שימוש בפרחי באך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בפרחי באך
    מורנית
    04/10/2012

    שלום רב,

    טופלתי בעבר בפרחי באך בהצלחה רבה ואני זקוקה לעזרה "קטנה" גם כעת....

    יש לי בעיה לסיים משימה שהתחלתי.
    עלי להגיש עבודה לאוניברסיטה ואני פשוט לא מצליחה לגייס את עצמי לבצע אותה.

    אני מאד היפרית, עובדת "סביב השעון", מאד ביצועיסטית ודורשת שלמות ומשום מה - לא מצליחה לבצע את העבודה.
    אני יודעת שברגע שאמצא את הכוחות - אעשה זאת בהצלחה גדולה.

    מה דעתך?
    יש משהו שיוכל לדחוף אותי?
    לסייע לי לדחוף את עצמי?

    תודה
    מורנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בפרחי באך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בפרחי באך - תגובה

    אלינור אגם
    05/10/2012

    שלום מורנית,

    כעיקרון ישנה תמצית שעוזרת למיקוד והתמקדות במטרה ומניעת "בריחה" להסחות דעת שמה wild oat .
    כשאת כותבת שיש לך בעיה לסיים משימה שהתחלת, האם את מתכוונת באופן גורף להתנהלות קבועה שלך (אז אפשר להוסיף גם chestnut bud) או נקודתית רק סביב העבודה הספציפית?
    עלייך לבדוק עם עצמך או בעזרת מטפל את המקור להתנהלות של הדחייה אל מול הפרפקציוניזם שהזכרת. תבדקי האם התמציות הבאות יכולות לכוון אותך למקור הבעייה:
    rock water-האם מקור הדחייה הוא מחשש לחוסר מושלמות של העבודה? חשש מכישלון? אולי יש מקום להוסיף תמצית מאזנת פחדים, האם מהמקור הוא בעייפות? olive . בכל מקרה מהמעט שכתבת הייתי בוחנת אפשרות של התאמה ל- oak. ויתכן שגם impatience.
    ולא לשכוח את ה- wild oat.
    אם תרצי להתייעץ שוב את כמובן מוזמנת
    בברכת שינוס מתניים והצלחה,
    אלינור אגם,
    מנהלת הפורום ומטפלת מוסמכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפני הכל - תודה

    מורנית
    05/10/2012

    אני עוקבת מעט אחר ההתנהלות כאן בפורום וממש מופתעת עד כמה את משיבה בסבלנות, ברצון ובמהירות....

    עיינתי בפורומים אחרים שהתשובה הקבועה היתה הפנייה להתייעצות מקצועית (שנכונה לכל בעיה ולכל מקרה.....) ואילו את מנסה לברר ולתת את התמיכה כאן.

    זה לא מובן מאליו ולכן - כל הכבוד.

    לשאלתי:
    איני יודעת מה מקור הדחייה.
    איני דוחה כל דבר, בדרך כלל מבצעת מייד את המוטל עלי.
    יכול להיות שאני חוששת שזה לא יהיה מושלם?
    שאהיה נתונה לביקורת?
    מצד אחד אני יכולה לשבת שעות "על המחשב" לבצע עבודה הקשורה למקום עבודתי ואילו להתארגן על עצמי ולגייס כוחות להכין כבר את העבודה לאוניברסיטה - אני לא מצליחה.

    במחשבה רצינית, יתכן באמת, שמקור הדחיינות שלי הוא החשש שהעבודה לא תהיה מושלמת - כפי שאני רגילה.

    ושוב - תודה!
    מורנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפני הכל - תודה - תגובה

    אלינור אגם
    05/10/2012

    מורנית יקרה,

    תודה על המילים החמות.
    אני שמחה לקרוא את הלך המחשבות שלך לגבי המקור לדחיינות כי זה מעיד שאת מקיימת דו שיח עם עצמך ובחינה של הדברים וזו בדיוק הדרך למצוא את הפתרונות הטובים עבורך.
    ד"ר באך בעצמו שאף שכל אדם ידע את רזי התמציות לצורך שימוש עצמי .
    לאורך הרבה מאוד התפתחויות של תיאוריות טיפוליות כאלו ואחרות אנו מוצאים בסופו של דבר שגם כשטיפול נעשה מול מטפל מוסמך, מי שבסופו של דבר מקדם ומכוון ומביא את התוצאות הנכונות ביותר -הוא האדם עצמו ,עבור עצמו.
    המטפל הוא רק כלי ואם לאדם יש יכולת התבוננות עצמית, מודעות ושיח פנימי באופן קבוע אזי יוכל הוא להיות המרפא של עצמו.
    (בלי לשלול כמובן התייעצות עם מומחה שלעיתים נדרשת ונחוצה לכל אדם לצורך פרספקטיבה שונה).
    בטוחה שכשיגיע הרגע הנכון עבורך, העבודה הזו תזרום בקילוחין.
    הרבה הצלחה,
    אלינור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו