פרחי באך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרחי באך
    גולן
    15/09/2011

    לאחרונה קראתי מאמר אשר אומר שרסקיו, ופרחי באך הם פלצבו, זאת אומרת לא באמת מסייעות ולמעשה מדובר בהשפעה פסיכולוגית בלבד אשר גורמת למטופל לחשוב שהוא רגוע יותר הודות לכך שצרך את טיפול הרסקיו או תמצית פרחי הבאך.
    תודה,
    גולן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרחי באך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרחי באך - תגובה

    רותי בזק
    15/09/2011

    גולן שלום
    הטענה שאתה משמיע נאמרת , לפי דעתי מאנשים שפוחדים להודות בכך שלא לכל דבר ברפואה הקונבנציונאלית יש פתרון , וזו טענה שנשמעת הרבה בסגנון זה או אחר , לגבי כל תחומי הרפואה המשלימה.
    מה שבטוח, שתינוק לא יודע מה הוא מקבל ולעיתים אנחנו מכניסים פרחי באך לשתייה של ילדים או קשישים , ללא ידיעתם , ולמרבה הפלא , הקסם עובד.
    נעשו הרבה מחקרים על הנושא והתוצאות שונות ממחקר למחקר (נראה לי שהתוצאות מושפעות מאוד ממזמין המחקר).
    בכל מקרה , אני אישית רואה את ה"קסם" מתרחש מול עיניי הרבה פעמים ואותי לא צריך לשכנע.
    וכן , אני תמיד אומרת למטופלים הסקפטיים , מה אכפת לכם לנסות? לא יעזור? לא יפגע....
    עוד הוכחה (בישבילי זו הוכחה) , הרבה פעמים כשאני עושה תשאול לפרחי באך , אני מחליטה על איזה נושא אני מתחילה את הטיפול ואני לא משתפת את המטופל , ולמרבה הפלא גם זה עוזר מבלי שהמטופל שותף להחלטתי.
    הכי חשוב , אני לא מנסה לשכנע, איש באמונתו יחיה ,
    מאחלת לך שנה נפלאה מלאת בריאות ואושר
    כל טוב
    רותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו