מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בצקת לאחר באדיטייטאגסי14/10/2010
הי
עשיתי באדיטייט לירכיים חיצוניות שאיבה והמסה קטנים סה"כ נשאב 950 מל פחות מליטר,אני כרגע 4 ימים אחרי ועם המחטב....האזור עצמו לא ממש נפוח אבל קשה ,שאלתי היא כל שאר האזורים בגוף מאוד התנפחו כאילו אגרתי נוזלים....הקרסוליים של כפות הרגליים פי 2 בגודל וגם בפנים הבטן הכל....נשקלתי ולחרדתי אני 4 וחצי ק"ג יותר...האם כל זה נוזלים מהניתוח? למה בכל הגוף? כבר יומיים שכבתי עם הרגליים למעלה ושתיתי מיים ואפילו לקחתי כדור אשלגן ועדיין נפוחה...זה נורמלי?
אני רזה יחסית 54 קג על 165 והיה לי רק התעגלות בירכיים חיצוניות אני כרגע ממש לא רואה הבדל ...זה עוד יגיע? ושאלתי האחרונה אני מתה כבר לחזור להתעמל אמנם היא אמרה דר גורוביץ שאפשר ...אבל בכ"ז שוב אחזור ואשאל האם מותר להתחיל ספינינג? הליכה וריצה? הרמת משקולות סקווטים וכו?
תודה רבה ....
אגב מתי כבר הכאב של כאילו קיבלתי מכה אמור לעבור? רק היום אני מצליחה לשבת על התחת בלי ליבב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת לאחר באדיטייט - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ15/10/2010שלום לאגסי
טראומות באיזור קטן- מביאות לבצקת מקומית. טראומות באיזור נרחב- מביאות לבצקת איזורית.טראומות באיזורים נרחבים- מביאות לבצקת כללית, כולל איזורים הרחוקים ממקום הטראומה.
במקרה שלך, מדובר בטראומה איזורית.הבצקת המתוארת מתאימה לטראומה בסדר גודל זה.העמידה הגבירה הבצקת ברגלים בגלל סיוע כח הכבידה.
הבצקת מתחילה בסמוך לטראומה, מגיעה לשיאה מקץ מספר שעות, ומ ת ח י ל ה להיספג מתום היממה השניה.
גם יתר תלונותיך הולמות הפעולה שעברת.
בטוחני כי אם היית פונה לרופאה המטפלת, היית מקבלת תשובה מלאה שהיתה מפיגה חששותיך.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצקת לאחר באדיטייט - תגובה - תגובה
15/10/2010שלום הכי טוב לפנות לרופאה המטפלת ד,ר סם סלוצקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




