מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקשת עזרהענתי14/10/2012
שלום רב,
אשמח באם תוכלו להמליץ לי על פרחי באך מתאימים למצב הבא:
נוקשות, חוסר פשרות, בטחון שרק הוא הצודק, יש רק אמת אחת והיא שלו, חוסר רצון לסלוח, כעס גדול, כאב, עצב, אומללות, תחושת תבוסה ושהחיים רעים, בדידות, רצון להיות צודק, חוסר יכולת לשלוט על הבעת הדיעה האישית.
(לצד כל אלה יש גם יתרונות.... אבל אשמח לקבל הדרכה כיצד אפשר לסייע עם הקשיים).
תודה
ענתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשת עזרה - תגובה
רותי בזק14/10/2012ענתי יקרה
את מתארת מצב עם הרבה מאוד רבדים.
נוקשות , חוסר פשרות , בטחון שרק הוא צודק ויש רק אמת אחת והיא שלו - זהו רובד אחד.
חוסר רצון לסלוח, כעס גדול , זהו רובד שני.
כאב , עצב , אומללות , תחושת תבוסה - זהו רובד שלישי.
לדעתי הרובד העמוק ביותר והראשון לטיפול הוא הרובד שהגדרתי (לפי הסדר שלך) , רובד שני, נושא הכעס. כשאדם נמצא במצב של כעס , הוא באנרגיית אש, אנרגיה שורפת , שום דבר לא יכול "להכנס" אליו, צריך קודם "לנקות" , "לפנות" את האנרגיה הזו ורק אז לטפל בעצב ובאומללות (רובד שלישי ) ואז ברובד הראשון.
לצורך טיפול בכעס יש תמצית שנקראת הולי , תמצית נפלאה , לוקח לה מעט זמן לעשות את העבודה , לעיתים בתחילת התהליך מוציאה המון כעס מהמטופל , אבל עושה עבודת ניקיון נפלאה.
במקרה כמו שאת מתארת , הייתי נותנת אותה ללא תמהיל של תמציות אחרות , ורק אחרי שהמטופל יקח אותה לתקופה של לפחות חודש , הייתי ממשיכה לטיפול ברבדים הנוספים.
אשמח לענות על כל שאלה נוספת שתתעורר, מאחלת לכם רק טוב
רותי בזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
