כרס קטנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרס קטנה
    יוסי
    28/11/2013

    היי, 1.68 שוקל 56 לאחר תהליך אירובי הורדתי קילוגרמים מיותרים אבל עדיין נשארה לי כרס קטנה בבטן.

    השאלה שלי מהו הטיפול הכי יעיל בשבילי ללא צלקות כך שהשומן לא יחזור לתא חזרה. הייתי מעוניין להוריד את הכרס והמותניים (ממש לא הרבה מדי שומן)

    כמה זמן החלמה עד שלא יישאר סימן מהטיפול. והאם תישאר צלקת?

    אני יודע שההמלצה הקבועה בפורום זה היא לבודי טייט ששמעתי שהיא כרוכה בכאבים נוראיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרס קטנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרס קטנה - תגובה

    ד``ר שריה כהנוביץ
    28/11/2013

    ליוסי שלום

    טיפול הבחירה למצבך, כפי שתארת, הוא שאיבת שומן.

    טיפול הבחירה בשאיבות השומן היא-טכניקה של המסה+שאיבה. ההמסה יכולה להתבסס על מקורות אנרגיה שונים. בודי טייט מבוססת על אנרגית גלי רדיו. לזמן זה,
    זוהי הטכניקה הרווחת ביותר בארץ.

    הכאב בבודי טייט אמור להיות פחוּת מהכאב הכרוך בשאיבה רגילה.


    בברכה

    ד"ר שריה כהנוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו