מתיחת פנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתיחת פנים
    שרון
    02/01/2012

    יש לי פגישה בשבוע הבא אצל הרופא. כל הזמן אני במחשבות איך הוא יגיב ומה הוא יגיד. אני לא אוהבת את תוצאות הניתוח וכך לא צריך להיות ואני נראת אותו דבר ואין שינוי. אני מתוסכלת כי אם לא הייתי מתנתחת מילא! אבל עברתי ניתוח והמחשבות כל הזמן אם הוא יגיד לי שהוא לא יתקן. מה אני עושה ואיך עלי להגיב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתיחת פנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחת פנים

    שרון
    02/01/2012

    את הניתוח עברתי לפני 14 חודש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחת פנים

    יעל
    14/03/2012

    בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסיון אישי

    רוני
    24/03/2012

    אני לא הייתי מרוצה מהניתוח שלי, לאחר מכן הלכתי לרםא אחר ועברתי שוב ניתוח מתיחת פנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחת פנים - תגובה

    ד''ר יצחק מאייר
    25/03/2012

    אחד הדברים החשובים ביותר לפני נתוח ובעיקר נתוח אסטתי הוא הננושא של תאום ציפיות.
    מרכיב חשוב בתוצאה המתקבלת במתיחת פנים,הוא הרכב ואיכות הרקמות ,דברים הנקבעים גנטית .כמו כן ,מה הנזק שנוצר במהלך השנים לעור בגלל נזקים משניים,כמו תזונה,שנויי משקל,חשיפה לשמש וכ'.
    יש לשוחח על כך לפני הנתוח,ויש לציין שבחלק מהמקרים,למרות שהתקבלה תוצאה טובה לאחר הנתוח,לאחר תקופה קצרה,קיימת נסיגה באיכות התוצאה.
    בבדיקות סטטיסטיות כשהשוו את פרק הזמן שחלף בין התמונות שלפני בצוע הנתוח ועד לקבלת תמונה דומה לזו שלפני הנתוח,ממוצא הזמן שהתקבל היה 6-8 שנים.
    בקצוות העקומה ,נתוחים שכבר לאחר כשנה השפור הנתוחי נעלם ובקצה השני,תוצאות נתוחיות טובות שנמשכו כ15 שנה.
    במידה ולא היה כשל בהליך הנתוח,לא תמיד יש להאשים את המנתח ב"כשלון התוצאה.
    אינני מתייחס באופן פרטני למקרה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחת פנים - תגובה

    ד''ר אבישי וינברגר
    07/04/2012

    התחלתי לענות לך תשובה והינה המחשב התנתק...
    בנושא של שביעות רצון מניתוח בכלל וניתוח המטפל בפנים, קיימים המון מרכיבים אשר הצלחתם תורמת להצלחת הניתוח.
    בשיטות של היום הטיפול בפנים הוא מורכב, ולחלק מהטפול הניתוחי - הצלחה רבה יותר ולחלק הצלחה מועטת יותר. צריך להסתכל על התוצאה הסופית ואני מבין שאינך מרוצה.
    יש לראות אותך מספר דקות במקום להתכתב התכתבויות ארוכות ולא תכליתיות.
    לעתים יש צורך לשפר משהו כזה או אחר או להוסיף טיפול כזה או אחר על מנת לשפר את התוצאה ואת שביעות הרצון. קרה לי מספר פעמים בעבר שהייתי צריך לחזור על ניתוח זה או אחר או לנקוט בטכניקה אלטרנטיבית על מנת לשפר את שביעות הרצון של המטופל/ת. לא תמיד ניתן לעמוד בציפיות בעיקר אם אינן ריאליות אוביקטיבית או סוביקטיבית.
    אני בטוח שהמנתח שלך יהיה קשוב להשגותיך.
    בכל מקרה הרגישי חופשיה להתקשר ולהבדק על ידי מומחה אחר אם תרצי - על מנת לקבל חוות דעת הגונה ותומכת ללא בושה או ספקות ואולם עלייך לבחור באיש מקצועי, אשר תוכלי לקבל ממנו חוות דעת הוגנת ואשר תפיס גם את דעתך,
    תוכלי לקבל המלצה כזאת או אחרת אשר - יעזרו לך להיות שביעת רצון מההתערבות הניתוחית אותה עברת.

    בכבוד רב שלך

    דר אבישי וינברגר


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו