מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם הפורום פעיל?שאלה23/04/2016
אשמח לדעת אילו תמציות יכולות לעזור לי בדיאטה. מתחילה תמיד דיאטה בהתלהבות יתרה אך יש לי קושי להתמיד לאורך זמן ושוב נשברת ושוב מנסה וחוזר חלילה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הפורום פעיל? - תגובה
רותי בזק03/05/2016הי . הפורום פעיל בהחלט. לגבי השאלה שלך. אני צריכה הרבה יותר אינפורמציה. תלוי על מה האכילה שלך יושבת . מה את צריכה כדי לעזור לך להגמל מאכילה רגשית?
צריכה מיקוד הרבה יותר ברור.
מצפה לתגובה ואז אולי אוכל לעזור
כל טוב
רותי בזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אור26/08/2016האכילה הרגשית שלי בעיקר בשעות הערב.. כשאני לבד (ילדיי גדולים)..
ומה היה עוזר לי? אולי אם היתה לי דרך להחזיר את המוטיבציה בחזרה היה לי יותר קל לעזור לעצמי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
רותי בזק28/08/2016אור שלום
אכילה רגשית , נושא מורכב... יכול לנבוע מהמון סיבות.
כדי להבין ממה האכילה הרגשית שלך נובעת , את צריכה לעבור תשאול אצל מטפל. האם זה בגלל הילד הפנימי שמרגיש מאוכזב/נטוש?
האם היא נובעת מעייפות? פחד? בדידות? חוסר באהבה עצמית?
נתתי כמה דוגמאות , יש עוד המון אפשרויות....
ברגע שנדע בדיוק מה הסיבות שלך , ניתן להתאים לך תמציות.
וגם לשפר את עניין המוטיבציה...
מציעה לך ללכת למטפל בפרחי באך ובטוחה שהדרך תמצא.
הרבה בהצלחה
רותי בזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
