המסה, שאיבת שומן באזור הבטן. מה הכי מומלץ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המסה, שאיבת שומן באזור הבטן. מה הכי מומלץ?
    לי-אור
    30/09/2016

    שלום.. :)
    יש לי הצטברות שומן בבטן כמו בטנונית כזאת שמאוד מפריעה לי מגיל צעיר ותמיד הייתי מאוד ספורטיבית ומתאמנת הרבה והבטנונית הזאת אף פעם לא ירדה או משהו בסגנון וזה נורא מתסכל.. מה השיטה הכי מומלצת ועם התוצאות הכי טובות שאפשר לעשות ותוך כמה זמן זה מתבצע כולל זמן ההחלמה? טווחי מחירים פחות או יותר והאם יש רופאים בארץ שמתמחים בניתוחים מהסוג הזה שאפשר לסמוך עליהם ב100%?? המון תודה! שנה טובה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המסה, שאיבת שומן באזור הבטן. מה הכי מומלץ? - תגובה

    ד``ר שריה כהנוביץ
    30/09/2016

    ללי אור שלום

    א.השיטה המומלצת - המסת השומן, משולבת בשאיבת השומן. ההמסה מתבצעת באנרגית גלי רדיו (בודי טייט ), או באנרגית אור (לייזר ).

    ב.הפעולה מבוצעת תחת הרדמה כללית.

    ג.טווח המחירים 15-20000 שח.

    ד.הרופאים המוכרים לי, העוסקים בנושא, יודעים היטב מלאכתם.

    ה.פרטים נוספים אודות מהלך הפעולה, תוצאותיה, תקופת ההחלמה והסיבוכים האפשריים, יש לשמוע במישרין מהרופא המיועד לנתח.

    שנה טובה ד"ר שריה כהנוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו