מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לד"ר וינברגרטל28/05/2010
שלום רבד"ר וינברגר.
השאלה שלי אמנם אינה קשורה ישירות לנושא הפורום אבל בכל זאת כפלסטיקאי בעל נסיון רב אודה מאוד אם תוכלי להתייחס.
לפני כחצי שנה נפצעתי מזכוכית באזור המצח מעל הגבה חתך עמוק שהודבק במיון כירורגי.
לאחר שלושה שבועות התחלתי בהמלצת רופא עור למרוח קלוקוט למשך מספר חודשים.
היום ישנה צלקת עדינה באזור מעט אדומה ומוגבהת שמפריעה לי מאוד מבחינה אסטטית.
הפלסטיקאי שטיפל בי לאחר הפציעה אמר שתוצאה סופית ניתן יהיה לראות רק לאחר שנה אבל כרגע התוצאה הנוכחית מאוד מפריעה לי והטיפול בקלוקוט לא טשטש מספיק לטעמי את הצלקת. (להעלים אני מבין שאי אפשר ובכל מקרה אני לא מעוניין בתיקון כירורגי/לייזר/הזרקות).
שמעתי בעבר שישנה משחה נוספת בשם מדרמה לצלקות ורציתי לשאול לדעתך מנסיונך האם כדאי אולי לנסות שימוש במדרמה למשך מספר חודשים ואולי גם לנסות טיפול משולב כגון קלוקוט בוקר ומדרמה בלילה? או שכדאי לתת עוד צ'אנס רק לקלוקוט ולמרוח אותו למשך מספר חודשים נוספים?
אני מודה לך מאוד מקרב לב על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטל היקרה שלום
ד''ר אבישי וינברגר29/05/2010לטל היקרה שלום.
תודה על פנייתך.
נושא הצלקות הוא מתסכל מאוד בעיקר לנשים ואולם גם לגברים.
לפי מה שאת מתארת הצלקת בכללותה באיכות טובה ואינה בעלת גוון מוגזם כפי שרואים לעתים. השימוש בקלו קוט אינו מזיק ונראה לי שבמקרה שלך הוא עשה את תפקידו היטב. מדרמה היא משחה שמבצעת אותה פעילות ואולי יכולה לשפר באופן נוסף את הצלקת ואולם אני חייב להגיד לך שפעם צלקת - תמיד צלקת. זוהי עובדה מצערת ואולם היא אמיתית. ניתן לעתים לשפר צלקת על ידי שינוי כוון שלה או שחזור שלה ואולם לדעתי הזמן הוא הרופא הטוב ביותר במקרה שלך
לעתים הצלקות הופכות להיות בלתי נראות בעין בלתי מזויינת אבל לדבר הזה - צריך זמן.
לדעתי כדאי לך ליצור קשר על מנת לקבל חוות דעת נוספת בעיקר בשבילך - כי הסתכלות של מספר שניות עדיפה על שיחה ארוכה.....
שלך בכבוד רב
דר אבישי וינברגר 0526089098* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תחושה של חנק לאחר ניתוח למתיחת צוואר
הרמת פנים מיני פייס ליפט לעור דק
פיגמנטציה ומתיחת פנים- בירור
הזרקה של חומצה הילוארינית
הזרקת שומן עצמי- התייעצות
מתיחת לחיים לצורך הרמת כיסי השומן
סבתי עברה ניתוח הרמת צוואר
נקבוביות קטנות ופתוחות בצדי האף
טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




