בצקת לאחר באדיטייט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בצקת לאחר באדיטייט
    אגסי
    14/10/2010

    הי
    עשיתי באדיטייט לירכיים חיצוניות שאיבה והמסה קטנים סה"כ נשאב 950 מל פחות מליטר,אני כרגע 4 ימים אחרי ועם המחטב....האזור עצמו לא ממש נפוח אבל קשה ,שאלתי היא כל שאר האזורים בגוף מאוד התנפחו כאילו אגרתי נוזלים....הקרסוליים של כפות הרגליים פי 2 בגודל וגם בפנים הבטן הכל....נשקלתי ולחרדתי אני 4 וחצי ק"ג יותר...האם כל זה נוזלים מהניתוח? למה בכל הגוף? כבר יומיים שכבתי עם הרגליים למעלה ושתיתי מיים ואפילו לקחתי כדור אשלגן ועדיין נפוחה...זה נורמלי?
    אני רזה יחסית 54 קג על 165 והיה לי רק התעגלות בירכיים חיצוניות אני כרגע ממש לא רואה הבדל ...זה עוד יגיע? ושאלתי האחרונה אני מתה כבר לחזור להתעמל אמנם היא אמרה דר גורוביץ שאפשר ...אבל בכ"ז שוב אחזור ואשאל האם מותר להתחיל ספינינג? הליכה וריצה? הרמת משקולות סקווטים וכו?
    תודה רבה ....
    אגב מתי כבר הכאב של כאילו קיבלתי מכה אמור לעבור? רק היום אני מצליחה לשבת על התחת בלי ליבב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצקת לאחר באדיטייט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת לאחר באדיטייט - תגובה

    ד``ר שריה כהנוביץ
    15/10/2010

    שלום לאגסי

    טראומות באיזור קטן- מביאות לבצקת מקומית. טראומות באיזור נרחב- מביאות לבצקת איזורית.טראומות באיזורים נרחבים- מביאות לבצקת כללית, כולל איזורים הרחוקים ממקום הטראומה.

    במקרה שלך, מדובר בטראומה איזורית.הבצקת המתוארת מתאימה לטראומה בסדר גודל זה.העמידה הגבירה הבצקת ברגלים בגלל סיוע כח הכבידה.

    הבצקת מתחילה בסמוך לטראומה, מגיעה לשיאה מקץ מספר שעות, ומ ת ח י ל ה להיספג מתום היממה השניה.

    גם יתר תלונותיך הולמות הפעולה שעברת.

    בטוחני כי אם היית פונה לרופאה המטפלת, היית מקבלת תשובה מלאה שהיתה מפיגה חששותיך.


    בברכה ד"ר שריה כהנוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת לאחר באדיטייט - תגובה - תגובה

    15/10/2010

    שלום הכי טוב לפנות לרופאה המטפלת ד,ר סם סלוצקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו