שומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שומן
    אנה
    16/03/2012

    שלום,
    אני בת 28, 1.60 ושוקלת כמעט 50 ק"ג.
    אצלי, כשאני קצת משמינה, הכל הולך לפלג גוף עליון
    (גב והזרועות.. כמובן בבטן.. וגם בצוואר ופנים..)
    המבנה גוף שלי הוא כזה שאני אמנם נראת יחסית רזה
    אבל אין לי כל כך שרירים.
    רציתי לעשות המסת שומן בבטן כי היא בולטת.
    השאלות שתמיד הטרידו אותי זה
    1. מה קורה לעור לאחר שהשומן הולך?
    האם נותר עור לא מתוח באיזור? (בבטן, בזרועות)
    2. האם יש דבר כזה עיצוב בתי שחי?
    3.לאחר שאיבת השומן, מה התוצאות לטווח הארוך?
    (כמובן אם משתדלים לאכול מאוזן)
    יש כתבות שכתוב שהגוף מפצה את עצמו ונוצר שומן במקומות אחרים
    או שמשמינים כפליים אחרי זה..
    מה *באמת* התוצאות?


    תודה רבה
    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומן - תגובה

    16/03/2012

    שלום אנה,

    מדובר בהמסה ושאיבה יחד. אין טיפול המסה ללא שאיבה.
    לגבי השאלות שלך:
    1. בדרך כלל העור מתיישב. אם יש עודף עור ושומן שגורמים לבטן להיות תלויה אז אולי כדאי לבצע מתיחת בטן.
    2. לעיצוב בתי שחי דרוש שאיבה ואולי גם מתיחה.
    3. השומן שנשאב לא חוזר לעולם. אבל זה לא מונע משומן להצטבר בשאר חלקי הגוף.

    כדי לענות לשאלות בצורה מדוייקת רצוי שתבדקי אצל כירורג פלסטי מומחה.

    בתודה על ההתעניינות,
    ד"ר סם סלוצקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו