מתיחת בטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתיחת בטן
    מירי
    25/09/2011

    כ-6 ימים לאחר מתיחת בטן, יש לי טבעת שהוכנסה לגופי לפני 11 שנה, ההתנהלות הפיזית מיום הניתוח משתפרת מרגע לרגע בקצב אותו אפיין הרופא המנתח. בעייתי העיקרית היא שעדיין לא מצליחה לאכול כמעט בכלל, ולשתות מצליחה מעט מאד.האוכל נעצר בטבעת, לפני הניתוח לא הייתה בעיית מעבר כזו בעיקר לא בנוזלים,במזון תלוי בסוג ובכמות לכן מקפידה על תזונה קלילה , מרקים, ירקות רכים וכדומה , שאלתי היא האם יש קשר להידוק השרירים, האם זה זמני , האם יש צורך לפנות למנתח הטבעת ? עםהטבעת אני כבר במצב סטטי של 3 שנים.(כלומר ללא פתיחות וסגגירות). שאלה נוספת, יומיים לאחר הניתוח הופיעו שיעולים, שוב בלילה בלבד המלווים בליחה - ??
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתיחת בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחת בטן - תגובה

    ד''ר יצחק מאייר
    06/10/2011

    את חייבת בעצתו של הרופא המנתח.
    במרבית המקרים רצוי לפתוח את הטבעת לקראת נתוח מתיחת הבטן,ובמידה ובתקופת ההחלמה נוצר צורך להמשיך בהצרה,מנפחים את הטבעת בשנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו