגבי הסימני מתיחה, מה אני יכול לעשות כדי להעלים אותם? שמעתי על כל הטיפולים האלה שיש אבל אני לא בטוח בהם. מה יהיה יותר נכון לעשות, את הטיפולים נגד הסימנים וההמסה אחרי או להפך.
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה שאלות - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ10/12/2011שוב שלום לגיא
לצערי לא ראיתי הצלחות של ממש, במכשור המובטח לסילוק הסטריאה(סימני מתיחת העור).לכשתמצא המכשיר המקיים הבטחתו לסילוק הסטריאה, אשמח אם תשתף אותי בשמחה זו.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




